The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
Tja, ik heb het nog helemaal niet met het managen tot nu toe. Het wil gewoon nog echt niet. TM is echt drama, gelukkig gaat MV nog wel redelijk.
Maar gelukkig heb ik nog even...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Clement is er nu dus ook nog uit, en als je 't al van Almagro(2e ronde exit) en Llodra(35% kans tegen Hewitt) moet hebben wordt 't wederom een zware week voor je.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Llodra 35% kans Undecided

En waarom zou ik het niet van Almagro moeten hebben?

Maar hoe vaak wil je horen dat het dramatisch gaat Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij probeert 't elke keer weer goed te praten juist. Door te zeggen dat 't nu van Llodra en Almagro moet komen bijvoorbeeld. wat een zwaktebod.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom is dat een zwaktebod?! Wat moet ik anders dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een beter team maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En over dat budget: als Murray het toernooi niet wint en we halen ongeveer evenveel punten bij MV dan loop ik 400 euro op je uit en daar kan ik volgende week alweer een speler meer voor kopen. Waardoor ik dan weer meer punten en budget kan halen etc. etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snap je punt wel ad. Maar zo hebben we wel meer verschillen in denkwijze. En gelukkig maar. Maar laten we elkaar vooral op de resultaten afrekenen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Een beter team maken.
Wat is dit nou weer voor een opmerking?
Ga je dat nou elke week zeggen als je meer punten hebt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet zo happen ad. Ging me er alleen om dat jij ondanks dat 't slecht gaat nog lichtpuntjes ziet in zwakke spelers en dan mij aanvalt als ik zeg dat dat pannekoeken zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar nogmaals, wat moet ik dan? Het maar gewoon opgeven?

En ik geloof deze week echt in Almagro en in mindere mate ook in Llodra.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:MV:

CC: Safin, Murray, Gasquet, Volandri, Moya
Ad: Becker, Kendrick, Querrey, ALmagro, Llodra, Davydenko

Moya en Kendrick er dus al uit. Jij hebt met Murray, Volandri en Moya echter wel 470 euro meer budget te verdedigen dan ik Icon_twisted

CC: Safin, Murray, Gasquet
Ad: Becker, Querrey, ALmagro

Gaat mooi gelijk op hier. Allebei 3 over. Ik heb één puntje meer door Gasquet die in Marseille speelt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:TM:

CC: Montanes, Gasquet, Safin, Querrey, Spadea, Monaco, Fish
Ad: Llodra, Clement, Volandri, Almagro, Lu, Greul, Karlovic, Devilder, Moya

Ik ben al een dure kwijt door die schijt-Moya. Verder vind ik het apart dat je Volandri en Almagro niet hebt. Een van beiden haalt de finale in mijn ogen.

CC: Montanes, Gasquet, Safin, Querrey, Spadea, Monaco, Fish
Ad: Almagro, Lu, Greul, Karlovic, Devilder

Almagro gaat misschien wel ver komen, maar zelfs een toernooizege van hem gaat je niet redden deze week. Je moet nu een beetje 't gevoel hebben of je al vroeg met 10 man speelt, schade beperken dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat laatste ken ik wel na gisteravond :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:TM:

CC: Montanes, Gasquet, Safin, Querrey, Spadea, Monaco, Fish
Ad: Llodra, Clement, Volandri, Almagro, Lu, Greul, Karlovic, Devilder, Moya

Ik ben al een dure kwijt door die schijt-Moya. Verder vind ik het apart dat je Volandri en Almagro niet hebt. Een van beiden haalt de finale in mijn ogen.

CC: Montanes, Gasquet, Safin, Querrey, Spadea, Monaco, Fish
Ad: Almagro, Lu, Greul, Karlovic, Devilder

Almagro gaat misschien wel ver komen, maar zelfs een toernooizege van hem gaat je niet redden deze week. Je moet nu een beetje 't gevoel hebben of je al vroeg met 10 man speelt, schade beperken dus.
Tja, TM is weer dramatisch. Gasquet en Almagro zullen wel ongeveer even ver komen en Lu en Devilder kun je wegstrepen tegen Querrey en Montanes, maar dan sta jij er nog beter voor. Ik moet het hebben van stuntjes van Karlovic en Greul :|

Maar waar het bij jou goed gaat, zit het bij mij vooralsnog best tegen. Al de DC-spelers waarvan ik wilde dat ze zouden verliezen winnen juist en andersom. Maar ik kom terug en dat weet jij ook!
Ik heb nog steeds het meeste verstand van tennis, kijk maar naar de poll!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Spadea en Monaco verliezen en Safin wint, is het nog Safin plus heel wat punten tegenover Karlovic en Almagro. Het valt dus nog wel mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monaco-Almagro wordt de finale. Dan wordt 't beslist. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:MV:

CC: Safin, Murray, Gasquet, Volandri, Moya
Ad: Becker, Kendrick, Querrey, ALmagro, Llodra, Davydenko

Moya en Kendrick er dus al uit. Jij hebt met Murray, Volandri en Moya echter wel 470 euro meer budget te verdedigen dan ik Icon_twisted

CC: Safin, Murray, Gasquet
Ad: Becker, Querrey, ALmagro

Gaat mooi gelijk op hier. Allebei 3 over. Ik heb één puntje meer door Gasquet die in Marseille speelt.

MV:

CC: Murray(15) + 16 punten
Ad: Becker(15), ALmagro(8)

Zal elkaar niet veel ontlopen deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:TM:

CC: Montanes, Gasquet, Safin, Querrey, Spadea, Monaco, Fish
Ad: Llodra, Clement, Volandri, Almagro, Lu, Greul, Karlovic, Devilder, Moya

Ik ben al een dure kwijt door die schijt-Moya. Verder vind ik het apart dat je Volandri en Almagro niet hebt. Een van beiden haalt de finale in mijn ogen.

CC: Montanes, Gasquet, Safin, Querrey, Spadea, Monaco, Fish
Ad: Almagro, Lu, Greul, Karlovic, Devilder

Almagro gaat misschien wel ver komen, maar zelfs een toernooizege van hem gaat je niet redden deze week. Je moet nu een beetje 't gevoel hebben of je al vroeg met 10 man speelt, schade beperken dus.

TM:

CC: Monaco(8.) + ong. 30 punten
Ad: Almagro(8.), Karlovic(15)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bij TM heb ik zelfs nog kans om meer punten te halen :eeeek:
Dat had ik toch na de eerste drie dagen niet verwacht.

Bij mV gaat het inderdaad gelijk op. Toch niet gek na het dure verlies van Davy in de eerste ronde. Gelukkig komen veel andere dingen wel uit, zoals dat het niet nemen van Safin en het wel nemen van Becker goed is geweest bij beide spellen. En ook Calleri nemen pakt goed uit bij beide spellen.
En als Murray nu verliest van Roddick, loop ik 400 euro budget op je uit, dat is natuurlijk heel gunstig :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Murray wint. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
He CCtje, in welk vak zat je vandaag?
Ik heb alle gasten die met een vriendin waren diep in de ogen aangekeken, maar niemand keek echt terug :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zat in AF geloof ik! Heb jou wel gezien geloof ik! Blauwe trui met cappuchon?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Zat in AF geloof ik! Heb jou wel gezien geloof ik! Blauwe trui met cappuchon?
NEEEEEEEEEEEEEEEEE, LUL! Dat was ik inderdaad! Maar ik zat in BF...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
haha had ik 't toch goed gezien. Zag je van afstand. Ga natuurlijk niet lopen schreeuwen of jij ''ad wim van 't forum'' bent! :lol:
Later op de tribunes zag ik je niet meer. Heb je genoten?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:haha had ik 't toch goed gezien. Zag je van afstand. Ga natuurlijk niet lopen schreeuwen of jij ''ad wim van 't forum'' bent! :lol:
Later op de tribunes zag ik je niet meer. Heb je genoten?

:lol: :lol:
Reply
Oke cool, anders had je me natuurlijk wel even moeten aanschieten! Maar je zat dus op de eerste ring? Hoe laat en waar zag je me dan?

Ik vond het wel vet eigenlijk. Pavel was demonstratie, Djoko-Serra was mooi en best spannend. En snap je nu waarom ik fan ben van Tipsarevic?! God, wat speelde die gast goed in de eerste set. Daarna moesten we weg en verliest hij de komende twee sets :roll:

En de dubbel was ook mooi. Ik heb samen met mijn maten vanaf 4-6 0-3 keihard Ljubicic en De Bakker aangemoedigd. Het heeft geholpen blijkbaar :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Oke cool, anders had je me natuurlijk wel even moeten aanschieten! Maar je zat dus op de eerste ring? Hoe laat en waar zag je me dan?

Ik vond het wel vet eigenlijk. Pavel was demonstratie, Djoko-Serra was mooi en best spannend. En snap je nu waarom ik fan ben van Tipsarevic?! God, wat speelde die gast goed in de eerste set. Daarna moesten we weg en verliest hij de komende twee sets :roll:

En de dubbel was ook mooi. Ik heb samen met mijn maten vanaf 4-6 0-3 keihard Ljubicic en De Bakker aangemoedigd. Het heeft geholpen blijkbaar :razz:

Pavel speelde idd erg sterk, jammer dat hij nu tegen Djoko moet. Vond Djoko weinig overtuigen al kan je zien dat ie een talent is. Serra speelde vrij aardig en had ook 2 sps in de 1e set. Wat betreft Tipsa had ik precies hetzelfde. Ik ben serieus weggegaan op 6-4 *1-0 voor Tipsa en was er van overtuigd dat ie zou winnen van Ollie. Zie nu dat Ollie 'm toch nog in 3 heeft gepakt. Ben niet kapot van Ollie's spel. De dubbel was idd vrij aantrekkelijk. Vond haasteren en smit zeker niet minder in de dubbel dan de Bakker. Vond Ljubo vrij ongeinteresseerd overkomen, maar denk dat ie dat altijd uitstraalt, ook in de enkel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jezus, wat een verschillen deze week :eeeek:

Wel grappig dat jij elke week dingen zegt, maar het de volgende ronde compleet anders doet! NU opeens allemaal kleintjes waarvan je totaal niet weet wat ze gaan doen, iets wat jij vorige week totaal niet snapte in mijn team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, komt ie:

CC: Chela, Horna, RRH, Del P, Melzer, Malisse, Almagro, Hartfield, Canas, Karlovic, Devilder, Vassallo, Starace

Ad: Haas, Davy, Pavel, Olivier, Ferrero, Di Mauro, Fish

Tja, ik zal er nog niet te veel uitspraken over doen, het zijn gewoon te veel verschillen, behalve dat ik echt niet snap dat je Pavel en Di Mauro niet hebt en wel zoveel andere kleintjes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: