The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Poll: Versturen?
You do not have permission to vote in this poll.
ja
75.00%
12 75.00%
nee
25.00%
4 25.00%
Total 16 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

www.voetbalmaster[poll]
Versturen of niet?

Quote:Geachte heer/mevrouw,

Ik doe dit jaar mee met het nieuwe spel “voetbalmaster”. Binnen dit spel ben ik bovendien een poule gestart (forumsjupliek) met aantal personen van een druk bezocht voetbalforum. Helaas hebben we de laatste tijd meerdere onregelmatigheden geconstateerd.

Ten eerste hebben meerdere personen niet kunnen inloggen om hun team te veranderen, omdat zonder duidelijke reden hun wachtwoord plotseling niet meer geldig was. Ten tweede zijn we recent onze eerste positie in het poule-klassement kwijtgeraakt. We hebben onomstotelijke bewijzen dat dit het gevolg is van het feit dat bij een andere poule zich op een later tijdstip nieuwe deelnemers hebben gevoegd. Dit is in strijd met de regels, waarin het volgende staat: “nieuwe deelnemers tellen echter niet meer mee voor de ranglijst van het Pouleklassement.”.

Ik zou graag opheldering van u willen hebben over deze gang van zaken. Afhankelijk van uw reactie, overwegen wij contact op te nemen met het College van Toezicht op de Kansspelen.

Vriendelijke groet,

Bor de Wolf
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Sloebers :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Versturen! Icon_twisted
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Niet zo sloeberen! In plaats van zeiken gewoon wat beter je best doen bij Competitiemanager en zorgen dat je daar een paar honderd euro opraapt.
Reply
Als ik als organisatie een mailtje zou krijgen van "Bor de Wolf" zou ik deze niet echt serieus nemen...
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Als ik als organisatie een mailtje zou krijgen van "Bor de Wolf" zou ik deze niet echt serieus nemen...

Daarom zal ik ondertekenen met prof. dr. Barabas
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
versturen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:Niet zo sloeberen! In plaats van zeiken gewoon wat beter je best doen bij Competitiemanager en zorgen dat je daar een paar honderd euro opraapt.

die prijzen van CM zijn klote ! ik heb nog steeds shirtjes in de verpakking liggen...
Reply
De mail is verstuurd naar <!-- e --><a href="mailto:info@toto.nl">info@toto.nl</a><!-- e -->. Uiteraard is deze niet ondertekend met de naam Bor de Wolf...
Reply
Top Bor =D> . Laat ze bloeden Icon_twisted
Insane life.
Reply
Bor de Wolf Wrote:De mail is verstuurd naar <!-- e --><a href="mailto:info@toto.nl">info@toto.nl</a><!-- e -->. Uiteraard is deze niet ondertekend met de naam Bor de Wolf...

Goeie mail Bor!
Maar naar dat emailadres geef ik je (ons) weinig kans, aangezien ze mij ook pas na 3 weken hebben teruggemaild.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Bor de Wolf Wrote:De mail is verstuurd naar <!-- e --><a href="mailto:info@toto.nl">info@toto.nl</a><!-- e -->. Uiteraard is deze niet ondertekend met de naam Bor de Wolf...

Goeie mail Bor!
Maar naar dat emailadres geef ik je (ons) weinig kans, aangezien ze mij ook pas na 3 weken hebben teruggemaild.

Mij ook pas na 3 weken, maar dat is in dit geval niet erg want dan kunnen ze alsnog verwijderd worden...

Maar ik denk dat ze zich hierop gaan beroepen;

De poules vallen buiten verantwoordelijkheid van de De Lotto
Reply

Forum Jump: