The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auto's
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Lenen is voor sloebers. :|

Vandaar mijn opmerking

#-o
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Zo nieuwe auto gekocht, iemand nog een volkswagen :razz: kopen voor duuzend euro
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Zo nieuwe auto gekocht, iemand nog een volkswagen :razz: kopen voor duuzend euro
Misschien binnenkort, als ik m'n pasje binnenheb Wink
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Moe je snel zijn Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik ga van de zomer mijn Astra uit 2002 inruilen voor een Vectra van 2005. Of ik moet tegen die tijd een leasebak kunnen krijgen, dat heeft dan uiteraard mijn voorkeur. Volkswagen Jetta/Passat of Opel Astra/Vectra wordt het dan. Afhankelijk van de bijtelling.
Reply
Iemand nog een tip voor een dieseltje? Ik rijd nu bijna een jaar Diesel vanwege de kilometers (ondanks dat ik de laatste maand meer op twee wielen rijdt dan op vier Wink) en mijn vriendin komt er nu achter dat ze qua kilometrage ook beter een diesel kan aanschaffen.
Ze rijdt nu een 206 en was in eerste instantie aan het kijken naar een A3 maar aangezien ze hem alleen maar voor woon-werk gebruikt vindt ze een A3 toch net te groot. Ze vindt de 'nieuwe' Ibiza ook leuk maar die vind ik qua gewicht eigenlijk net te hoog. Zijn er nog leuke diesels in dezelfde klasse die iets lichter zijn vanaf bouwjaar 2001/2002 circa waarmee je niet direct in de "Seicento-klasse" uitkomt?

(NB. VW en Opel zijn eigenlijk al bij voorbaat kansloos...)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
De Fiat Panda Turbodiesel;

(NB. Je vriendin is eigelijk al bij voorbaat kansloos....)
Reply
Dugarry Wrote:(NB. Je vriendin is eigelijk al bij voorbaat kansloos....)

Waar slaat dit nou weer op? Lekker niveau weer! Moet je niet knikkeren met de kleutertjes op het speelplein?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hehe, nee, vandaag niet.

Maar veel kleiner/lichter dan Ibiza kan toch haast niet?

VW Lupo, Opel Corsa of de nieuwe Cooper!
Reply
Weet niet of het veel lichter kan. Ik heb geen inzicht in de gewichten van de Diesels hedentendage.
Mijn alfa is rond de 1150kg, de Ibiza is zo ongeveer hetzelfde en de A3 is iets zwaarder.
De Cooper heb je alleen zeer nieuw in Diesel en dan vind ik hem echt te duur.

Qua gewicht vraag ik het zuiver even omdat we hier in de duurste regio van Nederland zitten qua wegenbelasting :x En diesel is nou eenmaal duur voor de taxes...

De Seat is overigens ook best prijzig, voor een gebruikte Seat Ibiza heb je ook al bijna een gebruikte A3 (oud model) en dan weet ik de keuze wel Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
idd...ibiza weegt 1100 kilo ofzo? als je lichter wilt moet je naar oudere modellen gaan kijken.
Reply
A3 is erg mooi, niet te groot en niet te klein.

Ik zit 95% van de keren alleen in de auto, een hele grote is dus zonde, vandaar mijn keuze voor Astra, Jetta/Bora of Vectra. A3 zou ook kunnen, maar dan heb ik voor hetzelfde geld liever een Vectra uit 2005 dan een A3 uit 2004.
Reply
Ik heb een mintgroene Nissan Sunny uit 1994 en hij is spuuglelijk, maar hij heeft me nog nooit in de steek gelaten Hakkuh
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bedoel je nou je vriendin of je auto?
Reply
Ben nog even verder aan het kijken en inderdaad, gewicht is niet zo heel bijzonder. Eronder komen zo in eerste oogopslag enkel een C3, een Panda (inderdaad Du Big Grin) en een Fiesta.... Maar ja, om daar nou in te gaan rijden :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dugarry Wrote:Bedoel je nou je vriendin of je auto?

Als je grappig had willen zijn, had je 'je vriend' moet typen aangezien ik het over hij heb!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bij deze:

Bedoel je nou je vriend of je auto?


Wat een dijenkletser!
Reply
Dugarry Wrote:Bij deze:

Bedoel je nou je vriend of je auto?


Wat een dijenkletser!

Idd we liggen helemaal krom. Wat een grap Doedanounie Undecided ............ :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
:razz:
Reply
Ekslem Wrote:
Dugarry Wrote:Bedoel je nou je vriendin of je auto?

Als je grappig had willen zijn, had je 'je vriend' moet typen aangezien ik het over hij heb!

Dugarry weet het nog niet van Kelly.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Is Kelly family van je Mukkus?
Reply
Dugarry Wrote:Is Kelly family van je Mukkus?

Nee, Dolly wel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dolly, de krullebol bedoel je?
Reply
[Image: armstrong_dolly.jpg]
Reply
[Image: 59055094_5_iJoT.jpeg]
Reply
De nieuwe XL-seater? Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nieuwe model Audi TT Roadster... 3.2 liter motor, V6, 250pk...

Rijdt heerlijk, helaas moet ik hem morgen alweer inleveren... Mocht er vanaf maandagmiddag in rijden bij wijze van proefrit...
Reply
Marshall Wrote:Ben nog even verder aan het kijken en inderdaad, gewicht is niet zo heel bijzonder. Eronder komen zo in eerste oogopslag enkel een C3, een Panda (inderdaad Du Big Grin) en een Fiesta.... Maar ja, om daar nou in te gaan rijden :roll:

toyota :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Keyzer Wrote:Nieuwe model Audi TT Roadster... 3.2 liter motor, V6, 250pk...

Rijdt heerlijk, helaas moet ik hem morgen alweer inleveren... Mocht er vanaf maandagmiddag in rijden bij wijze van proefrit...

hehe dat is dan wel weer zonde.
Klinkt bekend. Af en toe met de lexus van de zaak naar de andere vestigingen. Toch jammer dat je die bakkies na 2 dagen weer terug moet geven Sad
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Keyzer Wrote:Nieuwe model Audi TT Roadster... 3.2 liter motor, V6, 250pk...

Rijdt heerlijk, helaas moet ik hem morgen alweer inleveren... Mocht er vanaf maandagmiddag in rijden bij wijze van proefrit...

Dan koop je hem toch, of zijn die krengen erg duur?
Reply


Forum Jump: