The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




DVD Eredivisie samenstellen
Kan Verhoeven niet op die DVD? Of heb je daar dan breedbeeld voor nodig? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
overtreding: Dani die Lodewijks vol tegen zijn hoofd trapt tijdens een Ajax-PSV Dead
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:
Legion Wrote:10 mooiste schwalbes lijkt me ook een mooie categorie. Suarez en Reuser zullen wel een paar keer voorkomen
10 smerigste overtredingen: Bouaouzan, Fraser en Hofland


overtreding: vd Hoorn vs Hesp. Nooit meer goed gekomen en meteen de doorbraak van F. de Boer.

vond je dat een schwalbe van hesp?

Hoe kom je daar nou weer bij? Volgens mij refereert meneer Adder keurig aan een overtreding. Het staat zelfs nog voor zijn zin.
Gemakshalve heb ik het maar even vetgedrukt.

de scheids heeft ten onrechte voor een overtreding gefloten als het een schwalbe was!
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:
gittermaster Wrote:En Gorter met zijn vingertjes


Dat spandoek met "Pas op vingerprikkers" de week daarna was geweldig
je moet erbij geweest zijn denk ik. :razz:

Toen zat jij in de kuip denk ik. Viel weer niks te lachen daar uiteraard Tongue
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Voyou Wrote:overtreding: Dani die Lodewijks vol tegen zijn hoofd trapt tijdens een Ajax-PSV Dead

Wat een schande was dat inderdaad Puke


Deze van Hofland is ook niet verkeerd
http://www.youtube.com/watch?v=5Rpzl1C05Ek
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
zo, bumme, kun je meteen even die overtreding van die keeper van az erbij doen?

meteen ook bij de blunders, dit keer van de arbiters.

ik word nog misselijk als ik aan deze overtreding terugdenk.
Reply
Hij speelde eerste de bal........... :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Zo inderdaad, brrrr 2e week op rij al zo'n overtreding. Bij deze geldt hetzelfde als bij Hofland-v/d Gun, als ie niet opspringt breekt gewoon z'n hele been af. Dan kan het wel een vitessenaar zijn, ik werd er ook misselijk van. Heb al meteen gezegd dat ik die Van Wolfswinkel een goeie vind, alleen jammer dat ie aan de verkeerde kant van de waal speelt :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Dat duurt ook niet lang meer! hij komt tussen Regge en Dinkel te voetballen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Dat duurt ook niet lang meer! hij komt tussen Regge en Dinkel te voetballen.

En dat is over de IJssel :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
dat was inderdaad donkerrood, maar past wel in het beeld van de hele wedstrijd. Arbiter mag met een hele grote strik erom terug naar Belgie. En dan te bedenken dat hij de beste arbiter van Belgie was.... #-o
Doelpunt voor buitenspel afvlaggen, een aantal momenten die penalties hadden moeten zijn; enige voordeel was dat het wel gelijk over de partijen werd verdeeld....

Wat betreft de DVD; misschien ook de hattrick van von Bommel tegen Ajax? Zag het gisteren weer eens op SS, en een hattrick in zo'n topper komt toch niet al te vaak voor... laat staan van een middenvelder...
Reply
Yzeren Henkie Wrote:dat was inderdaad donkerrood, maar past wel in het beeld van de hele wedstrijd. Arbiter mag met een hele grote strik erom terug naar Belgie. En dan te bedenken dat hij de beste arbiter van Belgie was.... #-o
Doelpunt voor buitenspel afvlaggen, een aantal momenten die penalties hadden moeten zijn; enige voordeel was dat het wel gelijk over de partijen werd verdeeld....

Wat betreft de DVD; misschien ook de hattrick van von Bommel tegen Ajax? Zag het gisteren weer eens op SS, en een hattrick in zo'n topper komt toch niet al te vaak voor... laat staan van een middenvelder...

Van Bommel is al genomineerd als beste Duitser in de Eredivisie, hij kan niet twee keer op de DVD komen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Misschien kan deze op de voorkant :Big Grin ?

[Image: 1226922432-260.jpg]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
harry_bierdop Wrote:Misschien kan deze op de voorkant :Big Grin ?

[Image: 1226922432-260.jpg]

Fantastisch inderdaad! Lieten ze wel drie tot vier keer zien. Zelf hebben ze waarschijnlijk niet goed gekeken want die laatste zin klopt niet, ze zijn volgens mij de woorden " de ArenA" vergeten.

Overigens bleef iedereen keurig zitten, bang de 5e of 6e goal te missen............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik vind t ook prima dat ze dat vertonen, van mij hadden ze t ook nog om mogen roepen.
Opzouten met die gasten
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Opzouten met die gasten

Je hebt dan toch je zin als ze eerder weggaan? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik vind het ook een prima initiatief, wrijf het die vroege vertrekkers maar eens in. De meeste van hen vertrekken ook als het 10 minuten voor tijd nog onduidelijk is wie er gaat winnen. Wat mij betreft worden de vakken afgesloten vanaf de 60e minuut.
Reply
Hoef Wrote:Ik vind het ook een prima initiatief, wrijf het die vroege vertrekkers maar eens in. De meeste van hen vertrekken ook als het 10 minuten voor tijd nog onduidelijk is wie er gaat winnen. Wat mij betreft worden de vakken afgesloten vanaf de 60e minuut.

Zeker, maar deze mensen zullen altijd blijven bestaan. Wij hebben er ook een aantal, vooral de bobo zijde. De Arena heeft een grotere capaciteit dan de Grolsch Veste dus ook meer kans op vroege vogels.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hoef Wrote:Ik vind het ook een prima initiatief, wrijf het die vroege vertrekkers maar eens in. De meeste van hen vertrekken ook als het 10 minuten voor tijd nog onduidelijk is wie er gaat winnen. Wat mij betreft worden de vakken afgesloten vanaf de 60e minuut.

ik zou het zelf nooit doen, maar ik kan er echt niet mee zitten (behalve als ze voor mij langs gaan).

ze straffen zichzelf wel een keer. net zoals moeder en dochter die 5 minuten voor tijd weggingen bij feyenoord-psvee voor de uefacup. en toen de verlenging 5 minuten bezig was kwamen ze weer naar boven strompelen. Undecided hebben ze ff het grootste orgasme gemist dat ooit in de kuip heeft plaatsgevonden.....
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:Ik vind het ook een prima initiatief, wrijf het die vroege vertrekkers maar eens in. De meeste van hen vertrekken ook als het 10 minuten voor tijd nog onduidelijk is wie er gaat winnen. Wat mij betreft worden de vakken afgesloten vanaf de 60e minuut.

ik zou het zelf nooit doen, maar ik kan er echt niet mee zitten (behalve als ze voor mij langs gaan).

ze straffen zichzelf wel een keer. net zoals moeder en dochter die 5 minuten voor tijd weggingen bij feyenoord-psvee voor de uefacup. en toen de verlenging 5 minuten bezig was kwamen ze weer naar boven strompelen. Undecided hebben ze ff het grootste orgasme gemist dat ooit in de kuip heeft plaatsgevonden.....

Als ze wil kan ik haar er wel iets over vertellen :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zijn er nog beelden van die 1-1 van piair? Ik zie zo snel niks op joetoeb staan..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Zijn er nog beelden van die 1-1 van piair? Ik zie zo snel niks op joetoeb staan..
op de uefacup dvd en het jaaroverzicht dvd. \Big Grin/
Reply


Forum Jump: