The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - AZ
#31
Ad Wim Wrote:
Ricochan Wrote:#-o
Geef gewoon een inhoudelijke reactie, drol.

Undecided
Reply
#32
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ricochan Wrote:#-o
Geef gewoon een inhoudelijke reactie, drol.

Met Kromkamp, Alcides, Addo, Lamey en Sun Xiang heeft PSV idd geen 4e verdediger achter de hand. :razz:
Maar waarom dan met 3 verdedigers spelen? Dat is toch de kat op het spel binden tegen AZ? Ze winnen toch juist altijd die belangrijke potjes omdat ze leunen op hun verdediging en snel kunnen counteren?

Op welk spel wil je een kat binden? :lol:

Als je altijd de kranten leest heb je wel gelijk trouwens. :p In werkelijkheid is PSV in alle topper in eigen huis de aanvallende ploeg en heer en meester qua spelbeeld. En uit in Alkmaar speelde PSV dit seizoen ook succesvol 3-4-3 met Kromkamp op het middenveld. Dat de media vervolgens PSV daarna laf noemde en iedereen incl van Gaal AZ roemde om het goede spel is alleen maar mooi. Gek he dat PSV een helft terugzakt als je in Alkmaar 3-0 voorstaat.

AZ heeft 2 jaar geprobeerd aanvallend aan te treden in Eindhoven wat tot 5-1 en 3-0 nederlagen leidde. In de beker vorig seizoen deed Louis dat niet en werd het pas na verlenging 2-0. Louis heeft zn lesje wel geleerd gaat lekker voor zn eigen goal hangen net als in de beker vorig jaar, met voorop 2 spitsjes die je met 3 verdedigers makkelijk onschadelijk maakt, de Koef is tegen Feyenoord, Ajax en PSV niet voor niks altijd onzichtbaar. Cocu en Salcido op links overklassen Jenner, doordat hij zelden meeverdedigd en omdat Steinsson een aanvallende rechtsback is verwacht ik zelfs dat Koné en Cocu vaak vrij spel krijgen. Simons op Martens en dan heb je AZ wel onschadelijk gemaakt.

Ik verwacht echt weinig problemen. AZ is een tegenstander die PSV wel ligt en de speler zullen na 1 mindere wedstrijd en 1 nederlaag gebrand zijn op een goede uitslag. Als je echter 1-0 achterkomt..
Reply
#33
Kijk, dat is nog eens een reactie en er zit nog wel wat in ook :wink:
Maar toch vind ik het link om tegen AZ met 3 verdedigers te gaan spelen. Stel dat ze nu vol op de aanval gaan, dan krijg je het zwaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Kijk, dat is nog eens een reactie en er zit nog wel wat in ook :wink:
Maar toch vind ik het link om tegen AZ met 3 verdedigers te gaan spelen. Stel dat ze nu vol op de aanval gaan, dan krijg je het zwaar.

In Alkmaar had PSV het met 3 verdedigers ook erg zwaar tegen een AZ dat vol op de aanval speelde. Het was bij rust dan ook maar 3-0 omdat Koné en Farfan voorin vrij spel hadden. :8:
Reply
#35
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk, dat is nog eens een reactie en er zit nog wel wat in ook :wink:
Maar toch vind ik het link om tegen AZ met 3 verdedigers te gaan spelen. Stel dat ze nu vol op de aanval gaan, dan krijg je het zwaar.

In Alkmaar had PSV het met 3 verdedigers ook erg zwaar tegen een AZ dat vol op de aanval speelde. Het was bij rust dan ook maar 3-0 omdat Koné en Farfan voorin vrij spel hadden. :8:
Toen was PSV wel iets beter in vorm dan nu.
We zullen het zien. Nogmaals, ik denk niet dat PSV gaat winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ik denk ook niet dat we gaan winnen :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
Ekslem Wrote:Ik denk ook niet dat we gaan winnen :cry:

Ik denk dat Jenner een zware avond tegemoet gaat:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=23745">http://www.sportweek.nl/detail.asp?grou ... wsid=23745</a><!-- m -->
Reply
#38
Geen nieuws van Koeman:

Alcides vervangt Reiziger in selectie voor PSV-AZ
02 februari 2007 12:30
De Braziliaan Alcides zit zaterdag voor het eerst in de selectie van PSV. Hij vervangt Michael Reiziger, die nog kampt met een spierblessure. Landgenoot Alex had deze week wat lichte klachten, maar is gewoon fit om te spelen tegen de nummer drie van de Eredivisie. Ronald Koeman gaf vrijdagmiddag zijn vooruitblik op De Herdgang.


"Alleen bij blessures en schorsingen kunnen we in de problemen komen."
Luque
Met Reiziger gaat het wel beter, maar de ervaren verdediger heeft nog teveel last van de kwetsuur aan zijn buik en lies. Alcides is volgens Ronald Koeman klaar om te spelen. “Hij heeft gespeeld met Jong PSV”, zei hij tijdens het wekelijkse perspraatje met de vaste vertegenwoordigers van de media. “Ik zou gebruik van hem kunnen maken, hij is klaar om te spelen. Op links is eventueel een optie.” Dieper ingaan op het mislopen van de Spaanse aanvaller Luque van Newcastle United had volgens Koeman weinig zin. “Je kunt de film wel terugdraaien, maar niemand van ons heeft er schuld aan. We gaan vrolijk verder. Met deze groep zijn we ver gekomen en het heeft dan ook geen zin om nu de film terug te draaien. Alleen, bij blessures en schorsingen kun je in de problemen komen.”


AZ
Koeman kijkt uit naar de wedstrijd tegen AZ. “De messen zijn weer geslepen”, refereerde hij ook aan de nederlaag tegen Roda JC. “Dat is een prettige situatie voor een trainer. Ik denk dat AZ met regelmaat een goed en hoog niveau haalt, en ze ook gemakkelijk. Maar ze zijn ook in een aantal momenten kwetsbaar, nog steeds.” De wedstrijd begint zaterdagavond op het vertrouwde tijdstip van 19.30 uur in het Philips Stadion.
Reply
#39
Quote:Op welk spel wil je een kat binden?

:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#40
Van Gaal had wel wat nieuws. Sinouh is dus wel fit, maar De Cler, Molhoek en De Koef niet. Molhoek is een bankzitter, De Koef is in toppers altijd onzichtbaar (en wel erg vaak ziek dit seizoen) maar een evt. afwezigheid van De Cler kan AZ moeilijk opvangen denk ik, zeker omdat een linksback het altijd zwaar heeft tegen PSV met Farfan, Mendez en de opstomende Kromkamp. Daar zal van Gaal wel een risico'tje mee moeten nemen door hem gewoon op te stellen. Heeft Sinouh trouwens niet al een keer eerder zelf aangegeven fit te zijn, terwijl dat niet was. :p

AZ heeft drie vraagtekens voor PSV
ALKMAAR- Danny Koevermans, Tim de Cler en Rogier Molhoek zijn twijfelgevallen voor de wedstrijd tegen PSV. Louis van Gaal gaf vrijdagmiddag aan dat hij nog niet weet of hij het drietal zaterdagavond in Eindhoven kan opstellen. De Cler en Molhoek ontbraken eerder deze week, Koevermans werd donderdagnacht ziek. Van Gaal: “Juist voor een topwedstrijd moet je volledig fit zijn.”

Iemand die in ieder geval (weer) fit is, is keeper Khalid Sinouh. Dinsdag tijdens de training verdraaide hij zijn knie, maar daar heeft sluitpost inmiddels geen last meer van. “Sinouh is helemaal goed”, sprak Van Gaal. “Hij geeft zelf aan dat hij fit is.”

Huurlingen maken goede indruk
De nieuwe huurlingen Boy Waterman en Nourdin Boukhari hebben de eerste dagen een goede indruk op de trainer van AZ gemaakt. Van Gaal: “Al krijgt een keeper bij tactische trainingen natuurlijk weinig te doen. Toch heeft hij aan het begin van de week een goede indruk gemaakt.”
Reply
#41
Koeman kwaad op Saeijs

Van onze Telesportredactie


EINDHOVEN, zaterdag
PSV-trainer Ronald Koeman is verbolgen over het in zijn ogen oncollegiale gedrag van Roda JC-speler Jan-Paul Saeijs. De Hagenaar sprak na Roda JC-PSV op de radio en in de pers de wens uit dat PSV-spits Jefferson Farfán bestraft wordt voor zijn slaande beweging. De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar de actie van Farfán.
„Ik ben nog van de oude stempel en vind dat je in de wedstrijd tot de grens mag gaan of zelfs daarop, maar als de scheidsrechter heeft gefloten, is het over. Van een speler als Saeijs, die zeker niet elke week met een wit broekje van het veld komt, mag je verwachten dat hij de erecode kent”, aldus Koeman. Voor de topper tegen AZ rekent Koeman op een vlijmscherp PSV. „Ik ben ervan overtuigd, dat de ploeg alle opportunistische verhalen na pas onze tweede nederlaag van dit seizoen, recht zal zetten.”
Alcides maakt voor het eerst deel uit van de wedstrijdselectie van PSV, Alex heeft lichte hamstringklachten. Bij AZ vormt Danny Koevermans het grootste vraagteken. De spits werd donderdagnacht ziek. Tim de Cler en Rogier Molhoek waren dat eerder en vormen ook een twijfelgeval.
AZ kan het gat met de koploper terugbrengen naar zes punten. Trainer Louis van Gaal heeft moed geput uit het verlies van PSV tegen Roda JC. „Ze zijn niet zo goed uit de winterstop gekomen en wij hebben alles gewonnen. Als we het onmogelijke waarmaken, is de competitie weer open. PSV is thuis tenslotte al ruim twee jaar ongeslagen. Verliezen ze, dan wil ik nog wel eens zien hoe ze ermee omgaan.”



--------------------------------------------------------------------------------

Volgende kolom
• Jan-Paul Saeijs



PSV: geblesseerd: Afellay, De Jong, Reiziger. Afwezig: Sun.

AZ: twijfelachtig: Koevermans, Molhoek, De Cler. Afwezig wegens operatie: Schaars, Didulica.

Vermoedelijke opstellingen:

PSV: Gomes, Kromkamp, Da Costa, Alex, Salcido, Simons, Mendez, Cocu, Culina, Farfán, Koné.

AZ: Sinouh, Steinsson, Jaliens, Luirink, De Cler, De Zeeuw, Mendes da Silva, Martens, Boukhari, Arveladze, Dembélé.
Wie dit leest is gek
Reply
#42
Peter Wrote:Iemand die in ieder geval (weer) fit is, is keeper Khalid Sinouh. Dinsdag tijdens de training verdraaide hij zijn knie, maar daar heeft sluitpost inmiddels geen last meer van. “Sinouh is helemaal goed”, sprak Van Gaal. “Hij geeft zelf aan dat hij fit is.”

Zou hij nu wel een handje krijgen? :razz:
Reply
#43
Nee, want Loewie geeft niemand een handje als hij verloren heeft. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#44
AZ gaat helemaal niet verliezen, Lowie gaat met een brede grijns iedereen na afloop de hand schudden......zelfs z´n trouwe makker.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#45
Dit wordt de belangrijkste wedstrijd van het weekend.
Bangkok resident.
Reply
#46
Alex had er al bijna een binnengekopt...
Reply
#47
Gelukkig geen vairienen in de basis dus dan moet het weer lukken...
Bangkok resident.
Reply
#48
1-0 Farfan (Cocu) Sad
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#49
FC Petr Wrote:1-0 Farfan (Cocu) Sad

[EB MODE] Die heb ik allebei :razz: [EB MODE]
Reply
#50
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:1-0 Farfan (Cocu) Sad

[EB MODE] Die heb ik allebei :razz: [/EB MODE]
Reply
#51
1-1 Dembele :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#52
1-2
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Mukkus Wrote:1-2


Jenner Notworthy
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#54
FC Petr Wrote:
Mukkus Wrote:1-2


Jenner Notworthy

Is dat zeker? Verslaggever van LdL gaf hem aan Martens, maar volgens hem raakte Cocu en/of Gomes die bal nog. Scheen een raar doelpunt te zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#55
2-2 Cocu (Farfan)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
2-3 De Koef
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
Want waar is Peeeeeeeeeeeter!!!! :-$
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#58
Peter komt zo. Hij zit in de PSV-feestcommissie om het kampioensfeest voor te bereiden, maar die vergadering is uitgesteld.... :8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
Niets bijzonders aan deze overwinning, had het al verwacht.
Wel jammer dat Farfan en Cocu nog wat punten weten te scoren. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#60
Gunstig voor FCT :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: