The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
Helaas Lopez al kwijt. Het was Tipsa of Lopez eruit samen met Montanes om Calleri te nemen. Waarschijnlijk verkeerde keus gemaakt, al denk ik niet dat Tipsa van Mathieu gaat winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb ze alle 4 door en dus 12 punten. Jij had ze ook alle 4 in de 2e ronde zitten en dus ook 12 punten. Maar mijn spelers gaan nu naar 8 bij de volgende winst, de jouwe naar 5. Lopez blijft gelukkig staan op 3, Robredo zal Calleri ook wel pakken. Dan is 1000 euri wel duur voor 5 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klopt weer, maar ik denk dat de kans groter is dat ze er bij jou allemaal uitgaan dan bij mij. Ik zie Pavel voor mij sowieso wel doorgaan en geef Hernandez ook een goede kans. Die van jou zie ik allemaal als underdog tegen hun tegenstander, behalve Gicquel, die zie ik als lichte favoriet.

Calleri zal waarsch verliezen, maar als hij wint, kunnen er leuke dingen gebeuren met hem deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We zijn 't weer eens flink eens met elkaar deze week. We gaan elkaar niet veel ontlopen met TM. Zal MV eens uitwerken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
MV van deze week:

AD: Calleri, Lopez, Hernandez, Safin, Spadea, Volandri
CC: Chela, Grosjean, Massu, Peya, Roitman, Vassalo Arguello

Nog over:
AD: Calleri, Hernandez, Spadea, Volandri + 3 pnt.
CC: Chela, Grosjean, Massu.

Vooral Massu zie ik hier wel leuke dingen doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb je nou Peya, Montanes, Massu en Roitman?! :eeeek: #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jazeker. Daar komt de finalist uit. Wie denk jij dat 't nu wordt dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk wel dat Massu de grootste kans heeft, maar die had te veel te verdedigen. Kijk, dat je Montanes erbij neemt, snap ik nog. Maar Roitman vind ik al niet slim en Peya er dan ook nog bij :roll:
En ik denk niet dat je RRH, Ascione, Grosjean en Clement moet uitvlakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chela wint in een onderling mv-duel van spadea. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volandri er ook af, Calleri zal de sleutel worden. Maar we zullen elkaar bij MV ook niet veel ontlopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pavel en Hernandez zometeen tegelijk in actie. Allebei eraf zou mooi zijn. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Opeens liggen de zaken voor MV anders, nu Almagro zo'n wanprestatie levert. Op zich wel gunstig.

Gicquel lijkt te gaan winnen voor TM voor jou, beetje misrekening van mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, door de wanprestatie van Clement sta jij er duidelijk beter voor bij TM. Mijn hoop is duidelijk op Calleri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Calleri moet uitgerekend tegen Robredo. Één van de weinige echte goeie gravelaars op de tour(en in dit toernooi). Hup Tommy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, het is niet mijn week, zeker niet met TM. Calleri zal ook wel verliezen, al is Robredo nog niet echt constant dit seizoen.
Ach, die weken zitten er ook tussen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die kut calleri verneukt 't flink voor me. had er tegen lopez al af gemoeten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:die kut calleri verneukt 't flink voor me. had er tegen lopez al af gemoeten.
Dan had ik hem niet genomen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik TM, jij MV deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar jij waarsch met 2 punten, ik met 37 punten en meer budget :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
TM:

AD: Monaco, GGL, Massu, Stepanek, PHM, Vassalo, Sluiter.
CC: Calleri, Baghdatis, Canas, Youzhny.

Je hebt niet gekozen voor de dure jongens die al door zijn zoals Baghdatis en Youzhny. Echt veel tegenstand krijgen ze niet lijkt me. In 't stukje bij Baghdatis ga je voor Stepanek. Mooie clash wordt dat. Canas is natuurlijk wel heel riskant. Misschien doet ie niet mee, maar zijn prijs/kwaliteit-verhouding is dusdanig dat ik hem wel aan durf. Calleri mag Robredo wel weer gaan pakken. Verder veel kleintjes bij jou. Wellicht kunnen er één of twee verrassen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Geen Calleri voor Ad? Dat kan een dure fout worden. Zie hem eigenlijk als favoriet van de onderste helft.
Reply
Vraag me af of hij uberhaupt mee gaat doen. Hij is nogal blessuregevoelig en zou wel eens af kunnen zeggen.
Daarnaast denk ik dat hij dit keer wel van Robredo verliest en anders zeker van Djokovic. Voor die 15 punten max wil ik het risico wel nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:TM:

AD: Monaco, GGL, Massu, Stepanek, PHM, Vassalo, Sluiter.
CC: Calleri, Baghdatis, Canas, Youzhny.

Je hebt niet gekozen voor de dure jongens die al door zijn zoals Baghdatis en Youzhny. Echt veel tegenstand krijgen ze niet lijkt me. In 't stukje bij Baghdatis ga je voor Stepanek. Mooie clash wordt dat. Canas is natuurlijk wel heel riskant. Misschien doet ie niet mee, maar zijn prijs/kwaliteit-verhouding is dusdanig dat ik hem wel aan durf. Calleri mag Robredo wel weer gaan pakken. Verder veel kleintjes bij jou. Wellicht kunnen er één of twee verrassen.
Ik snap niet dat je voor Baghdatis en Youznhy gaat, maar ja...
Die gasten zijn veel te duur voor hun waarde op gravel. Baghdatis had het lastig met Hartfield en Youzhny met Koubek. Ze hebben weliswaar in de volgende ronde een eenvoudige loting, maar daarna wordt het lastig. En 8 punten is gewoon te weinig voor ze.
Bovendien wist ik dus niet dat ze gewonnen hadden. Jij was blijkbaar wel bijtijds thuis.
En Monaco is natuurlijk een zekerheidje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij MV:

CC: Baghdatis, Canas, Del Potro, Hajek, Vassallo
Ad: Gasquet, Gulbis, Massu, Monaco, Stepanek

Hier sta ik er bij voorbaat al goed voor. Monaco lijkt me hier ook een zekerheidje en Gasquet ook.
En hier neem je Canas ook, terwijl hij hier 1200 kost, bijzonder riskant...
En ik heb dus niet meegekregen dat Del P heeft gewonnen, dat is wel jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even een update:

TM

CC: Baghdatis, Calleri en Youzhny
Ad: Monaco, PHM, GGL, Massu en Vassallo plus 3 punten

Baghdatis en Youzhny zijn balen, dat heeft gewoon te maken met Koninginnedag. Maar op zich sta ik er nog prima voor. Ik denk niet dat de drie jongens van jou een finale halen.



MV

CC: Baghdatis, Del Potro en Vassallo
Ad: Gasquet, Massu en Monaco

Del Potro heb ik hier dus ook niet door zien gaan, dus dat is een misser. Hopelijk gaat hij eraf tegen Calleri. Calleri mag er vervolgens af tegen Robredo.
Massu-Berdych wordt ook heel belangrijk, voor beide spellen aangezien de winnaar daarvan een grote kans heeft op de finale en zelfs toernooiwinst.
En Gasquet heeft ook goede kans nu Davy daar weg is, hopelijk haalt hij de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij Vassalo met TM, ik met MV. Rare situatie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, inderdaad lastig. Als Del P er uitgaat, mag Vassallo van mij winnen.
Het is iig niet de belangrijkste partij van de dag tussen ons.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd. Massu eruit is erg belangrijk. Daarnaast moet Calleri winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, Massu is balen. MV lijkt nu wel duidelijk voor mij te gaan worden.
TM ga jij waarschijnlijk pakken. Ik hoop op een stunt van PHM of Monaco in de halve tegen Gasquet, dan kan ik je nog pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hopelijk kunnen morgen Baghdatis en Youzhny nog een keer winnen. Dan zijn ze inmiddels al lekker rendabel. PHM moet Monaco verslaan en Calleri mag Robredo nog wel een keer pakken.

MV wordt idd wel voor jou. Raar dat ik daar Gasquet ''vergeten'' ben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: