The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

MV Game 2007
andre Wrote:
Genomico Wrote:Ik zal mijn team alvast prijsgeven:

---
---
Fish & Stepanek
Spadea & Roddick
Soderling
Berdych & Malisse
Blake
Murray

Ik ben benieuwd of het een standaard team is of niet...
Ik heb op dit moment i.p.v. Berdych en Spadea: Djokovic en del Potro. Djokovic is zo goed, die kan van iedereen winnen, alleen Federer is op een GS onverslaanbaar. Bovendien wil ik Safin eigenlijk ook, meer dan 50% kans dat hij van Roddick verliest, maar ook de enige die Federer kan verslaan. Lastig.

Als ik dit zo zie gaan de teams toch nog vrij veel op elkaar lijken. Zal wel een vrij standaard team zijn. 2 of 3 verschillende spelers per team. Fish, Soderling, Blake, Murray, Roddick etc zullen in de meeste teams wel zitten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
---
---
Gasquet (18)
Serra
Fish
Stepanek (20)
---
Safin (26)
---
Soderling (23)
Berdych (13)
Malisse (29)
Blake (5)
---
Murray (15)
---

Toch maar aan mijn eerste keuze vastgehouden. Enige twijfel was nog Berdych to Tursunov en Tojo, of Berdych to Spadea, Tojo en Mirnyi.
Laten we maar hopen dat ik wederom de goede keuze heb gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Denk dat wij weinig overeenkomsten hebben Ad!
Ik heb 7 dezelfde als Geno Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom maar op met die teams!
Reply
Nou vooruit Ad, komt ie:

---
Melzer
Fish & Ferrer
Safin
--------------------
Soderling
Tursunov & Malisse
Ginepri
Nadal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Nou vooruit Ad, komt ie:

---
Melzer
Fish & Ferrer
Safin
--------------------
Soderling
Tursunov & Malisse
Ginepri
Nadal
Jezus, dat is nogal verrassend ja! Wij zullen wel veel verschillen hebben. Moedig!
Reply
---
---
---
---
Fish
Stepanek (20)
---
Safin (26) / Roddick (6)
---
Soderling (23)
Berdych (13)
---
Blake (5)
Del Potro
Murray (15)
---

Durf niet te kiezen tussen Roddick en Safin. Toch maar op safe gegaan omdat de winnaar van deze partij iig 90 punten pakt.
Reply
Ad Wim Wrote:

---
Melzer
Fish & Ferrer
Safin
--------------------
Soderling
Tursunov & Malisse
Ginepri
Nadal
Jezus, dat is nogal verrassend ja! Wij zullen wel veel verschillen hebben. Moedig!

Moya weet nu de tactiek van Blake en zal hem uitschakelen in een bloedstollende 5setter :8: Murray is niet opgewassen tegen Nadal, geen schijn van kans.
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:

---
Melzer
Fish & Ferrer
Safin
--------------------
Soderling
Tursunov & Malisse
Ginepri
Nadal

Moya weet nu de tactiek van Blake en zal hem uitschakelen in een bloedstollende 5setter :8: Murray is niet opgewassen tegen Nadal, geen schijn van kans.
Tja, ik moest Blake wel nemen al was het vorig seizoen mijn Angstgegner. Als hij voorbij Moya komt, staat hij toch vrij zeker in de kwart.
Nadal heb ik in het begin even aan gedacht, maar durfde het toch niet aan. Ik weet niet hoe fit ie is en 3-0 achter in H2H tegen Blake. Maar ja, hij kan ook de finale halen en heeft 0 budget te verdedigen.
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:

---
Melzer
Fish & Ferrer
Safin
--------------------
Soderling
Tursunov & Malisse
Ginepri
Nadal

Tja, ik moest Blake wel nemen al was het vorig seizoen mijn Angstgegner. Als hij voorbij Moya komt, staat hij toch vrij zeker in de kwart.
Nadal heb ik in het begin even aan gedacht, maar durfde het toch niet aan. Ik weet niet hoe fit ie is en 3-0 achter in H2H tegen Blake. Maar ja, hij kan ook de finale halen en heeft 0 budget te verdedigen.

Precies! Zo is dat! Hij heeft gewoon zoveel talent, tot aan Blake moet het gewoon lukken! En dat Budget ga ik voor met MV, altijd fijn voor later! Maar het kan natuurlijk ook niets worden. Morgenvroeg weten we misschien al meer :wink:
Reply
Nadal heeft 't niet zo op Kendrick. En Vliegen is natuurlijk ook een beest. Die wil je ook niet vroeg treffen.
Reply
Het is een gok vind ik; hij is toch niet super in vorm en die blessure kan tijdens het toernooi ook weer opspelen. Hij moet eigenlijk in de finale komen om rendabel te zijn.
Reply
Ad Wim Wrote:---
---
Gasquet (18)
Serra
Fish
Stepanek (20)
---
Safin (26)
---
Soderling (23)
Berdych (13)
Malisse (29)
Blake (5)
---
Murray (15)
---

Toch maar aan mijn eerste keuze vastgehouden. Enige twijfel was nog Berdych to Tursunov en Tojo, of Berdych to Spadea, Tojo en Mirnyi.

waar twijfelde je nou precies tussen?
Reply
Serra door geen van jullie gekozen, toch een klein troefje van me, net als Gasquet, die hebben jullie ook alledrie niet.

Allez Francais!
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:---
---
Gasquet (18)
Serra
Fish
Stepanek (20)
---
Safin (26)
---
Soderling (23)
Berdych (13)
Malisse (29)
Blake (5)
---
Murray (15)
---

waar twijfelde je nou precies tussen?

Het is inderdaad lastig te lezen.
Reply
Berdych OF Tursunov en Tojo

Berdych OF Tojo, Spadea en Mirnyi
Reply
Ik was waarschijnlijk dan voor die laatste gegaan, dan had ik zeker 21 punten gehad, maar waarschijnlijk ook maar max 37 en Berdych kan er meer halen.
Bovendien heeft Tojo wat te verdedigen.

En ik heb geleerd van laatste moment wisselen.
Reply
Ad Wim Wrote:Berdych OF Tursunov en Tojo

Berdych OF Tojo, Spadea en Mirnyi

zag net voor 23.00 uur nog even de hopman cup uitslagen. bopanna-berdych 6-2 6-2. :roll:
Maar ik vertrouw toch maar op z'n talent. Al is z'n vorm zo dramatisch dat ie zo van Lee kan verliezen.
Reply
Nee man, Berdych won dat met 62 62.

Hij verloor alleen wel van Ancic. En natuurlijk van Melzer in Sydney.
Maar ja, ik hoop maar dat zijn talent in een best-of-five naar buiten komt. Als ie in de 4e ronde komt, vind ik het goed.
Reply
Blijf je nog lang op, Ad? of vind je het wel prima voor vanavond?
Reply
Ad Wim Wrote:Nee man, Berdych won dat met 62 62.

Hij verloor alleen wel van Ancic. En natuurlijk van Melzer in Sydney.
Maar ja, ik hoop maar dat zijn talent in een best-of-five naar buiten komt. Als ie in de 4e ronde komt, vind ik het goed.

Ik las het idd verkeerd. Come on Tomas!! :8:

Rohan Bopanna lost to Tomas Berdych 6-2, 6-2
Time: 46 minutes, Umpire: John Blom
Reply
Mijn vriendin komt zo, dan ga ik wel slapen denk ik. Ik moet eigenlijk nog studeren, maar dat komt morgen wel.
Die AO gaat wel weer behoorlijk ten koste van de studie. Vanochtend ook pas laat begonnen door Safin.
Morgenochtend gelukkig alleen maar Hewitt, kan ik op tijd beginnen.
Reply
Vergeet Blake niet. Hij komt er niet zo gemakkelijk vanaf he?! 5 setter minimaal!
Reply
Ben benieuwd naar de stats. Kijken of ik nog wat troeven kan ontdekken in m'n team. Hopelijk is Roddick vaak uit de teams gelaten en zijn er veel alleen voor Safin gegaan.
Reply
Ik denk niet dat Moya nog de kracht heeft om vijf sets mee te kunnen met Blake.

Alleen bij een slechte dag van Blake heeft hij kans. En aangezien ik Blake in mijn team heb, is de kans op die slechte dag aanwezig :|
Reply
Haggie Wrote:Vergeet Blake niet. Hij komt er niet zo gemakkelijk vanaf he?! 5 setter minimaal!
En dan nog, die beginnen om 6 uur, dan lig ik nog wel te slapen :razz:
Reply
centre court Wrote:Ben benieuwd naar de stats. Kijken of ik nog wat troeven kan ontdekken in m'n team. Hopelijk is Roddick vaak uit de teams gelaten en zijn er veel alleen voor Safin gegaan.
Ik denk dat Roddick een behoorlijk troef voor je is, ik denk dat Safin een van de meest gekozen spelers is en dat weinig mensen het risico om Roddick te nemen genomen hebben.
Reply
Ik wil eigenlijk de teams van de anderen ff zien nog!! Hoelaat is Eli daar klaar mee?
Reply
Haggie Wrote:Vergeet Blake niet. Hij komt er niet zo gemakkelijk vanaf he?! 5 setter minimaal!

Blake gaat 'm toch niet meer van de oude Moya verliezen in een best of 5?! Gok op een 3 sets overwinning maar zal me niet verbazen als ie er een 4 sets van maakt. Als ie maar wint, dan komt ie ver. Maar je weet 't nooit met Blake.
Reply
Haggie Wrote:Ik wil eigenlijk de teams van de anderen ff zien nog!! Hoelaat is Eli daar klaar mee?
Meestal rond half twee, geloof ik.
Reply

Forum Jump: