The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Een ding is nu zeker............
Excelsior gaat echt niet volle bak tegen AZ om Ajakkes de titel te bezorgen.

He Peter. Kreeg je nog veel terug voor die ongebruikte winterbanden die onder de tractor moesten voor jullie vroege kampioensfeest?
Edit: Keijzer heeft ze te koop aangeboden zie ik :8:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
ik heb een schurfthekel aan az en van gaal, maar wij in kralingen gaan uiteraard niet ajakkes aan een kampioenschap helpen. :8:
Reply
Zo mag ik het horen! =D>
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Jammer dat Cohen Keuniginnedag belangrijker vindt dan het kampioenschap van Ons Aller Ajax... Sad

Aan de andere kant: wel een vrije dag op maandag =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Slechte dag voor Amsterdam

23 april 2007

Nog nooit is de competitie zo spannend geweest als nu en nog nooit heeft vooral Ajax zoveel kansen laten liggen om nu al zeker van het kampioenschap te zijn.

Maar wie weet, er is nog van alles mogelijk, hoewel AZ nu duidelijk de beste papieren heeft. Ook is duidelijk geworden, wat het voordeel van de play-offs kan zijn. Volgens mij ging het gisteren in iedere wedstrijd wel om ’iets’. Bij mijn weten hebben we dit nog nooit in deze mate meegemaakt. Ik vind het in ieder geval een fantastische ontknoping.

Verder dreigt voor Ajax nog een ander gevaar. Al weken volgen we in de kranten de ontwikkelingen bij ABN*AMRO. De bank, die al zo’n 200 jaar oud is, wordt misschien aan het buitenland verkocht.

Dat is nog tot daar aan toe. Maar wat ik echt niet kan begrijpen, is dat een directeur die er in zeven jaar tijd in geslaagd is van zijn werk een enorme puinhoop te maken, toch met een kapitaal het zinkende schip mag verlaten. Terwijl door zijn beleid Ajax straks misschien zonder shirtsponsor zit, maar ook allerlei andere sportinstellingen en musea het voortaan zonder de jaarlijkse donaties van de bank moeten doen. En dan heb ik het nog niet over alle personeelsleden gehad die straks hun baan misschien kwijtraken.

Ik wil er alleen maar mee zeggen, hoe krom de zakenwereld soms in elkaar steekt. De veroorzaker van het probleem krijgt geld mee, terwijl hij alleen maar ellende achterlaat.

Ik heb zelf één keer met deze Rijkman Groenink gesproken en ik had het eigenlijk meteen met die man gehad. De indruk die ik toen van ’m kreeg, sluit ook volkomen aan op de manier waarop hij met een traditioneel Nederlands bedrijf omgaat.

Wat dat betreft zou de zakenwereld nog veel van de sport kunnen leren. In de sport is het onmogelijk om zeven jaar lang niet te presteren. Want wie niet presteert, staat op straat. Ik kan er daarom met m’n verstand niet bij, dat een Raad van Commissarissen of Toezicht of hoe ze ook mogen heten, dit jarenlang op z’n beloop heeft gelaten. Sterker nog, ze hebben in deze periode zelfs extra bonussen aan Groenink uitgekeerd of zijn salaris verhoogd.

Mocht ABN*Amro aan een buitenlandse bank worden verkocht, dan is dat een rouwdag voor Amsterdam. Een beslissing die de sport, de cultuur en gewone mensen hard zal raken. Intussen zitten de veroorzakers ongestoord hun geld te tellen.

Tot slot nog mijn verjaardag. De mensen die me kennen, weten dat ik geen type voor feesten en partijen ben. Ik heb daarom voor woensdag alleen een etentje met m’n gezin geregeld. Samen met mijn vrouw en kinderen, dankzij wie ik nooit de persoon geworden zou zijn die ik nu ben. Juist nu er zoveel om mijn zestigste verjaardag is te doen, komt nog eens extra het besef aan wie ik in mijn leven het meeste te danken heb.

Toch heb ik heel veel attenties van de afgelopen tijd als vleiend ervaren. Het is en blijft leuk als zoveel mensen op zo’n positieve manier blijk geven dat je voor hen een speciaal iemand bent geweest. Wat dat betreft, ben ik ook maar een mens.
Bangkok resident.
Reply
Zat net mijn kleine neeffie te msnen die voor Ajax is (ook a.s. zondag tegen zijn tweede cluppie W2 :| ). Ajax wordt kampioen want AZ heeft geen kans tegen Excelsior, 4-0 wordt het zegt ie :lol:

EDIT: maar psv word ook geen kampioen meer
KUT JONG :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:ik heb een schurfthekel aan az en van gaal, maar wij in kralingen gaan uiteraard niet ajakkes aan een kampioenschap helpen. :8:

Kralingen ligt aan de andere kant van de snelweg, jij woont in Capelle
Reply
waf Wrote:ik heb een schurfthekel aan az en van gaal, maar wij in kralingen gaan uiteraard niet ajakkes aan een kampioenschap helpen. :8:

Won het reeds gedegradeerde SVV niet eens met 1-0 van Ajax, waarna PSV alsnog de titel pakte?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
SVV ontliep door die 1-0 winst directe degradatie.....
Reply
Hebben jullie ook teletekst?

316 Teletekst ma 23 apr
***KRO *****************************3/5
***Ergernissen ***De heer Korzel uit
Purmerend:&quot;Tijdens Studio Voetbal wist
Hugo Borst te melden dat DOS in 1958
landskampioen werd.

Ik vind het niet meer dan normaal dat
goedbetaalde voetbaljournalisten dit
soort feiten weten.Presentator Jack van
Gelder deed echter wat lacherig over de
(juiste) informatie van Borst.

En deze oliebol (Van Gelder) wist
later te melden dat in 1991 het al
'gedegradeerde SVV' Ajax met 1-0
versloeg,waarna PSV kampioen werd.

Voor de goede orde:door deze zege bleef
SVV dat seizoen juist in de eredivisie.
Hugo voelde kennelijk niet de behoefte
dit recht te zetten.&quot; *****************
********mail:teletekst@kro.nl *********
volgende index tv index radio nu/straks
May The Schwartz Be With You
Reply
Excelsior ontloopt ook directe degradatie als ze met 1-0 van AZ winnen.
Reply
Ricochan Wrote:Al weken volgen we in de kranten de ontwikkelingen bij ABN*AMRO. De bank, die al zo’n 200 jaar oud is, wordt misschien aan het buitenland verkocht.
Dat is nog tot daar aan toe. Maar wat ik echt niet kan begrijpen, is dat een directeur die er in zeven jaar tijd in geslaagd is van zijn werk een enorme puinhoop te maken, toch met een kapitaal het zinkende schip mag verlaten. Terwijl door zijn beleid Ajax straks misschien zonder shirtsponsor zit.
Quote:ABN AMRO blijft hoogstwaarschijnlijk gewoon shirtsponsor van Ajax. Dit liet ABN-topman Rijkman Groenink vandaag weten, nadat bekend was geworden dat de bank tot een akkoord is gekomen met het Engelse Barclays over een overname.

In Amsterdam rees meteen de vraag of de bank van het rood-witte tricot zou verdwijnen, mocht de deal daadwerkelijk afgerond worden. Groenink is echter stellig. “Dat staat totaal los van elkaar,” zo zei hij.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
En dan vertrekt ABNAMRO; lekker boeiend, alsof er geen andere shirtsponsor zal komen. Philips of zo, dat eindelijk wel eens van zijn kneuterige imago af wil komen Icon_twisted
Reply
Hoef Wrote:En dan vertrekt ABNAMRO; lekker boeiend, alsof er geen andere shirtsponsor zal komen. Philips of zo, dat eindelijk wel eens van zijn kneuterige imago af wil komen Icon_twisted
Jaaaaaaaaaa, dat lijkt me een hele reele mogelijkheid :razz:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Heineken......
Reply
Sloggi....
Make tea, not war
Reply
Stichting "Canal Parade" met roze shirtjes.
Reply
competitieteam!
May The Schwartz Be With You
Reply
Fortis heeft inmiddels toch ook gesproken met ABN AMRO? Wink
Reply
T00L Wrote:Fortis heeft inmiddels toch ook gesproken met ABN AMRO? Wink

Nee die zijn nog niet geweest omdat ze het bod van Barclays willen bestuderen.
Misschien is Pearl wel iets? Volgens mij krijgt Davids dan voortaan personeelskorting
(\__/)
(O.o )
(> < )
Reply
Of gewoon die brandblussers voorop en dat schoonmaakmiddel achterop......
Reply
PSV onderhandelt met Douwe Egbert als nieuwe shirtsponsor. Dan krijgen ze nl. ook extra gratis punten!
Reply
Legion Wrote:

Misschien is Pearl wel iets? Volgens mij krijgt Davids dan voortaan personeelskorting

Barclays had tot afgelopen vrijdag het exclusieve recht op onderhandelingen, meen dat Fortis (en nog wat banken) afgelopen weekend met ABN gesproken hebben.. Als Feyenoord nou ff de play-offs haalt, dan hebben de sponsors meteen 2 wedstrijden om in elkaars skyboxen verder te babbelen
Reply
T00L Wrote:
Legion Wrote:

Barclays had tot afgelopen vrijdag het exclusieve recht op onderhandelingen, meen dat Fortis (en nog wat banken) afgelopen weekend met ABN gesproken hebben.. Als Feyenoord nou ff de play-offs haalt, dan hebben de sponsors meteen 2 wedstrijden om in elkaars skyboxen verder te babbelen

Barclays heeft maandag om 7 uur s'ochtends een bod uitgebracht (en het hele weekend met ABN onderhandeld) nu is het wachten op een vijandelijk tegenbod van Fortis/Bank of Scotland/Banco Santander
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Kom op met dat bod. Ik zit nog steeds long :8:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Reply
Depor Wrote:
T00L Wrote:
Legion Wrote:

Barclays heeft maandag om 7 uur s'ochtends een bod uitgebracht (en het hele weekend met ABN onderhandeld) nu is het wachten op een vijandelijk tegenbod van Fortis/Bank of Scotland/Banco Santander

ABN is met de verkoop van LaSalle niet meer intressant voor die groep... verwacht dat de aandeelhouders instemmen met het bod van Barclays....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Depor Wrote:
T00L Wrote:
Legion Wrote:

ABN is met de verkoop van LaSalle niet meer intressant voor die groep... verwacht dat de aandeelhouders instemmen met het bod van Barclays....

het is maar de vraag of abn amro zonder toestemming van de aandeelhouders lasalle mag verkopen. ik zie bepaalde aandeelhouders, waaronder uiteraard peter-paul-pieter-jan-hendrik de vries van het veb, nog wel wat amok maken.
Reply
Inderdaad. Laatste woord over die verkoop is nog niet gesproken. Slimme actie van een rijk man natuurlijk dat wel
(\__/)
(O.o )
(> < )
Reply
LaSalle is aan een Amerikaanse bank verkocht.
Andere partijen die eerder in markt waren voor ABN hebben het gesprek afgezegd.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Die Groendijk pakt leuk 20 miljoen met die verkoop.... :eeeek:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply

Forum Jump: