Threads: 76
ja, uiteraard heeft hij coke gebruikt, maar het is toch te zot voor woorden dat deze gast dit proces moet doorstaan. hebben we eindelijk een held in nederland, moet zijn kop weer worden afgezaagd.
sjonge wat een poppenkast.
Threads: 32
waf Wrote:ja, uiteraard heeft hij coke gebruikt, maar het is toch te zot voor woorden dat deze gast dit proces moet doorstaan. hebben we eindelijk een held in nederland, moet zijn kop weer worden afgezaagd.
Hej stoertje, heb je zn kop al zien rollen?
Threads: 312
waf Wrote:ja, uiteraard heeft hij coke gebruikt, maar het is toch te zot voor woorden dat deze gast dit proces moet doorstaan. hebben we eindelijk een held in nederland, moet zijn kop weer worden afgezaagd.
dat ben ik wel met je eens, maar hij moet ook gewoon zeggen dat ie dat gedaan heeft. Verhaal van maken, "is niet goed te praten, maar bla bla bla".
In allemaal bochten gaan wringen maakt t echt lachwekkend.
The great old Ludwig von...
gittermaster Wrote:waf Wrote:ja, uiteraard heeft hij coke gebruikt, maar het is toch te zot voor woorden dat deze gast dit proces moet doorstaan. hebben we eindelijk een held in nederland, moet zijn kop weer worden afgezaagd.
dat ben ik wel met je eens, maar hij moet ook gewoon zeggen dat ie dat gedaan heeft. Verhaal van maken, "is niet goed te praten, maar bla bla bla".
In allemaal bochten gaan wringen maakt t echt lachwekkend.
normaal had hij dat wel gedaan denk ik. maar als je als militair gebruikt krijg je oneervol ontslag en moet hij denk ik die willemsorde inleveren. denk ik hoor. en als ik hem was zou ik dat ook niet op het spel zetten.
Denken kun je beter aan anderen overlaten, die tip krijg ik inderdaad ook vaak, maar het lijkt me geen overbodige luxe die jou ook even mee te geven tussen je neusje en je zwoele lippen door, lief klein uilskuikentje.
Dugarry Wrote:die tip krijg ik inderdaad ook vaak
goh, verbazend.
laat dat woordje ook maar weg hoor.

Held