The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Indian Wells
Haas verslaat Gonzo makkelijk. Dat bied perspectief voor de wedstrijd tegen Murray Smile ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
haas wint wel heel erg makkelijk =D> , maar hij moet er eigenlijk toch af tegen murray. gewenste halve finales voor mij: Ferrer- Murray en ljbuicic- nadal

maar ben bang dat het zomaar eens alle vier de andere personen zouden kunnen zijn.
Reply
Ad Wim Wrote:En met elke overwinning van Djoko wordt weer pijnlijk duidelijk welk een stomme keus ik heb gemaakt door hem eruit te knikkeren voor drie van die knakkers. Ik had voor de "blijf bij je eerste keuzes"-tactiek moeten gaan, maar helaas...
Het kost me nu al 15 punten, gaat me vrij zeker 35 punten kosten, maar ik denk geen 60 omdat ik denk dat Djoko niet opgewassen is tegen Haas of Murray.
hou daar toch eens over op man, dat was voor het toernooi een prima en vooral logische keuze. wees blij dat je niet voor federer gegaan bent.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:En met elke overwinning van Djoko wordt weer pijnlijk duidelijk welk een stomme keus ik heb gemaakt door hem eruit te knikkeren voor drie van die knakkers. Ik had voor de "blijf bij je eerste keuzes"-tactiek moeten gaan, maar helaas...
Het kost me nu al 15 punten, gaat me vrij zeker 35 punten kosten, maar ik denk geen 60 omdat ik denk dat Djoko niet opgewassen is tegen Haas of Murray.
hou daar toch eens over op man, dat was voor het toernooi een prima en vooral logische keuze. wees blij dat je niet voor federer gegaan bent.
Ik heet geen kooltje! Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Haas verslaat Gonzo makkelijk. Dat bied perspectief voor de wedstrijd tegen Murray Smile ..
Tja, wat had je verwacht? Haas is de te kloppen man dit toernooi. Ik denk dat hij Murray ook wel gaat pakken en eigenlijk ook Djokovic gewoon. De enigen die hem kunnen stoppen op een hele goede dag zijn Roddick en Nadal denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tja weet niet hoelang hij zo goed blijft tennissen. iedereen heeft hem dus hij moet puur winnen om er andere spelers uit te gooien. iedereen ziet roddick zomaar even winnen van ljubo maar dat denk ik toch niet. ivan won simpel van nalbi na de eerste set
Reply
Blijf jij dat maar lekker denken. Roddick staat dik voor in H2H en Ljubicic dacht al aan opgeven tegen Nalbi. En neem jij maar lekker een wedstrijd tegen Nalbi als ijkpunt :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tja stom van me nalbandian de nr 10 van de wereld. en 6-3 is niet echt dik, zeker niet als van de laatste 3 ljubo 2 keer won.
Reply
kooltje Wrote:tja stom van me nalbandian de nr 10 van de wereld. en 6-3 is niet echt dik, zeker niet als van de laatste 3 ljubo 2 keer won.
Sjonge jonge, ga je nu echt kijken naar de huidige plek op de wereldranglijst... :roll:
Vooral blijven doen, dan kom je er wel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik ben er al, moet er blijven. en je heb helemaal gelijk nalbandian kan echt niks.
Reply
[/quote]wees blij dat je niet voor federer gegaan bent.[/quote]

Ja wees blij man dat je tijd had om een team te maken. Ik neem die Federer nog eens een keer als safe choice. Icon_evil
Reply
haha zelfs federer geen zekerheid
Reply
kooltje Wrote:haha zelfs federer geen zekerheid

Volgende week wel... de man verliest absoluut niet twee weken achter elkaar
Reply
neem hem dan maar
Reply
Vamos CHela!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een hoog niveau :eeeek: =D>
Chela heeft zeker kansen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
15-40 nu iig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de rebreak Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow, wat is Chela in vorm :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, toch de set voor Rafa die ietsjes beter is volgens de stats.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, toch de set voor Rafa die ietsjes beter is volgens de stats.

qua spel gaat het gelijk op
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Chela maakt de mooiere punten, maar ook de dommere fouten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wereldpunt van Nadal om op sp te komen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nando gaat Chela in 2 sets kloppen...... =D> =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Nadal wint zijn servicegames gewoon een stuk makkelijker. Denk niet dat Chela dit nog kan omkeren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Chela maakt de mooiere punten, maar ook de dommere fouten
Welcome to the world of Rafael Nadal!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker bezig CHela, 4-1 voor tweede set!

Mooi ook dat ik zo een half puntje extra in de poll pak op Omyaca :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chela laat het hier nu zelf liggen door slecht te serveren, jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
it ain't over untill the fat umpire calls game, set and .... match.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
En dan laat ie ook weer een 0-30 liggen, hij geeft het hier wel weg. De media zullen het wel weer op de fighting spirit van Nadal gooien Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: