The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Excelsior-PSV
#31
Toch weer leuke puntjes voor de verdedigers..

Dat alex een keer geblesseerd zou raken zag je al weken aankomen, die zak van ene koeman had hem gewoon rust moeten geven.
Bangkok resident.
Reply
#32
Ja, rust geven als hij topfit is. :roll: Iedereen kan een keer ongelukkig de bal raken en een spiertje scheuren. Klote dat hij out is, maar das beter op de vangen dan dat Koné out is. Hij scoorde mss niet super veel, maar hield wel continu 2 verdedigers bezig waardoor anderen konden scoren, dat mis je pas echt. Puntverlies is zonde.. 10 punten voorsprong had 3x mogen verliezen betekend, dan ist een bekeken zaak. Nu ist gewoon weer bloedje spannend als Ajax in Eindhoven wint. PSV moet daarna nl naar NAC en NEC (nog zonder Koné beiden alst tegen zit), terwijl Ajax na PSV-uit nog 5 makkies heeft en AZ sowieso alleen maar makkies heeft. Maar goed, voorlopig is er niks aan de hand.


Volgende week tegen Ajax maar eens een kerstboomopstelling hoop ik met Mendez en Afellay als rechtsbuiten doorkomend, Culina en Cocu aan de andere kant. Tardelli moet gewoon op de bank blijven, Sun vind ik ook een te grote gok voor zo'n pot en denk ik dat Reiziger en Kluivert ook nog niet fit zullen zijn. PSV kan nog net 18 aardige spelers in de selectie opnemen:
------------------Gomes
Kromkamp-Da Costa-Salcido-Alcides
--------Mendez-Simons-Culina
--------------Afellay-Cocu
------------------Farfan

Bank:
Moens, Sun, Addo, Feher, Vayrynen, de Jong, Tardelli
Reply
#33
Ekslem Wrote:Zou typisch PSV zijn om na de midweekse klapper hier punten te verspelen!

Ik weet het, niet jezelf quoten, maar had dit enigzins voorspeld. Erg duur puntverlies aangezien ik ons niet zie winnen uit bij Utreg, NEC en NAC!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Ekslem Wrote:
Ekslem Wrote:Zou typisch PSV zijn om na de midweekse klapper hier punten te verspelen!

Ik weet het, niet jezelf quoten, maar had dit enigzins voorspeld. Erg duur puntverlies aangezien ik ons niet zie winnen uit bij Utreg, NEC en NAC!

Precies. Als we zondag eerst van Ajax winnen mag dat.. AZ is ook niet zo sterk die spelen vast nog een x gelijk, maar anders wordt het mij te spannend. :| Op de laatste speeldag thuis kampioen worden zou wel mooi zijn.
Reply
#35
Peter Wrote:AZ is ook niet zo sterk die spelen vast nog een x gelijk.

Peter Wrote:en AZ sowieso alleen maar makkies heeft.

:wink:

Voor de rest valt me op dat jullie je aardig aan het indekken zijn. Waar is het zelfvertrouwen nou gebleven van 2 maanden terug. PSV was toch al kampioen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#36
Als alex langdurig uitgeschakeld is dan wordt het nog moeilijk genoeg voor PSV en de champions league wedstrijd tegen Liverpool die kunnen ze nu net zo goed schriftelijk afdoen, zonder alex is het verdedigend helemaal niks...

De competitie winnen ze wel want ajaks en az laten toch wekelijks punten liggen tegen de kleintjes dus dat kan psv ook doen.
Bangkok resident.
Reply
#37
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:AZ is ook niet zo sterk die spelen vast nog een x gelijk.

Peter Wrote:en AZ sowieso alleen maar makkies heeft.

:wink:

Voor de rest valt me op dat jullie je aardig aan het indekken zijn. Waar is het zelfvertrouwen nou gebleven van 2 maanden terug. PSV was toch al kampioen?
Tsja, hun resultaten deze week hebben me wat hoop gegeven. AZ heeft 2x op rij niet gewonnen, moeten donderdag vol gas tegen Newcastle, dus hopelijk laten ze zondag in Almelo wat liggen door vermoeidheid. Verder zie ik ze niets meer weggeven. Heel mss thuis tegen Heerenveen als Alves dan weer topfit en scherp is. :wink:

Toen had PSV nog de kwaliteit slechte potten te winnen. Nu hebben ze hooguit de kwaliteit goed potten (AZ thuis) te verliezen en is elke uitwedstrijd op voorhand gedoemd puntverlies op te leveren. Alleen bij Heracles werd onverdiend gewonnen in het laatste kwartier.
En toen bestond het rijtje geblesseerden nog niet uit Gomes, Kromkamp, Alex, Reiziger, Koné en Kluivert. De 1e seizoenshelft waren dat stuk voor stuk vaak basiskrachten.
Vind het dan ook geen gekke veronderstelling dat de 3 resterende uitwedstrijden en Ajax thuis puntverlies zullen opleveren. Met 4x 1 punt is de voorsprong precies weg. Als AZ dan nog 1x iets laten liggen is het net genoeg.

Ricochan Wrote:Als alex langdurig uitgeschakeld is dan wordt het nog moeilijk genoeg voor PSV en de champions league wedstrijd tegen Liverpool die kunnen ze nu net zo goed schriftelijk afdoen, zonder alex is het verdedigend helemaal niks...

De competitie winnen ze wel want ajaks en az laten toch wekelijks punten liggen tegen de kleintjes dus dat kan psv ook doen.

Lulkoek. Tegen Arsenal was het idd FC Alex, maar er zijn ook potten genoeg geweest (zeker in de competitie) dat Alex lui oogde, slecht speelde en slippertjes maakte. Da Costa (mits gemotiveerd) en Salcido is nog steeds de beste centrale verdediging van de Nederlandse competitie. Dat we Koné missen vind ik veel en veel erger. Die hield elke wedstrijd 90 minuten lang 2 man bezig, dat mis je pas echt. Als je nu Farfan uit de wedstrijd speelt mag PSV blij zijn als 1 van de middenvelders een goaltje kan maken. Icon_evil
Reply
#38
Alex oogt idd wel al weken oververmoeid, dus een beetje slimme trainer had hem de wedstrijd tegen excelsior rust gegevem maar nee die koeman laat hem gewoon doorspelen met deze gevolgen...


Dat jij het gemis van kone belangrijker vind dan het verlies van alex is natuurlijk belachelijk...

Lekker slim ook dat ze die behrens verhuurd hebben, die had dan nu veel speeltijd kunnen krijgen...
Bangkok resident.
Reply
#39
Verdedigend is het enigzins wel op te vangen, maar aanvallend hebben we nada!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Ekslem Wrote:Verdedigend is het enigzins wel op te vangen, maar aanvallend hebben we nada!


Een topclub als psv zou toch minimaal 2 extra spitsen achter de hand moeten hebben......

gelukkig is kluivert er nog :roll:
Reply
#41
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Verdedigend is het enigzins wel op te vangen, maar aanvallend hebben we nada!


Een topclub als psv zou toch minimaal 2 extra spitsen achter de hand moeten hebben......

gelukkig is kluivert er nog :roll:

Psies dat hebben we niet en dat is nu juist de zwakte van PSV!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Verdedigend is het enigzins wel op te vangen, maar aanvallend hebben we nada!


Een topclub als psv zou toch minimaal 2 extra spitsen achter de hand moeten hebben......

gelukkig is kluivert er nog :roll:

Psies dat hebben we niet en dat is nu juist de zwakte van PSV!

Precies Alex kun je opvangen met Sun, Reiziger, Da Costa of zelfs Addo.
Koné met Tardelli of een spits minder opstellen.

Alex is belangrijker voor PSV dan Koné, maar dan is t toch erger dat Koné blessé is. Snappie?

En hoe kun je nou suggereren dat hij in de competitie al weken oververmoeid oogt? Iemand die oververmoeid is speelt echt niet 90 minuten lang zo goed tegen Arsenal in Londen. :| Hij is gewoon niet elke pot zo goed als toen (logisch overigens).
Reply
#43
Hij oogde al weken oververmoeid, of hij het ook was is een tweede....maar het viel mij en anderen de laatste weken op dat hij tijdens en na de wedstrijd er veel vermoeider uitzag dan voorheen.
Bangkok resident.
Reply
#44
Alex kijkt altijd sloom uit zijn doppen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Laten we iig hopen dat het allemaal meevalt en dat hij snel weer kan spelen.
Bangkok resident.
Reply
#46
Ricochan Wrote:Laten we iig hopen dat het allemaal meevalt en dat hij snel weer kan spelen.

Europees hoop ik dat van harte maar wat mij betreft heeft hij zijn laatste competitiewedstrijd in Nederland gespeeld.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#47
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Laten we iig hopen dat het allemaal meevalt en dat hij snel weer kan spelen.

Europees hoop ik dat van harte maar wat mij betreft heeft hij zijn laatste competitiewedstrijd in Nederland gespeeld.

[-X Komend seizoen nog 34.
Reply
#48
Ricochan Wrote:Hij oogde al weken oververmoeid, of hij het ook was is een tweede....maar het viel mij en anderen de laatste weken op dat hij tijdens en na de wedstrijd er veel vermoeider uitzag dan voorheen.

Waar zag je dat aan dan en wanneer heb je hem gezien NA de wedstrijd? Loop je altijd mee naar de kleedkamer en/of ben je zijn chauffeur?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#49
Wederom zo'n dijenkletser van je Gezo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#50
wat ook erg lullig is voor alex is dat hij de nummer 1 is bij speler van het jaar, en daar kan hij dan ook wel naar fluiten ....
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: