Threads: 137
0-1 Koef
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 27
Ricochan Wrote:Fabian Wrote:Ricochan Wrote:Misschien nog even een leuk liedje bedenken voor onze duitse vriend wesley
Neem je kinderen ook mee zou ik zeggen, worden ze net zo verneukt als dat jij bent.... :eeeek: ! Tokkie!
Heb wel 2 sponsorkaarten liggen, maar zet vrolijk die radio aan. Ken daar teveel gasten die mij graag zouden aanwijzen....
Daar kan ik me iets bij voorstellen, iemand uit zoeterneer die voor ajaks is die moeten ze nergens.
Ken er ook meer dan genoeg die me wel moeten, vandaar ook de kaarten.... Overigens gaan er ook vaak 'Randstadphoolies' naar ASO - thuis. Petertje weet vast wel wie dat zijn....
Threads: 312
Fabian Wrote:Ricochan Wrote:Fabian Wrote:Ricochan Wrote:Misschien nog even een leuk liedje bedenken voor onze duitse vriend wesley
Neem je kinderen ook mee zou ik zeggen, worden ze net zo verneukt als dat jij bent.... :eeeek: ! Tokkie!
Heb wel 2 sponsorkaarten liggen, maar zet vrolijk die radio aan. Ken daar teveel gasten die mij graag zouden aanwijzen....
Daar kan ik me iets bij voorstellen, iemand uit zoeterneer die voor ajaks is die moeten ze nergens.
Ken er ook meer dan genoeg die me wel moeten, vandaar ook de kaarten.... Overigens gaan er ook vaak 'Randstadphoolies' naar ASO - thuis. Petertje weet vast wel wie dat zijn....
De randstadphoolies zitten gewoon in Rotterdam morgen hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.