Threads: 325
Zoals de meesten inmiddels wel weten is jazz gister getrouwd en zal enkele dagen niet aanwezig zijn. Aangezien ik ook vanmiddag richting center parcs ga zal er dus enkele dagen niemand aanwezig zijn. Ik zou zeggen gedraag jullie netjes en vanaf dinsdag kunnen jullie weer aankloppen.
Threads: 67
=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 4
[-o< Please, laat de puntenmongool dit moment niet gebruiken om weer van zich te laten horen :wink:
Threads: 97
Genomico Wrote:[-o< Please, laat de puntenmongool dit moment niet gebruiken om weer van zich te laten horen :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:[-o< Please, laat de puntenmongool dit moment niet gebruiken om weer van zich te laten horen :wink:

Dan moet je van de (hele) oude garde zijn om dat nog mee te hebben gemaakt. Volgens mij kan Tampie er wel iets meer over vertellen :razz:
Ik ben van de hele oude garde, maar dit begrijp ik toch niet. EB?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 65
Als je dat niet begrijpt ben je toch niet genoeg oude garde
Threads: 26
Nog wel een jaartje of 2 voor jouw tijd Ad
Maar ik was voor mijn alias Ad Wim ook al hier onder een andere naam. Om wie gaat het dan? Nu word ik wel nieuwsgierig!
Threads: 118
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:[-o< Please, laat de puntenmongool dit moment niet gebruiken om weer van zich te laten horen :wink:

Dan moet je van de (hele) oude garde zijn om dat nog mee te hebben gemaakt. Volgens mij kan Tampie er wel iets meer over vertellen :razz:
In tegenstelling tot EB is er werkelijk niemand blij om de puntenmongool terug te zien.
Ik weet niet meer precies wat zijn tactieken waren om iedereen te frustreren. Volgens mij maakte hij zoveel topics aan de alle zinvolle topics naar pagina 2 gingen.
Topic ..
Topic ...
Topic .....
Topic ......
En zo ben je al snel een puntenmongool
Threads: 0
Geen puntenmongool meer hier! Ben net weer op de weg terug.
Threads: 65
Hij hangt hier nog steeds rond trouwens.
Hier hoe dat er destijds uitzag (vrij mild nog op dat moment

).
Threads: 67
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 23

Haggie, maak jezelf maar bekend....
Threads: 325
damn 2001...gewoon al 6 jaar geleden dus. mooie tijden
anyways...ik ben terug dus
Threads: 2
haha ik kwam daar ook nog wel eens toen het er nog zo uitzag! :eeeek:
Eindeloos ouwehoeren of je nou Safin moest kiezen of niet.. Eigenlijk is er niks veranderd.. :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Maar dat ligt vooral aan Safin
Elikian Wrote:Maar dat ligt vooral aan Safin 
:lol: :lol: