The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

MV Game 2007
Ik heb Murray evengoed hoor Smile
Reply
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
Elikian Wrote:Deze week vervallen Buenos Aires (Moya), Marseille (Clement) en San Jose (Murray)
(En 2 challengers (Belgrado, Joplin), waarvan Belgrado werd gewonnen door Tipsarevic)
Aiaiai, dat had ik niet door! Dat is een flinke domper (Ik heb Moya, Volandri en Calleri!)

Tja, ik ook :|

buurs, wat is dit voor amateurisme. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
Elikian Wrote:Deze week vervallen Buenos Aires (Moya), Marseille (Clement) en San Jose (Murray)
(En 2 challengers (Belgrado, Joplin), waarvan Belgrado werd gewonnen door Tipsarevic)
Aiaiai, dat had ik niet door! Dat is een flinke domper (Ik heb Moya, Volandri en Calleri!)

Dat krijg je als je 10 minuten aan je team besteed.. :roll:
Ik had geen zin om het uit te zoeken.
En bij tennisfacts stond niet veel bijzonders, dus ik heb het erop gegokt.
Ben weer de hele avond aan het pokeren geweest... :8:
Zelfs TM en MV lijden eronder... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
omyaca Wrote:

Dat niemand dit even heeft gemeld, stelletje ratten :cry:
En Horna doodleuk in de draw laten staan, ook zoiets Icon_evil
Reply
Horna was rond 18 uur al gemeld op forum
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Des te erger dat hij nog in de draw stond...
Reply
misschien kunnen we voortaan anders ook even het precieze aantal te verdedigen punten er voor je bij vermelden? en in rood aangeven wie er licht geblesseerd zijn? in blauw wie er een vrouw hebben die op knappen staat? en in bruin wiens auto al een tijd niet apk gekeurd meer is. Dan hoef je voortaan helemaal niks meer zelf te doen!
Reply
Hahaha ... lullig als je in Munchen die Mercedes wint en die is niet gekeurd Big Grin
Reply
Mac Wrote:misschien kunnen we voortaan anders ook even het precieze aantal te verdedigen punten er voor je bij vermelden? en in rood aangeven wie er licht geblesseerd zijn? in blauw wie er een vrouw hebben die op knappen staat? en in bruin wiens auto al een tijd niet apk gekeurd meer is. Dan hoef je voortaan helemaal niks meer zelf te doen!

:lol:

Idd, gewoon ff stevegtennis.com checken, had je zo kunnen zien wie er vorig jaar rond deze tijd ver gekomen was. Kleine moeite.
Reply
Mac Wrote:misschien kunnen we voortaan anders ook even het precieze aantal te verdedigen punten er voor je bij vermelden? en in rood aangeven wie er licht geblesseerd zijn? in blauw wie er een vrouw hebben die op knappen staat? en in bruin wiens auto al een tijd niet apk gekeurd meer is. Dan hoef je voortaan helemaal niks meer zelf te doen!
De boodschap is duidelijk :razz:
Ik probeer altijd alle belangrijke informatie te delen, wat voorkomt dat veel mensen veel tijd kwijt zijn met hetzelfde opzoeken. Ik vind dat het "Tennis Managen" er vooral omgaat om alle informatie (H2H, vorm, loting, budget, etc.) op een juiste manier te beoordelen, en niet zozeer om het opzoeken van deze dingen.
Maargoed, het is duidelijk, ik zal voortaan wat meer tijd moeten investeren!
Reply
Ik had het zelfs nog gepost :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat Buenos Aires deze week zou vervallen?
Reply
Dat ook ja, naast het feit dat Horna zich teruggetrokken had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, dat Horna zich teruggetrokken had, dat was wel duidelijk hier.
Dat van Buenos Aires heb ik dan helaas gemist...
Toch bedankt voor de informatie dan :Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:Behalve Calleri compleet op budget gegaan:

Vassallo Arguello CostaDoSauipe
Almagro (3) CostaDoSauipe
Chela (6) CostaDoSauipe
Calleri (2) CostaDoSauipe
Davydenko (1) Marseille
(wc) Llodra Marseille
Youzhny Marseille
Serra Marseille
(wc) Querrey SanJose
Kendrick SanJose
Becker (6) SanJose
Fish (5) SanJose

Eigenlijk alleen Davydenko een gokje, maar die gaat gewoon het toernooi winnen nu Djokovic eruit ligt.
En het was Fish of Safin. Heb Fish genomen omdat ik in het derde kwart Becker al had.

Wie ging hier het toernooi winnen Adje Icon_question :wink:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Dure jongen om zo vroeg te verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar in ieder geval niet iemand die wat te verdedigen had. Moya en Volandri verliezen is een stuk duurder...
Reply
Dan kun jij met RG Portas of Hernandez extra kiezen. :lol: =D>
Reply
Dan heb jij deze week 10 punten meer =D> #-o
Reply
Aan 't eind van 't seizoen wint diegene met de meeste punten, niet met het meeste budget.
Reply
Nee, maar aan het begin van het seizoen is het belangrijker dat budget te kweken zodat je er aan het eind van kunt profiteren.
Reply
Verkeerd topic mannen, -> Ad vs. CC :razz:
Reply
Ik, met Ljubicic in mijn team, denk er toch hetzelfde over als Ad Wim.
Reply
Tja, het wordt een weekje doorbijten met het verlies van Davydenko. Mijn troeven zijn nu nog Querrey (die er juist uit moet bij TM), Calleri en Becker. Maar ik mis belangrijke jongens als Safin, Spadea en Gasquet.
Reply
Ik ben heel benieuwd hoe ver Querrey is. Ben benieuwd naar de wedstrijd tegen Roddick.
Reply
Ik ook absoluut. Ik denk dat die Querrey er wel komt, maar dat deze wedstrijd net iets te vroeg komt. In Delray Beach legde hij het ook af tegen Haas die toen niet eens al te best was. En Roddick speelde de tweede set goed, las ik zojuist. En San Jose is toch een van Andy's toernooien.
Reply
Ik heb even een update gedaan. Zouden jullie even voor jezelf willen kijken of de punten etc kloppen per speler?

as for tomorrow: Ik zal proberen de database zo vroeg mogelijk open te gooien. Zal alleen niet zo vroeg zijn als michiel dit normaal doet aangezien ik gewoon later wakker word Wink
Reply
Punten heb ik geen zicht op, maar de budgetwinst van deze week is wel verdwenen.
Reply
Ik heb voor Llodra en Roitman 1 punt gekregen terwijl dit voor beiden 0 moet zijn.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Inderdaad, 1e rondeverliezen krijgen 0 punten.

En het budgetverlies/winst zou inderdaad fijn zijn, of krijgen we hier ook SD-praktijken :wink:
Reply

Forum Jump: