The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

AZ-W2
Waterman
Zaterdag wacht eerste Willem II. “Khalid Sinouh staat tegen Willem II op doel”, gaf Van Gaal alvast prijs. Boy Waterman zal daardoor op de bank zitten. “Maar tot nu toe voldoet Boy aan de verwachtingen. Hij heeft alleen nog geen wedstrijd gespeeld. Alleen afgelopen dinsdag met Jong Oranje (3-0 winst op Jong Rusland, red.). In dat duel kreeg hij weliswaar niet veel te doen, maar hij deed wel wat hij moest doen.”

Van Gaal keek vrijdagmiddag ook nog even terug op de gewonnen wedstrijd tegen PSV. “Julian Jenner had een paar goede acties, maar ik vond Demy de Zeeuw de belangrijkste wissel die ik heb gedaan. Hij bracht versnelling in het spel. Juist dat hadden we nodig.”
Ik heb een droom.
Reply
Ben benieuwd... hopen dat de worst daar een beetje te vreten is
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Sjaak Wrote:Waterman
Zaterdag wacht eerste Willem II. “Khalid Sinouh staat tegen Willem II op doel”, gaf Van Gaal alvast prijs. Boy Waterman zal daardoor op de bank zitten. “Maar tot nu toe voldoet Boy aan de verwachtingen. Hij heeft alleen nog geen wedstrijd gespeeld. Alleen afgelopen dinsdag met Jong Oranje (3-0 winst op Jong Rusland, red.). In dat duel kreeg hij weliswaar niet veel te doen, maar hij deed wel wat hij moest doen.”

Van Gaal keek vrijdagmiddag ook nog even terug op de gewonnen wedstrijd tegen PSV. “Julian Jenner had een paar goede acties, maar ik vond Demy de Zeeuw de belangrijkste wissel die ik heb gedaan. Hij bracht versnelling in het spel. Juist dat hadden we nodig.”

Wanneer werd die ingebracht dan? :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Gijs Luirink is er komende zaterdag niet bij wanneer zijn club AZ het in eigen huis opneemt tegen Willem II. De verdediger, die lange tijd afwezig was vanwege een gecompliceerde jukbeenbreuk, kampt nu met een buikgriep.

Naast Luirink kan coach Louis van Gaal ook nog steeds geen beroep doen op Simon Cziommer.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
De dag voor PSV werd hij al ziek. Die heeft het flink te pakken zeg. Goed nieuws voor de mensen met Donk.
Reply
Goeie zaak! =D>
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Arveladze speelt ook wss niet ("ziek")
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
klopt, Lennie..
Quote:Boukhari in de basis tegen Willem II
ALKMAAR- Nourdin Boukhari maakt zaterdagavond zijn debuut in de basis. Na zijn invalbeurt tegen PSV start de Marokkaan tegen Willem II in de basisopstelling van Louis van Gaal. Ook Rogier Molhoek maakt zijn opwachting vanaf de eerste minuut. Barry Opdam zit daarentegen op de bank. Shota Arveladze (ziek) ontbreekt tegen de Tilburgers. Tim de Cler is daardoor aanvoerder.

WEDSTRIJDSTATISTIEKEN AZ-Willem II

Opstelling AZ: Khalid Sinouh, Kew Jaliens, Tim de Cler, Nourdin Boukhari, Maarten Martens, Rogier Molhoek, Moussa Dembélé, Danny Koevermans, Grétar Steinsson, David Mendes da Silva, Julian Jenner.

Opstelling Willem II: Maikel Aerts, Nuelson Wau, Thomas Baelum, Frank van der Struijk, Kevin Bobson, Jens Janse, Ibrahim Kargbo, Said Boutahar, Cristiano dos Santos Rodrigues, Delano Hill, Rydell Poepon
Wie dit leest is gek
Reply
Hup Koef en Ijslander!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen Donk! Icon_evil
I believe in Jim Jones.

Reply
Donk valt wel in!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
goa Wrote:Geen Donk! Icon_evil

Heeft Van Gaal het interview met Opdam op fcupdate.nl niet gelezen ofzo??
Wie dit leest is gek
Reply

Kots van Gaal. Puke
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Kleine Jan Wrote:

Heeft Van Gaal het interview met Opdam op fcupdate.nl niet gelezen ofzo??

Heeft van gaal geen CM team ofzo >?
Reply
Wouter Gudde wel!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
mijn az complex gaat voort. nu weer geen opdam. :letitallout: wat maakt die van gaal er een zooitje van zeg.
Reply
Is deze wedstrijd nog live via een radio stream te beluisteren?
Reply
waf Wrote:wat maakt die van gaal er een zooitje van zeg.
:roll:
Je weet toch dat ie altijd rouleert. Dat is het risico van AZ-spelers nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
arveladze is ziek :lol: das 2 x niks =D>
Bangkok resident.
Reply
1-0 Koef Hakkuh
Reply
waf Wrote:mijn az complex gaat voort. nu weer geen opdam. :letitallout: wat maakt die van gaal er een zooitje van zeg.

Dat had je kunnen weten. Opdam speelde tegen PSV als een zak hooi op het middenveld terwijl zijn vervanger Boukhari goed speelt, AZ thuis tegen Willem II dan gaat hij aanvallende middenvelders opstellen en achterin komt hij sowieso niet in aanmerking.
Reply
Kom op van Gaal, Donk erin! Icon_evil
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ad Wim Wrote:1-0 Koef Hakkuh

Die heb ik !!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Sinouh raus. Hij zal de 1e helft wel weer net zo goed hebben staan uittrappen als tegen PSV. Wat een pannekoek. Hup Waterman de komende weken.
Reply
Geen Donk... :cry:
Reply
Lens erin.
Reply
Wat een klote Van Gaal!! Die donk komt er bij mij nooit meer in!
Insane life.
Reply
FC Petr Wrote:Geen Donk... :cry:

Dan is mijn wissel toch nuttig geweest...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Koef © en Steinsson, toch goed voor 19 puntjes samen.
Reply
Wat een kutspel. Icon_evil
I believe in Jim Jones.

Reply

Forum Jump: