Threads: 105
Elikian Wrote:Tampie, er zullen er altijd zijn die genaaid zijn door deze actie, maar ik denk dat het er nu gewoon minder zijn dan voorheen. Maar er zijn nu 50 mensen die hebben ingevuld, en maandagavond door al het gezeik waren het er 32.
Dus over het algemeen denk ik dat het zo wel beter was, maar nogmaals sorry.
Wat kan je er meer aan doen dan de deadline verschuiven? Volgens mij moeten mensen genoeg de tijd gehad hebben alsnog een team te maken. Tot de deadline was de site beschikbaar en ook gisteren het merendeel van de dag.
Threads: 14
Soms heb je van die dagen dat alle uitslagen de goede kant op vallen. OK, Grosjean had daarvoor moeten winnen, maar dat was iemand die bijna iedereen heeft tegen iemand die bijna niemand heeft.
Vandaag zal zich het wel weer wreken, dan zullen de uitslagen de verkeerde kant op vallen.
Er zijn nog 6 kanshebbers op de weekwinst:
André
Vos: GGL
Uit de middenmoot:
Stijn: Ljubicic (Becker)
Mitch: Ljubicic (Mathieu)
Ron: Ljubicic (o.a. Tursunov)
En zelfs uit de achterhoede:
Cruijff: Ljubicic + Gasquet
Met de uitschakeling van GGL en de punten van Tursunov is het aantal kanshebbers op de weekwinst gereduceerd tot 3:
André
Ron -7, +Ljubicic; -Karlovic, Bjorkman
Cruijff -35, +Gasquet,Ljubicic; -Clement,Bjorkman,Tursunov (dat kan nog precies)
Threads: 53
andre Wrote:Met de uitschakeling van GGL en de punten van Tursunov is het aantal kanshebbers op de weekwinst gereduceerd tot 3:
André
Cruijff -35, +Gasquet,Ljubicic; -Clement,Bjorkman,Tursunov (dat kan nog precies)
Daar ging Gasquet
Threads: 0
cruijff Wrote:andre Wrote:Met de uitschakeling van GGL en de punten van Tursunov is het aantal kanshebbers op de weekwinst gereduceerd tot 3:
André
Daar ging Gasquet
En daar ging Tursunov, hmmm.
Zat er weer dichtbij deze week, net zoals vorige week.
Maar ja 3 keer scheepsrecht zeggen ze dan hè. :
Feli André
Threads: 97
Mag ik vragen wanneer Wimbledon er op komt? Het zou fijn zijn als dat nog vandaag gebeurt, aangezien ik morgen vrijwel de hele dag geen tijd heb...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 26
Ik kan het niet eerder er op gooien voordat ik de nieuwe rankings heb.. heb de nieuwe spelerswaarden en budgetten nodig.
Tja, niets aan te doen, kut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 65
Bij mij stokt de teller al bij vijf spelers.
Echt? Ik heb er wel iets van 14. Puur op budget gegaan weer. Heb alleen Eiwit met risico.
Threads: 99
ik kan geen spelers kopen..
Welcome kooltje. Here you can create your team. If you use too much of your budget some players will not be added to your team.
You still have ââ¬13201 left
maar geen schema :letitallout:
Threads: 6
Je bent ook al te laat...
Ad Wim Wrote:Echt? Ik heb er wel iets van 14. Puur op budget gegaan weer. Heb alleen Eiwit met risico. Ben benieuwd wie je er dan allemaal hebt ingezet. Er zijn zoveel spelers die te veel te verdedigen hebben zoals Baghdatis en Bjorkman dat ik er echt niet uit kwam.
omyaca Wrote:Je bent ook al te laat... serieus? 0;00 toch?
Ad Wim Wrote:Echt? Ik heb er wel iets van 14. Puur op budget gegaan weer. Heb alleen Eiwit met risico. Bij de Grand Slams pak ik liever punten dan budget
Maarja ik neem natuurlijk wel een risico zo. Of ik sta na Wimbledon eerste, of ik mag blij zijn als ik rond de US Open weer een gooi naar de koppositie kan doen.
Nee 23:00.
Hoelang doe je nou al mee?!
Wat is je team dan, Mist?
omyaca Wrote:Nee 23:00.
Hoelang doe je nou al mee?! haha dacht altijd twaalf uur..wel erg stom dit :lol:
Threads: 21
Berrer
Serra
Tipsarevic
Roddick (3)
(q) Mahut
Lopez
Monfils
Vliegen
Nalbandian (23)
Hewitt (16)
Karlovic
Berdych (7)
Kendrick
Nieminen (18)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 21
hier uiteraard wel roddick, ivm budget.
Niets is sterker dan dat ene woord...
omyaca Wrote:Ad Wim Wrote:Echt? Ik heb er wel iets van 14. Puur op budget gegaan weer. Heb alleen Eiwit met risico. Ben benieuwd wie je er dan allemaal hebt ingezet. Er zijn zoveel spelers die te veel te verdedigen hebben zoals Baghdatis en Bjorkman dat ik er echt niet uit kwam. Ik vond het ook vreselijk lastig, maar ben (uiteraard) niet voor Bjorkman en Baghdatis gegaan aangezien ik ze hun prestatie bijna niet zie evenaren. Ik heb nu veel kleine rukkers, plus Berdych, Nalbi, Hewitt en Roddick.
Ik zag niet zoveel kleintjes die rendabel zijn aangezien je de goedkoopste hier niet kunt kopen.
En Berdych, goede keuze :lol:
Tja, ik moet iets forceren hier en hij kan 90 punten halen. Maar dat dacht ik van Gonzalez bij RG ook...
Ik heb Federer/Roddick/Baghdatis+Karlovic/Berdych.
Threads: 1
Mist Wrote:Ik heb Federer/Roddick/Baghdatis+Karlovic/Berdych.
Ik heb ze ook Mist.
Behalve Fedje
Qua budget loont Roger niet voor mij. Misschien moet ik daar eens een beetje beter op letten.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Threads: 26
kooltje Wrote:omyaca Wrote:Je bent ook al te laat... serieus? 0;00 toch? Moet zeggen dat ik het knap vind dat je er na een half jaar achter komt dat de deadline om 11 uur is
Ach ja, heb je hem iig eens getest
En ik wilde niet lullig doen, dus ik heb je team er nog bijgezet.
Threads: 118
Halve finales:
Blake - Gasquet
Baghdatis - Berdych
Lijkt me duidelijk....
Threads: 35
Ik weet nie eens waar ik dat excell sheetje ken vinden lol
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 900
Er zijn er wel heel veel die deze week geen team hebben ingeleverd, beetje vreemd.
|