The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Feyenoord- Sparta
Nog geen topic voor deze derby, vaag. :roll:

Quote: Koeman maakt het Green niet makkelijk 21/12/2006 12:21

Erwin Koeman oordeelde zondag hard over zijn ploeg nadat Feyenoord met 2-1 had verloren bij FC Utrecht. Met name Serginho Greene moest het ontgelden. Maar dat de verdediger de laatste weken matig voetbalt, hoeft niet alleen aan de speler zelf te liggen.
Na rust bleef Greene in Galgenwaard achter in de kleedkamer. 'En dat was niet voor niets', mopperde Koeman. De rechtsback had in de zevende minuut al een strafschop veroorzaakt door onhandig Marc-Antoine Fortuné onderuit te glijden. Tien minuten later reageerde hij niet alert genoeg, waardoor Robin Nelisse de gelegenheid kreeg de 2-0 aan te tekenen.

'Hier heb ik al zo vaak met hem over gesproken', wees Koeman naar de aanleiding van de penalty. 'Het wordt tijd voor weer een gesprekje. De beelden liegen niet. Maar hij is niet de enige die steeds dezelfde fouten maakt.'

Greene is bezig aan zijn tweede seizoen in Rotterdamse dienst. Na zijn komst van RKC Waalwijk bewees hij al snel van waarde te zijn in de basis van Feyenoord. Aan het begin van de huidige competitie bleef Greene als een van de weinigen overeind, hij fungeerde zelfs enkele malen als aanvoerder. Maar de laatste weken heeft de 24-jarige Amsterdammer het moeilijk. Hij oogt onzeker en maakt meer fouten.

Dat het Greene aan zelfvertrouwen ontbreekt, is niet vreemd. Hij is een veelzijdige speler en daarvan maakte Koeman dit seizoen maar al te graag gebruik door hem niet alleen als centrale verdediger, maar ook als rechtsback, linksback en centrale middenvelder op te stellen.

In de eerste tien wedstrijden van deze jaargang speelde Greene nog negen duels op rij als centrale verdediger. Maar sinds het 2-2 gelijkspel van Feyenoord bij RKC Waalwijk zette Koeman hem bijna voortdurend op een andere positie. In de laatste zestien duels startte Greene tien keer op een andere positie dan in de voorgaande partij. Het lijkt een logische verklaring voor de onzekere optredens van deze Feyenoorder.

Het lijkt wel een beetje of Greene langzamerhand wordt afgeschreven. Ene moment hoort hij in Oranje, andere moment kan hij er geen bal meer van.

Hoorde van wat fanatieke Feyenoorders dat hij z'n krediet een beetje aan het verspelen is.....
Reply
hij speelde vorig seizoen goed, en dit seizoen slecht. het zou zomaar een dipje kunnen zijn.

het schijnt dat gerard kerkum de tussenpaus wordt als opvolger van de gkl. ik hoop niet voor altijd, want dat zou wel een vorm van inteelt zijn.
Reply
Green is altijd overschat geweest. Net als Hofs trouwens (ondanks zijn mooie goal tegen die Holepolen).

Van Huysegems en Buys gaat Feyenoord nog wel genieten verwacht ik. Mooie spelers. Trouwens Pierre en Dirk hebben ook een 'y' in hun naam. Toeval? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Van het huidige Feyenoord vind ik alleen Timmer, Vlaar, Lucius, Buijs, Hofs, De Guzman, Castelen en Huysegems Feyenoord-waardig. Drenthe is een talentvolle speler, Vincken heeft ook wel de mogelijkheden.

Voor de rest zou ik ze gewoon allemaal in de verkoop doen....
Reply
EJR Wrote:Green is altijd overschat geweest. Net als Hofs trouwens (ondanks zijn mooie goal tegen die Holepolen).

Van Huysegems en Buys gaat Feyenoord nog wel genieten verwacht ik. Mooie spelers. Trouwens Pierre en Dirk hebben ook een 'y' in hun naam. Toeval? :razz:

Deze Buijs schrijf je met ij. Die andere Buys was van Volendam en stond als middenvelder bekend om zijn vrije trappen en strafschoppen.....
Reply
EJR Wrote:Green is altijd overschat geweest. Net als Hofs trouwens (ondanks zijn mooie goal tegen die Holepolen).

huysegems? wel aardig, maar volgens mij zal het nooit een topper worden. buys valt me een beetje tegen, hoewel zijn instelling voorbeeldig is.

als gerard kerkum interim-paus af is zal de voorzitter van feyenoord dick van well worden. u kent hem well? wie? van well! niet! well!

Quote:Feyenoord heeft raad van commissarissen

ROTTERDAM - Gerard Kerkum is tot het einde van het seizoen president-commissaris bij Feyenoord. Hij wordt daarna opgevolgd door Dick van Well, die tot die tijd als vice-president-commissaris door het leven gaat.
De donderdag in Rotterdam gepresenteerde raad van commissarissen bestaat verder uit Martin Pernis, Coert Beerman en Jos van der Vegt. De laatstgenoemde directeur van sportpaleis Ahoy' vertegenwoordigt de Sportclub Feyenoord.

lekker bouwfraude achtergrondje.
Reply
waf Wrote:huysegems? wel aardig, maar volgens mij zal het nooit een topper worden. buys valt me een beetje tegen, hoewel zijn instelling voorbeeldig is.
Voorbeeldige instelling, binnen of buiten het veld?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote: Koeman doet weer een beroep op Schreuder

Sinds zijn laatste wedstrijd op 14 augustus 2005 bleef Alfred Schreuder weinig bespaard. De middenvelder heeft het (blessure)leed achter zich gelaten en kan zich opmaken voor zijn (korte) rentree in de hoofdmacht van Feyenoord.

Ondanks een klein aantal trainingen met de A-selectie haalde trainer Erwin Koeman Schreuder bij de groep voor het duel met Sparta. 'Ik zou Alfred zaterdag bijvoorbeeld in kunnen brengen als onze organisatie uit elkaar valt', zei de coach. 'Hij traint al een hele lange tijd voor zichzelf in Zeist. Bij ons heeft hij ook verschillende moeilijke oefeningen gedaan. Alles verliep probleemloos. Hij kan alles zonder problemen en is inzetbaar.'

Schreuder werd geplaagd door privé- en fysieke problemen. Zijn slepende achillespeesblessure stond een rentree in de weg, waarbij een fistel en wondroos het herstel vertraagden. Zijn rentree werd pas na de winterstop verwacht, maar Koeman acht een comeback op zijn plaats. Daarbij zal het waarschijnlijk gaan om tien tot vijftien minuten.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
0-1 Zwetskop
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
En 1-1 Harry
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
2-1 Lelijke Lucius (pingel)
Reply
2-2 =P~
Bangkok resident.
Reply
Dat bedoelde ik...
Reply
3-2 krijg nou de vinckentering! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
"Hoe groot is de kans dat jij in de winterstop vertrekt?"
"De kans is altijd aanwezig, maar ik sluit het niet uit....." :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
wat een kutpot

de eerste helft ging nog wel, hoewel we een onterechte pingel nodig hadden. maar toen sparta door dom balverles van lucius de 2-2 maakte, was het weer een het dit seizoen typerende onzekerheidsvoetbal. geen pass kwam aan, en alstie aankwam was het een ziekenhuisbal.

sparta verdiende op basis van de 2de helft een punt. als we zo ballen tegen psvee is het kansloos. maar ja, de bal is rond en je weet nooit hoe die ken rolluh!
Reply

Forum Jump: