FTM Forum

Full Version: MV Game 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Copy/Paste van de mail die als het goed is alle spelers aan de MV Game 2006 habben gekregen

---

Hoi!

Sorry voor dit wat onpersoonlijke meeltje (of misschien gewoon wel SPAM), maar volgende week begint het nieuwe tennisseizoen alweer.
Je hebt in 2006 meegedaan met de MV Game, en het lijkt er uiteibdelijk toch nog op dat het voor 2007 ook gaat lukken. Met veel dank aan Mac die een degelijk webinterface heeft gemaakt, zodat het gedoe met die emails voorbij is. Helaas is dat nog niet helemaal af, maar dat zal de komende dagen wel lukken. In ieder geval is het nu al wel mogelijk om voor 2007 in te schrijven. En wel op <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/mv/register.php">http://www.competitieteam.nl/mv/register.php</a><!-- m -->
Op dit moment nog alleen registratie. Inloggen daarna werkt nog niet, over een aantal dagen dus wel.

Ik stuur dit mailtje aan iedereen die in 2006 heeft meegedaan. Wellicht heb je tot het einde meegedaan maar heb je nu zoiets van. "Nee, alsjeblieft niet nog een jaar."
Misschien was je eerder afgehaakt door te slechte resultaten en de motivatie verloren, was je het een paar keer vergeten en daarna maar laten zitten. Mogelijk kwamen er andere dingen op je pad en door tijdgebrek er echt niet aan toe gekomen en moeten afmelden. Geen enkele reden hoeft te betekenen dat je het niet nog eens zult proberen. En hopelijk niet, maar wellicht vond je het ook gewoon niet leuk ;-)

Maar misschien heb je ook wel weer zin om het nog eens een jaartje te doen. Frisse start voor iedereen.
Ik zou het in ieder geval leuk vinden als je er weer bij zou zijn. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :-)

In ieder geval een goed 2007!
Groeten,
Michiel.
Ik heb in de mv game meer vertrouwen als in TM, en doe mee.
Het is immers weer een oneven jaargang.

De registratie mail duurt wel lang, overigens.
bij mij komt ie gelijk...vergeet niet je junkmail te checken.
Nope, ook niet bij 'ongewenste berichten'.
Nog steeds niet binnen. Ik heb nog even gecheckt of het ingevulde mailadres wel juist is, die is gewoon goed.
Bij mij hetzelfde als bij Tampie :roll:
apart...bij een flink aantal is ie toch wel aangekomen. Maar goed ze zijn inmiddels handmatig geactiveerd. (niet dat t veel uitmaakt want je kan toch nog niet inloggen maar toch)
Heb de bevestigingsmail ook nog niet gekregen, maar buiten dat: =D> voor Mac voor het maken van de nieuwe interface, belooft veel goeds (ook voor de nachtrust van Michiel :wink: ).
Overdune Wrote:Heb de bevestigingsmail ook nog niet gekregen, maar buiten dat: =D> voor Mac voor het maken van de nieuwe interface, belooft veel goeds (ook voor de nachtrust van Michiel :wink: ).

Hier ook. Wel aangemeld, nog geen bevestigingsmail!!!
Meesten krijgen er nu blijkbaar geen. Maakt ook niet uit, iedereen wordt nu gewoon geactiveerd. En er zijn nu al 35 man :eeeek:

Guest

Zo ben er ook weer bij. Bij mij kreeg ik overigens wel snel een bevestingsmail.
Dr. Wipaap is in 2007 natuurlijk ook weer gewoon van de partij.

Het podium is daarmee gelijk bekend.
Inmiddels is iedereen geactiveerd. en niet stiekem een team maken he stouterds! (tampie! Wink)
Aap Wrote:Het podium is daarmee gelijk bekend.

Dat je een arrogante blaaskaak bent ook :roll:
Mac Wrote:Inmiddels is iedereen geactiveerd. en niet stiekem een team maken he stouterds! (tampie! Wink)

Big Mac is watching you!
Is het al bekend wanneer we beginnen??
Niet voor er lotingen zijn iig. Gewoon de eerste week is iig gewoon het plan. Als het me met de nieuwe opzet lukt, wil ik deadline wel naar maandagavonden verplaatsen.
Tripplexxx Wrote:
Aap Wrote:Het podium is daarmee gelijk bekend.

Dat je een arrogante blaaskaak bent ook :roll:

En dat jij geen gevoel voor humor hebt ook.
Aap Wrote:Dr. Wipaap is in 2007 natuurlijk ook weer gewoon van de partij.

Het podium is daarmee gelijk bekend.

1. Buurs
2. Tampie
3. Dr. Wipaap

??
_Tampie Wrote:
Aap Wrote:Dr. Wipaap is in 2007 natuurlijk ook weer gewoon van de partij.

Het podium is daarmee gelijk bekend.

1. Buurs
2. Tampie
3. Dr. Wipaap

??

En ik dan????
_Tampie Wrote:
Aap Wrote:Dr. Wipaap is in 2007 natuurlijk ook weer gewoon van de partij.

Het podium is daarmee gelijk bekend.

1. Buurs
2. Tampie
3. Dr. Wipaap

??

Dr. Wipaap bestaat natuurlijk uit:

Winpagina (winaar MV Game 2006)
Dr. Pils
Aap
Misschien heeft MV nog de top 5 of 10 van de voorgaande jaren? 2001 was het eerste jaar meen ik?

Quote:Yeah, I've been planning to do that for a long time. I'll try to do it next week.


<!-- m --><a class="postlink" href="http://elikian.proboards1.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=1136916555">http://elikian.proboards1.com/index.cgi ... 1136916555</a><!-- m -->
Ik heb die lijsten nog, maar staat nu ff niet op de lijst. Kan hem hier wel een keer posten als ik eraan denk.

Om je team te maken: login hier:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/mv/">http://www.competitieteam.nl/mv/</a><!-- m -->

Adelaide staat er nog niet bij, dus het heeft nu nog geen zin, maar dat komt snel goed. *under construction* Wink

Maar dan hebben jullie de link vast.
Ziet er goed uit!!! =D>

Is de deadline maandag of dinsdag???
Heb gisteravond adelaide er nog bijgezet. Wat een ontiegelijk verrot systeem zeg dat round robin met een schema van 32. Mochten er nog fouten zijn meldt ze dan aub zo snel mogelijk via pb of mail: <!-- e --><a href="mailto:martijndoes@hotmail.com">martijndoes@hotmail.com</a><!-- e --> dan ga ik proberen er nog wat aan te doen.

Verder ziet het er niet uit natuurlijk maar heb alleen tijd gehad voor functionaliteit. Het zal er hopelijk nog allemaal mooier uit komen te zien.
Het gaat om de functionaliteit :wink:
Ik ga ervan uit dat de deadline om 23 uur op dinsdag is :roll:
buurs Wrote:Ik ga ervan uit dat de deadline om 23 uur op dinsdag is :roll:
Dat lijkt me inderdaad het beste, gezien de anders korte voorbereidingstijd.

En ik neem aan dat de regels verder niet veranderen en dat we dus nog steeds met budget spelen?
denk het ook
Maar ja, waar vinden we dat nu? Op die oorspronkelijke site is het niet bijgewerkt.
bedoeling is idd morgenavond (exacte tijd zul je even op reactie michiel moeten wachten) sluiten.

Ook spelen we idd met budget...voor deze week heb je 11000 te besteden (staat bovenaan de teammaak pagina)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35