15-01-2007, 09:59 AM
Database is nu open! Succes!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
MV Game 2007
|
15-01-2007, 09:59 AM
Database is nu open! Succes!
15-01-2007, 11:17 AM
God, wat wordt dit een lastige AO!
De grootste vraag is natuurlik Roddick of Safin. Ze allebei nemen lijkt me niet rendabel. Maar bovenin is nog wel iets te vinden. Onderin, zeker zonder enige wedstrijd gespeeld ishet helemaal lastig. Allemaal van die jongens waarvan je echt niet weet wat ze gaan doen. Blake bijvoorbeeld, kan zomaar de finale halen, maar als ik hem neem... Een ding is zeker, hier gaan grote verschillen gemaakt worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-01-2007, 03:03 PM
Teams in (17):
Ad Wim, Andre, Baby, Björki, CooCooCachoo, Dre, Elikian, Gabbele, Gonzo, Jeroen, São Paulo, Scholten!, Tampie, Timmertje, Vos, Witte Gei't, Woerdie
15-01-2007, 03:08 PM
Ik zit nog in de testfase :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-01-2007, 03:13 PM
Ik ook
![]()
15-01-2007, 03:22 PM
Ad Wim Wrote:God, wat wordt dit een lastige AO! Inderdaad erg lastig. Het zijn allebei erg goede spelers, het enige verschil zit het hem in de prijs (2400 om 1000) in het voordeel van Safin. Een optie om Fish te nemen in combinatie met Safin lijkt me slimmer. Fish is in vorm en zal zeker de kwartfinale halen, want (Mahut/Arthurs/Fleishman/Stepanek/Dhouly/Johansson/Ferrer) moeten geen probleem zijn lijkt me. Dan krijg je dus, Fish - Safin/Roddick. Ik ga dus voor Safin+Fish (denk ik :8: ), als hij wint natuurlijk..
He i’m back, koploper FTM 2018!
15-01-2007, 03:51 PM
En opeens stond ie daar, mijn team! Niks meer aan doen
![]()
15-01-2007, 04:02 PM
Ik heb geleerd, Haggie, ik heb geleerd van mijn fouten.
15-01-2007, 04:45 PM
Oké! Ben benieuwd naar je team vanavond!
15-01-2007, 04:49 PM
Aan de database te zien heeft Ad Wim net weer wat aangepast =D>
15-01-2007, 04:52 PM
Nee hoor :|
Ik heb wel even naar alternatieven gezocht voor een bepaalde speler, maar hem er toch maar in laten staan :8:
15-01-2007, 04:56 PM
Gewoon laten zoals het het is Ad, ik heb mijn team ook al klaar. Twijfels hou je altijd, maar daar moeten wij boven staan :razz:
15-01-2007, 06:56 PM
34 Entries:
Aap, ad wim, andre, baby, BasVroegop, Björki, buurscalona, Chiel-Montagne, claudia_m, CooCooCachoo, denaon, Dodge, Dre, Elikian, frees, gabbele, Gonzo, Haggie, Jeroen, Mitch, Nostra, omyaca, Overdune, Peta Pan, São Paulo, Scholten!, sophie, tampie, Tennismaster, timmertje, TJUUN-WONG, Vos, Witte Geit, woerdie
15-01-2007, 06:58 PM
Berdych of Djokovic? Djokovic zal makkelijker 30 pnt halen, maar dat zal dan toch ook wel zijn eindstation zijn? Berdych, nog niet in vorm, is tegen niemand tot aan de finale kansloos en zal die 30 pnt toch ook wel halen?
Mijn team staat iig voorlopig. Ik heb het kwart van Federer helemaal vrij gelaten want in het stukje Baghdatis/Gasquet/Melzer/Robredo kan alles gebeuren.
15-01-2007, 06:59 PM
Elikian Wrote:34 Entries: Heb mijn team voor het laatst aangepast. Ben nu super tevreden :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-01-2007, 06:59 PM
Tja, dat dacht ik vorig jaar ook over Berdych op de AO...
Hij kan inderdaad in zijn kwart van bijna iedereen winnen. Maar hij heeft zo vaak slechte dagen. En dat moet je tegen Tursunov niet hebben en al helemaal niet tegen Davydenko. En 30 punten is gewoon te weinig voor die prijs.
15-01-2007, 07:16 PM
Als Davy fit is, zal hij daar "gewoon" doorgaan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-01-2007, 07:31 PM
Ad Wim Wrote:Tja, dat dacht ik vorig jaar ook over Berdych op de AO... Bovendien moet Berdych tegen Lee en dat kan-ie zomaar verliezen.
15-01-2007, 10:29 PM
Ik zal mijn team alvast prijsgeven:
--- --- Fish & Stepanek Spadea & Roddick Soderling Berdych & Malisse Blake Murray Ik ben benieuwd of het een standaard team is of niet...
15-01-2007, 10:33 PM
Genomico Wrote:Ik zal mijn team alvast prijsgeven:Ik denk het wel.
15-01-2007, 10:41 PM
Voor mij iig niet.
15-01-2007, 10:51 PM
Kun je je avatar niet even wijzigen Elikian?
Ik word er duizelig van.
You bend your words like Uri Geller spoons...
15-01-2007, 10:55 PM
Ik heb enigszins overeenkomsten aan jou team, Geno..
15-01-2007, 10:57 PM
Juan Zueco Wrote:Kun je je avatar niet even wijzigen Elikian?Ik vind hem echt gaaf ![]() Maar ik zal morgen ff een andere uitzoeken dan ![]()
15-01-2007, 10:58 PM
Elikian Wrote:Juan Zueco Wrote:Kun je je avatar niet even wijzigen Elikian?Ik vind hem echt gaaf Op dit soort momenten vraag ik me dan altijd af wat voor een avatar je eigenlijk had?
15-01-2007, 11:19 PM
Genomico Wrote:Ik zal mijn team alvast prijsgeven:Ik heb op dit moment i.p.v. Berdych en Spadea: Djokovic en del Potro. Djokovic is zo goed, die kan van iedereen winnen, alleen Federer is op een GS onverslaanbaar. Bovendien wil ik Safin eigenlijk ook, meer dan 50% kans dat hij van Roddick verliest, maar ook de enige die Federer kan verslaan. Lastig.
15-01-2007, 11:19 PM
Quote:Op dit soort momenten vraag ik me dan altijd af wat voor een avatar je eigenlijk had? Geen, volgens mij. Vind deze wel cool, van mij mag je em laten staan :wink: .
15-01-2007, 11:54 PM
Het is bijna 23 uur, spannend!
15-01-2007, 11:57 PM
Denk dat wij weinig overeenkomsten hebben Ad!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|