Threads: 36
Ricochan Wrote:Frits Wrote:of ie nou wel of niet speelt ik krijg zondag geen doelpunten te zien.....
het mag gewoon niet zo zijn dat de kampioen met 1-5 thuis van de nr 2 / 3 verliest.
dat mag wel want toen deed de tank niet mee, en zonder hem is het een waardeloos team.
Alex speelt koste wat het kost.
het mag niet zo zijn dat het kampioenschap van 1 man afhangt
Utrecht, it's vocking delicious
Threads: 84
Frits Wrote:het mag niet zo zijn dat het kampioenschap van 1 man afhangt
Daar dachten de Argentijnen in 1986 anders over :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 18
Treesong Wrote:Frits Wrote:het mag niet zo zijn dat het kampioenschap van 1 man afhangt
Daar dachten de Argentijnen in 1986 anders over :wink:
Bangkok resident.
Threads: 76
fainoid had het kampioenschap in 1984 ook nooit gered zonder ruud gullit.
Threads: 208
Frits Wrote:het mag gewoon niet zo zijn dat de kampioen met 1-5 thuis van de nr 2 / 3 verliest.
Wat een onzin! Das een momentopname. Om het kampioenschap wordt het hele seizoen gestreden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 36
Ekslem Wrote:Frits Wrote:het mag gewoon niet zo zijn dat de kampioen met 1-5 thuis van de nr 2 / 3 verliest.
Wat een onzin! Das een momentopname. Om het kampioenschap wordt het hele seizoen gestreden.
klopt, maar ik trek het gewoon slecht
Utrecht, it's vocking delicious
Threads: 18
en waarom is dat... zit je een scheet dwars ? :wink:
Bangkok resident.
Threads: 132
Frits Wrote:Ekslem Wrote:Frits Wrote:het mag gewoon niet zo zijn dat de kampioen met 1-5 thuis van de nr 2 / 3 verliest.
klopt, maar ik trek het gewoon slecht
Frits voelt nattigheid en terecht.....0-2.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 312
Frits Wrote:Ricochan Wrote:Frits Wrote:of ie nou wel of niet speelt ik krijg zondag geen doelpunten te zien.....
het mag gewoon niet zo zijn dat de kampioen met 1-5 thuis van de nr 2 / 3 verliest.
dat mag wel want toen deed de tank niet mee, en zonder hem is het een waardeloos team.
Met Alex erbij werd idd fantastisch gespeeld uit bij Roda, thuis tegen de Eagles, thuis tegen AZ (ging nog) en uit bij Excelsior. :| Alex wordt lekker opgehemeld; Koné werd net zo erg gemist. Koetje had alleen veel eerder met Addo-Salcido als centraal duo moeten komen.
Quote:Koetje had alleen veel eerder met Addo-Salcido als centraal duo moeten komen.
Nog geen 3 maanden geleden was Addo de slechtse speler in de Pisvee selectie die het niveau niet aankon....
The great old Ludwig von...
Threads: 22
Peter Wrote:Frits Wrote:Ricochan Wrote:Frits Wrote:of ie nou wel of niet speelt ik krijg zondag geen doelpunten te zien.....
Met Alex erbij werd idd fantastisch gespeeld uit bij Roda, thuis tegen de Eagles, thuis tegen AZ (ging nog) en uit bij Excelsior. :| Alex wordt lekker opgehemeld; Koné werd net zo erg gemist. Koetje had alleen veel eerder met Addo-Salcido als centraal duo moeten komen.
Loop je weer te blaten?
In de CL was het Alex die de toko redde, van alle wedstrijden die hij speelde zijn hebben ze er netzoveel verloren als in de 5 wedstrijden zonder Alex...dus zonder Alex is het niet zoveel dat PSV
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 122
gittermaster Wrote:Quote:Koetje had alleen veel eerder met Addo-Salcido als centraal duo moeten komen.
Nog geen 3 maanden geleden was Addo de slechtse speler in de Pisvee selectie die het niveau niet aankon.... De anderen hebben zich aan zijn nivo aangepast :razz:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
gittermaster Wrote:Quote:Koetje had alleen veel eerder met Addo-Salcido als centraal duo moeten komen.
Nog geen 3 maanden geleden was Addo de slechtse speler in de Pisvee selectie die het niveau niet aankon....
Peter "de draaikont" Bos
Begin jij nou ook al
Ik hoop dat ze een snor heeft :razz:
Depor Wrote:Peter Wrote:Frits Wrote:Ricochan Wrote:Frits Wrote:of ie nou wel of niet speelt ik krijg zondag geen doelpunten te zien.....
Loop je weer te blaten?
In de CL was het Alex die de toko redde, van alle wedstrijden die hij speelde zijn hebben ze er netzoveel verloren als in de 5 wedstrijden zonder Alex...dus zonder Alex is het niet zoveel dat PSV
En als je nou alleen na de winter telt? Dan zijn zowel met als zonder Alex nauwelijks punten gehaad. In de roes voor de winter kregen tegenstanders nauwelijks kansen, dus hoefde Alex ook niet zoveel tegen te houden. Overigens was Arsenal-uit idd geweldig, maar daar steeg hij boven zichzelf uit. Heb hem ook slippertjes genoeg zien maken dit seizoen, ook al leverde dat geen tegengoals op. Dat het een belangrijke speler is staat buiten kijf, maar echt niet belangrijker dan Cocu en de 2 spitsen. Addo blijkt in topvorm, terwijl Da Costa in een megadip zit.. dan had Koe'tje veel eerder Addo moeten brengen, ook als is Da Costa in potentie veel beter.
Ekslem Wrote:gittermaster Wrote:Quote:Koetje had alleen veel eerder met Addo-Salcido als centraal duo moeten komen.
Begin jij nou ook al
sorry, macht der gewoonte... PSV-selectie
Nu geen snor? plzzzz
gittermaster Wrote:Ekslem Wrote:gittermaster Wrote:Quote:Koetje had alleen veel eerder met Addo-Salcido als centraal duo moeten komen.
Begin jij nou ook al
sorry, macht der gewoonte... PSV-selectie
Nu geen snor? plzzzz
Vooruit dan :wink:
Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Frits Wrote:Ricochan Wrote:Frits Wrote:of ie nou wel of niet speelt ik krijg zondag geen doelpunten te zien.....
Loop je weer te blaten?
En als je nou alleen na de winter telt? Dan zijn zowel met als zonder Alex nauwelijks punten gehaad. In de roes voor de winter kregen tegenstanders nauwelijks kansen, dus hoefde Alex ook niet zoveel tegen te houden. Overigens was Arsenal-uit idd geweldig, maar daar steeg hij boven zichzelf uit. Heb hem ook slippertjes genoeg zien maken dit seizoen, ook al leverde dat geen tegengoals op. Dat het een belangrijke speler is staat buiten kijf, maar echt niet belangrijker dan Cocu en de 2 spitsen. Addo blijkt in topvorm, terwijl Da Costa in een megadip zit.. dan had Koe'tje veel eerder Addo moeten brengen, ook als is Da Costa in potentie veel beter.
Gaat niet alleen om de punten (geen zin om het uit te rekenen) Met Alex stond er wel een team dat ondanks het gezwalk in de competitie (een verzwakt) Arsenal kon uitschakelen, en het stond gewoon goed. Alex valt weg en het niveau in behalve voorin ook achterin meteen drama.
Da Costa goede verdediger met Alex naast zich, zonder Alex bakt ie er niets van...
Blijft lomp dat PSV op 2 spelers leunt (Alex en Cocu) dat zwikkie voorin kan je prima inruilen voor andere spitsen...
Des te knapper toch dat je met maar 2 goede spelers al die AZ-talenten en al die geweldige Ajacieden de baas kunt zijn! =D>
Peter Wrote:Des te knapper toch dat je met maar 2 goede spelers al die AZ-talenten en al die geweldige Ajacieden de baas kunt zijn! =D>
2-3 en 1-5.......
En nu worden jullie weer wel kampioen...make up your mind.
Ik ga ervan uit dat PSV kampioen word, dit geven ze met of zonder Alex niet meer weg, daar het toch onthutsend blijft dat een speler die niet eens van PSV is een van de twee belangrijkste spelers is...
Peter Wrote:Des te knapper toch dat je met maar 2 goede spelers al die AZ-talenten en al die geweldige Ajacieden de baas kunt zijn! =D> hoe zat t ook weer met die hoogmoed en die val...
Over 2 weken kun je dit wellicht stellen Petertje.....
Ik doel niet op de afloop, daar heb ik niet zoveel vertrouwen in, maar we staan toch echt al meer dan een half jaar op 1.
zucht!
Je lult ook echt hoe t jou uitkomt he...
Je doelt niet op de afloop, niet op de uitslag.. niet op de beker.. niet op de supercup.. uuuh niet op onderling resultaat dit jaar
uuuh ff denken, waar kan ik me eigenlijk wel op beroepen dan, o ja, dan maar op t feit dat we lang eerste staan
Peter Wrote:Ik doel niet op de afloop, daar heb ik niet zoveel vertrouwen in, maar we staan toch echt al meer dan een half jaar op 1.
Lekker boeiend, gaat erom wie er aan het einde van de competitie op 1 staat....het hele jaar 1e staan en als 3e eindigen is het gewoon UEFA cup...
Maar als jij vind dat je Ajax en AZ de baas bent als je onder hun eindigd geen bekerfinale haalt en thuis met 2-3 en 1-5 op je sodemieter krijgt is dat je goed recht :lol:
Threads: 122
Depor Wrote:Peter Wrote:Ik doel niet op de afloop, daar heb ik niet zoveel vertrouwen in, maar we staan toch echt al meer dan een half jaar op 1.
Lekker boeiend, gaat erom wie er aan het einde van de competitie op 1 staat....het hele jaar 1e staan en als 3e eindigen is het gewoon UEFA cup...
Maar als jij vind dat je Ajax en AZ de baas bent als je onder hun eindigd geen bekerfinale haalt en thuis met 2-3 en 1-5 op je sodemieter krijgt is dat je goed recht :lol: Ik word op zich ook wel een beetje moe van Peter, maar wil nog wel ff het volgende hierover kwijt: mocht PSV alsnog wel kampioen worden, dan doen die 1-5 en 2-3 er natuurlijk helemaal geen reet meer toe.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
das helemaal waar, vandaar mijn eerdere opmerking
de nieuwe Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Ik doel niet op de afloop, daar heb ik niet zoveel vertrouwen in, maar we staan toch echt al meer dan een half jaar op 1.
Maar als jij vind dat je Ajax en AZ de baas bent als je onder hun eindigd geen bekerfinale haalt en thuis met 2-3 en 1-5 op je sodemieter krijgt is dat je goed recht :lol: Ik word op zich ook wel een beetje moe van Peter, maar wil nog wel ff het volgende hierover kwijt: mocht PSV alsnog wel kampioen worden, dan doen die 1-5 en 2-3 er natuurlijk helemaal geen reet meer toe.
Dat zeg ik ook, in eerste instantie gaat het erom waar PSV eindigd.
Kampioen dan hebben ze het met zweet in de bilnaad gehaald maar dan applaus want kampioen is kampioen simpel. Al blijft die 1-5 een pijnlijke uitslag voor PSV...
Mocht PSV geen kampioen worden dan telt die 1-5 3x zwaarder uiteraard.
gittermaster Wrote:zucht!
Je doelt niet op de afloop, niet op de uitslag.. niet op de beker.. niet op de supercup.. uuuh niet op onderling resultaat dit jaar
uuuh ff denken, waar kan ik me eigenlijk wel op beroepen dan, o ja, dan maar op t feit dat we lang eerste staan
Er wordt hier toch echt gepost dat PSV-Ajax 1-5 wel relevant is voor wie de titel het meest verdient, maar dat datzelfde Ajax bij Sparta 3-0 op de ballen krijgt en thuis niet langs Excelsior komt doen dan weer niet ter zake voor wie de titel het meest verdient. :|
Einde seizoen meeste punten is gewoon terechte kampioen en beste ploeg van Nederland. Enige waar je over kunt twisten is dat doelsaldo beslist indien 2 ploegen gelijk staan. Je zou kunnen zeggen dat kijken naar onderling resultaat dan eerlijker is, omdat je doelsaldo een keer een flinke boost kan krijgen als de tegenstander het bij 2-0 achter laat lopen waardoor het 8-0 wordt en zo'n tegenstander die het laat lopen je dan uiteindelijk de titel oplevert.
nee, Ajax had de scheids tegen.. daar lag het aan als ze geen kampioen worden, das waar.
Threads: 14
Petertje wat zing je vroeg.
Is de dag niet lang genoeg.
Nee de dag is altijd veelste kort.
Omdat het tegen tienen.
Zo smorgens tegen tienen
omdat het dan pas echt gezellig wordt.
Insane life.
Peter Wrote:gittermaster Wrote:zucht!
Er wordt hier toch echt gepost dat PSV-Ajax 1-5 wel relevant is voor wie de titel het meest verdient, maar dat datzelfde Ajax bij Sparta 3-0 op de ballen krijgt en thuis niet langs Excelsior komt doen dan weer niet ter zake voor wie de titel het meest verdient. :|
Einde seizoen meeste punten is gewoon terechte kampioen en beste ploeg van Nederland. Enige waar je over kunt twisten is dat doelsaldo beslist indien 2 ploegen gelijk staan. Je zou kunnen zeggen dat kijken naar onderling resultaat dan eerlijker is, omdat je doelsaldo een keer een flinke boost kan krijgen als de tegenstander het bij 2-0 achter laat lopen waardoor het 8-0 wordt en zo'n tegenstander die het laat lopen je dan uiteindelijk de titel oplevert.
nee, Ajax had de scheids tegen.. daar lag het aan als ze geen kampioen worden, das waar.
Dat is 3 posts na mijn post Petertje... en daarnaast is dat helemaal niet de issue.
|