18-05-2009, 12:49 AM
Bumme Wrote:jammer Tukkers !
Appreciated, maar ik vind er niks jammers aan hoor... :wink:
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
De Bekerfinale
|
18-05-2009, 12:49 AM
Bumme Wrote:jammer Tukkers ! Appreciated, maar ik vind er niks jammers aan hoor... :wink:
18-05-2009, 09:15 AM
Leuke pot, 1e helft waren de Friezen wat beter, 2e helft en de verlenging waren voor de Tukkers.
Hoopte als "neutrale" kijker op een Frieze overwinning, gelukkig wonnen die ook uiteindelijk. Volgend jaar wint Ajax de dubbel, zo niet de treble... (Waarschijnlijk post ik dit in mei 2010 weer )
18-05-2009, 09:21 AM
Bumme Wrote:Als je als enige club in de Eredivisie twee keer in een seizoen van Ajax weet te winnen is het terecht dat je de beker wint! Alsof dat dit jaar een teken van kracht was :cry: Feli Mukkus en Amor fati
18-05-2009, 10:12 AM
Waar is je gevoel voor sarcasme deze morgen Flix? :razz:
The great old Ludwig von...
18-05-2009, 10:30 AM
gittermaster Wrote:Waar is je gevoel voor sarcasme deze morgen Flix? :razz: Waar zijn de smilies bij Bumme gebleven? :razz:
18-05-2009, 10:47 AM
feli mukkus.
jammer dat bumme die identiteitsloze kutclub er weer bijhaalt. :razz:
18-05-2009, 11:13 AM
Was ook leuk te zien dat de Kuip voor het eerst dit jaar weer uitverkocht was.
18-05-2009, 11:15 AM
Dugarry Wrote:Was ook leuk te zien dat de Kuip voor het eerst dit jaar weer uitverkocht was.
Niets is sterker dan dat ene woord...
18-05-2009, 11:16 AM
Dugarry Wrote:Was ook leuk te zien dat de Kuip voor het eerst dit jaar weer uitverkocht was. je bent weer eens verkeerd geinformeerd, poepzak. :razz:
18-05-2009, 11:20 AM
Vanaf januari 2009 toch echt de eerste keer....
Het is wel de 2e keer dit seizoen uiteraard, de 1e keer was al ergens in september, toen er ook een publiekstrekker op visite kwam :-({|=
18-05-2009, 11:32 AM
Dugarry Wrote:Vanaf januari 2009 toch echt de eerste keer.... de wedstrijd tegen roda was ook uitverkocht.
18-05-2009, 11:41 AM
Flixieluv Wrote:gittermaster Wrote:Waar is je gevoel voor sarcasme deze morgen Flix? :razz: Leken mij niet nodig, daarbij vang je zonder smilies zo nu en dan nog een mooie happerd.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
18-05-2009, 12:15 PM
Bumme Wrote:Peter Wrote:Ik vind t onterecht (Heerenveen alleen 1e helft beter, ma da kwam mi alleen/vooral doordat Twente 2 belangrijke spelers moest wisselen), maar feli Mukkus. =D> :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
18-05-2009, 03:08 PM
Helaas pindakaas.
friezen gefeliciteerd.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
19-05-2009, 12:07 AM
Tukkers, bedankt voor deze onvergetelijke bekerfinale! Alles was fifty-fifty, de gelukkigste heeft gewonnen. Eerste helft voor Heerenveen, twee helft en verlenging voor Twente en de penalties weer voor Heerenveen.....gelukkig was die laatste het belangrijkst.
Mooi moment, geen idee of dat op tv te zien was: Rond de 85e minuut wordt spontaan het fries volkslied ingezet met de bijbehorende sjaatjes....en op de foto hierboven zie nog maar de helft van alle supporters/sjaaltjes. Verder goed opgezette sfeeracties van beide teams, een geweldig voetballende Theo Janssen (MotM) en een onnavolgbare Popov (MotM aan Heerenveenzijde). En nu naar de Arena. Zo'n Supercup is ook leuk om in de prijzenkast te hebben.
Oh, my god, we bought Kenny!
19-05-2009, 08:22 AM
Sfeer was inderdaad fantastisch en mooi om te zien. Is lang geleden dat ik een bekerfinale heb gezien die me zo kon boeien. Heerlijk om als neutrale toeschouwer zo'n potje te kunnen kijken. Maakte mij werkelijk geen klap uit wie hem zou winnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
19-05-2009, 09:22 AM
Was je in het stadion Mukkus?
We can't, can not get, we can not get enough!!
19-05-2009, 11:16 AM
Mukkus Wrote:Alles was fifty-fifty
19-05-2009, 12:40 PM
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Alles was fifty-fifty Popov blinkt niet uit in zijn voetbalcapaciteiten (we hebben betere voetballers bij Heerenveen). Hij speelde met een bepaalde houding, een bepaalde blik in de ogen. Schold medespelers en tegenstanders uit, provoceerde, knokte, werkte, organiseerde, schakelde Denneboom uit, veronschuldigt zich bij een foute pass van hem en scoorde. Bij hem zag je de absolute wil om te winnen, bleef maar gaan. Hij gaf in alles 110% en dan maak je weleens fouten. Maar in zijn geheel vond ik hem de man aan Heerenveenzijde. Vandaar ook de omschrijving 'onnavolgbare' ipv bijv. 'een briljant voetballende'. Had Ajax maar eentje met het karakter van Popov. :wink: @Ekslem: ja, ik was erbij. Ondanks dat mijn maat niet kon. En nog de opmerking van de dag: We staan voor de kaartcontrole, komt er een vrouw van middelbare leeftijd aan in een rolstoel. Twente t-shirt aan, Twente sjaal om de nek. Rolstoel wordt voortgeduwd door een man van middelbare leeftijd, vermoedelijk dus haar man. Een groep Heerenveen-supporters haalt het Twente-lied aan: "Goa stoan as je veur Twente bint, Goa stoan as je veur Twente bint!" Mijn gedachte toen in smileys: :roll: :crazy: :-$ :-k 8-[ =D> ](*,) :-" \/ :lol: :eeeek: :| O :-#
19-05-2009, 01:11 PM
Popov had gewoon geluk dat ie tegenover de slechtste man van het veld stond. En zelf daartegen maakte hij foutjes. Ik heb Kufo weinig gezien en vond Bak Nielsen dus bv. een stuk beter. Sibon was ook beter, heerlijk aanspeelpunt blijft dat toch.
Verder ben je dus alleen gegaan omdat je maat niet kon? Saai! Al is zo'n bekerfinale ook alleen bezoeken wel de moeite waard.
19-05-2009, 01:22 PM
Peter Wrote:Popov had gewoon geluk dat ie tegenover de slechtste man van het veld stond. Gehoord in de bus op de terugreis: "Die Denneboom is zo onnozel als een dakpan, die denkt dat ie nog bij Heerenveen speelt, maar heeft zich een uur afgevraagd waarom een ie rood shirtje aanhad...." Als vergelijking: van Bommel. Die kon soms een draak van een wedstrijd spelen, maar was met zijn trekjes en werklust wél heel belangrijk. Niet dat Popov van Bommeltrekjes heeft, maar ik trek het maar even in PSV-perspectief voor je. Voorbeeld: corner voor FC Twente, Douglas die staat te trekken en te duwen om in goede positie te komen. Popov, die hem even in zijn zij knijpt. Douglas die verbouwereerd achterom kijkt en weer opnieuw moet gaan duwen en trekken om in positie te komen.
20-05-2009, 11:54 AM
Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken, want mooi was ie wel.
Mijn gras is groener
20-05-2009, 08:31 PM
Nog feli aan de friezen.
De finale had alles wat het ook in 2001 had. Al met al een mooie dag gehad, op de FUCKING AMSTEL EVENEMENTENBIER NA. You can't win it all.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
|
« Next Oldest | Next Newest »
|