The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
(06-05-2016, 04:58 PM)buurs Wrote:
(06-05-2016, 04:29 PM)buurs Wrote: Dit was de kans om bij 6-5* op 2 Mp te komen

Dit was het moment van de partij

Ja, en zo hadden Wawrinka en Cuevas ook wat momenten van de partij.
Wees maar gewoon blij met 180 punten. En het is nog niet afgelopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 bp kyrgios voor de rebreak
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zoals Nishi er 2 miste voor de beslissing net.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Kei, cc-week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe is het nu met de clinic, buurs?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Had liever Kyrgios gehad maar die was al lang en breed rendabel. Nishi nu pas. En een extra tikkie naar Buurs is altijd goed. 

Ad week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een week  Angry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker thuiskomen zo...Kei (belangrijkste) en Nadal door en Berdych en Kyrgios eruit  Eusa_clap
Reply
(06-05-2016, 07:24 PM)buurs Wrote: Wat een week  Angry

dat krijg je als je geen dure spelers neemt
Kei Nishikori





Reply
Wat denken jullie van Murray-Nadal? Murray maakt een sterke indruk, maar kan hij het ook tegen Nadal?
EDIT: ik heb er eens goed over nagedacht. Ik denk dat Murray inderdaad gaat winnen.
Reply
(06-05-2016, 11:29 AM)centre court Wrote: En datzelfde kun je je ook bij Atlanta afvragen. Ook te laag voor z'n kwaliteiten. 

Stille en Ad zijn gelukkig beide op de weg terug. Kwestie van tijd voor beide heren op pagina 1 staan. 

Maarten, Mac en Kuiper(net achter z'n zoon) ook op de drempel van pagina 1. Mitch GAE en OD moeten die laatste stap nog even zetten. Een goede week volgende week en het kan voor RG al gepiept zijn. 

De rest van de fanatieke forummers al wel op pagina 1. Zo hoort het ook.

Ik stond er al maar ben na twee dramatische TMSs op HC helemaal weggezakt. Gelukkig daarna weer een stijgende lijn en hopelijk idd snel weer op pagina 1.
Reply
(06-05-2016, 11:27 PM)andre Wrote: Wat denken jullie van Murray-Nadal? Murray maakt een sterke indruk, maar kan hij het ook tegen Nadal?
EDIT: ik heb er eens goed over nagedacht. Ik denk dat Murray inderdaad gaat winnen.

Er kan veel en Murray def Nadal kan ook maar in Monte Carlo kon hij het in elk geval niet dus je zou je kunnen afvragen waarom nu wel dan?
Reply
Snellere baan en beter in vorm gekomen.
Reply
Ik denk het niet. Zo goed speelt Murray ook weer niet, heeft gewoon nog geen tegenstand gehad. Misschien pakt ie een set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-05-2016, 07:34 AM)Ad Wim Wrote: Ik denk het niet. Zo goed speelt Murray ook weer niet, heeft gewoon nog geen tegenstand gehad. Misschien pakt ie een set.

Murray: Stepanek, Simon, Berdych
Nadal: Kuznetsov, Querrey,, Sousa

Dan denk ik dat Murray toch meer tegenstand heeft gehad dan Nadal die zelfs een set van Sousa verliest.

Ondanks dat blijft Nadal voor mij ook wel de favoriet. Op gravel is h-t-h 8-1.
Reply
Ik hoop wel op Murray, zou voor mij een topweek maken!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Vamos Rafa!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Murray Big Grin Nadal had breekkansen genoeg, maar op de belangrijkste punten stond Murray er. Knap!

Mooi team Kuiper Wink
Reply
Kost me wel de winst in het Zweeler-Madridspel.
(maar dat zou ook niet verdiend geweest zijn, want ik heb maar een slecht team. Er zijn er alleen maar weinig die Djokovic zowel in het team als als winnaar hebben)
Reply
Murray mooi keus. 
Hoe is het met de clinics van Nadal, buurs?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal moet eens een clinic breekkansen verzilveren volgen  Sad

Onnodig verlies
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray gelukkige keus maar wel gewaagd van de mensen boven in klassement
Kei Nishikori





Reply
Breaken Nishi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet te geloven die Murray, zo zuur dat hij op HC 2x faalde voor mij. Nu verslaat hij Nadal nota bene op gravel.  Doh Volgende week heeft hij een poeploting tot de finale en moet ik hem echt overwegen te nemen. Dan zal ie wel weer tweede ronde afhaken..
Reply
Wow, Murray protesteert tegen een time violation voor Djokovic door te zeggen dat ie op hem moest wachten   Eusa_clap
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een pot zeg, poeh.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: