The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Oefenwedstrijden 2007/2008
#31
Ekslem Wrote:Kone vergeet eerste training PSV #-o

Peter Wrote:Als je 6x in 8 jaar als club kampioen wordt en 10 jaar achter elkaar CL speelt, mag een speler best een keer een training vergeten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Kone vergeet eerste training PSV #-o

Peter Wrote:Als je 6x in 8 jaar als club kampioen wordt en 10 jaar achter elkaar CL speelt, mag een speler best een keer een training vergeten....

Het is ondertussen 11 jaar achter elkaar Mukkus, daarnaast is Koné niet 6 maar 2x kampioen geworden. Xtragaap4de
Reply
#33
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Kone vergeet eerste training PSV #-o

Peter Wrote:Als je 6x in 8 jaar als club kampioen wordt en 10 jaar achter elkaar CL speelt, mag een speler best een keer een training vergeten....

Het is ondertussen 11 jaar achter elkaar Mukkus, daarnaast is Koné niet 6 maar 2x kampioen geworden. Xtragaap4de

Hap. :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Kone vergeet eerste training PSV #-o

Peter Wrote:Als je 6x in 8 jaar als club kampioen wordt en 10 jaar achter elkaar CL speelt, mag een speler best een keer een training vergeten....

Het is ondertussen 11 jaar achter elkaar Mukkus, daarnaast is Koné niet 6 maar 2x kampioen geworden. Xtragaap4de

Hap. :lol:

Neenee Muk, je post gewoon onzin.
Reply
#35
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Kone vergeet eerste training PSV #-o

Peter Wrote:Als je 6x in 8 jaar als club kampioen wordt en 10 jaar achter elkaar CL speelt, mag een speler best een keer een training vergeten....

Het is ondertussen 11 jaar achter elkaar Mukkus, daarnaast is Koné niet 6 maar 2x kampioen geworden. Xtragaap4de

Hap. :lol:

Neenee Muk, je post gewoon onzin.

:lol:

mukkus was nog vergeten te vertellen dat je ook de tweede training mag missen als je voor dit seizoen 1 op 2 liep.

ik vraag me af wat die spons aan het doen is. :razz:
Reply
#36
waf Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Kone vergeet eerste training PSV #-o

Peter Wrote:Als je 6x in 8 jaar als club kampioen wordt en 10 jaar achter elkaar CL speelt, mag een speler best een keer een training vergeten....

Het is ondertussen 11 jaar achter elkaar Mukkus, daarnaast is Koné niet 6 maar 2x kampioen geworden. Xtragaap4de

Hap. :lol:

Neenee Muk, je post gewoon onzin.

:lol:

mukkus was nog vergeten te vertellen dat je ook de tweede training mag missen als je voor dit seizoen 1 op 2 liep.

ik vraag me af wat die spons aan het doen is. :razz:

Als ie nou de volgende training wel komt opdagen, loopt ie weer gewoon 1 op 2.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
1 coupe soleil op 2 knipbeurten? :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#38
=D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Lyra – Feyenoord 0-8

Scoreverloop:
2’ 0-1 De Guzman
4’ 0-2 De Guzman
19’ 0-3 Slory
25’ 0-4 Makaay
34’ 0-5 Makaay
41’ 0-6 De Guzman
45’ 0-7 Slory
79’ 0-8 Bahia

Scheidsrechter: Looye
Geel: -

Opstelling Feyenoord:
Eerste helft: Timmer; Lucius, Hofland, J.Buijs, De Cler; D. Buijs, Sahin, De Guzman; Slory, Makaay en Vincken.

Tweede helft: Ekramy; Tiendalli, J. Buijs, Bahia, Lensky; D. Buijs, Wijnaldum, Hofs; Castelen, Mols en Biseswar.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#40
Ik voorspel een 0-16 overwinning voor Fey vanmiddag :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Ik ga vanmiddag naar Noordwijkerhout, VVSB - Ajax, volgens knvb.nl gaat VVSB met 10 man 'voor de pot liggen' :lol:
Reply
#42
Fabian Wrote:Ik ga vanmiddag naar Noordwijkerhout, VVSB - Ajax, volgens knvb.nl gaat VVSB met 10 man 'voor de pot liggen' :lol:
volgens ajax.nl iets heel anders

VVSB zal zijn huid zo duur mogelijk verkopen’, valt op de website van VVSB te lezen. ,,We willen geen flater slaan’’, benadrukt de trainer nog maar eens. Aan het sportcomplex De Boekhorst kan het in elk geval niet liggen; dat ligt er volgens de clubsite pico bello bij. Het hoofdveld, met daar omheen plek voor vijfduizend toeschouwers, vertoont sterke overeenkomsten ‘met een biljartlaken’. Alles is, kortom, in gereedheid gebracht voor een zo aantrekkelijk mogelijk duel. De Ajacieden treffen zaterdag een voetballende opponent. De VVSB’ers zullen de aanval niet schuwen. De Lange: ,,We zijn geen ploeg die voor het eigen doel blijft hangen. VVSB moet het hebben van zijn collectief en strijdlust. Met daarbij de individuele kwaliteiten van bepaalde spelers.’’
Reply
#43
Toen ik een aantal jaren geleden zelf nog speelde bij Taxandria hebben we Ajax onder de 10 weten te houden (9-1) :8:. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik toen alleen de schoenzolen van mijn directe tegenstander R Witschge heb mogen aanschouwen, maar dat was nog niet zo erg als een maat van die een week later nog dol was van het gedol van Laudrup :lol:

Al met al altijd leuke potjes voor de amateurs en ik heb zeer veel zin om het nieuwe Fey te zien!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
kooltje Wrote:
Fabian Wrote:Ik ga vanmiddag naar Noordwijkerhout, VVSB - Ajax, volgens knvb.nl gaat VVSB met 10 man 'voor de pot liggen' :lol:
volgens ajax.nl iets heel anders

VVSB zal zijn huid zo duur mogelijk verkopen’, valt op de website van VVSB te lezen. ,,We willen geen flater slaan’’, benadrukt de trainer nog maar eens. Aan het sportcomplex De Boekhorst kan het in elk geval niet liggen; dat ligt er volgens de clubsite pico bello bij. Het hoofdveld, met daar omheen plek voor vijfduizend toeschouwers, vertoont sterke overeenkomsten ‘met een biljartlaken’. Alles is, kortom, in gereedheid gebracht voor een zo aantrekkelijk mogelijk duel. De Ajacieden treffen zaterdag een voetballende opponent. De VVSB’ers zullen de aanval niet schuwen. De Lange: ,,We zijn geen ploeg die voor het eigen doel blijft hangen. VVSB moet het hebben van zijn collectief en strijdlust. Met daarbij de individuele kwaliteiten van bepaalde spelers.’’

Vorig jaar zelf gevoetbald tegen VVSB ( stukkie lager team ) , maar ze hebben zeker een mooi complex !
Reply
#45
Heracles Almelo - HHC Hardenberg 4-0

14. Igor Gluscevic 1-0
39. Karim Bridji 2-0
69. Everton Ramos da Silva 3-0
80. Everton Ramos da Silva 4-0

Vret Mien Gras Wrote:En de &*%*$$#*#*@ komen ook naar Oldenzaal helaas.

Wedstrijd affiche al aangepast? :wink:
Reply
#46
Ekslem Wrote:Kone vergeet eerste training PSV #-o


Kone is niet door de cardio heen gekomen en zal afgeschreven worden. Daarom Perez gehaald
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#47
Fey wint met 12-0. Jammer dat de eerste helft de keeprtrainer speelt die drie blunders maakt. Voor de rest was het maar een laag tempo. Niet echt iemand had er zin in, leek het. Slory speelde vrij slecht, kwam slechts een paar keer op snelheid langs zijn tegenstander maar werd meerdere malen de bal ontfuntseld en daarna gedold :lol: . Castelen was een stuk beter.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe die schele Vlaar aan zo'n geile vriendin komt? :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
Ekslem Wrote:Fey wint met 12-0. Jammer dat de eerste helft de keeprtrainer speelt die drie blunders maakt. Voor de rest was het maar een laag tempo. Niet echt iemand had er zin in, leek het. Slory speelde vrij slecht, kwam slechts een paar keer op snelheid langs zijn tegenstander maar werd meerdere malen de bal ontfuntseld en daarna gedold :lol: . Castelen was een stuk beter.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe die schele Vlaar aan zo'n geile vriendin komt? :eeeek:


beeldmateriaal?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#49
Ajax was drama, ik kreeg nog de meeste lachers op me hand vanwege de 'nieuwe rechtsbuiten' ( doutie , ZA van A capetown ).

'Doet ie het of doetie het nie'....

Drama die gozer! 2x kennetnie en 1x een proefafrikaan (weer een andere, redelijke pinchhitter, mogen ze houden ) en 1x mitea ( die zelfs die amateur-rechtsback niet voorbijkwam)....

Klote pot! Maar het bier was goed.... :lol:
Reply
#50
Fabian Wrote:Ajax was drama, ik kreeg nog de meeste lachers op me hand vanwege de 'nieuwe rechtsbuiten' ( doutie , ZA van A capetown ).

'Doet ie het of doetie het nie'....

Drama die gozer! 2x kennetnie en 1x een proefafrikaan (weer een andere, redelijke pinchhitter, mogen ze houden ) en 1x mitea ( die zelfs die amateur-rechtsback niet voorbijkwam)....

Klote pot! Maar het bier was goed.... :lol:


Voor Vetongen was deze pot ook een drama..... :|


Quote:'Ajax vreest enkelbreuk Jan Vertonghen'

14/7/2007 22:02

Ajax vreest Jan Vertonghen lange tijd kwijt te zijn. De Belgische middenvelder liep een forse enkelblessure op tijdens het duel met de amateurs van VVSB, de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
'We vrezen voor een enkelbreuk', verklaarde coach Henk ten Cate tegenover Elf. In dat geval zal Vertonghen een aantal maanden moeten toekijken. Het is nog maar de vraag of hij voor de winterstop in actie kan komen.

Vertonghen keerde deze zomer terug bij Ajax, nadat de Amsterdammers hem de tweede helft van afgelopen seizoen hadden uitgeleend aan RKC Waalwijk. Alhoewel hij degradeerde met de Brabantse club, speelde hij naar behoren. De twintigjarige verdiende er zelfs een uitverkiezing mee voor de Belgische nationale selectie, waarvoor hij in juni debuteerde tijdens het kwalificatieduel met Portugal.

EDIT:

Quote:Ajax is geblesseerde Vertonghen weken kwijt

14/7/2007 22:48

Henk ten Cate vreesde dat Jan Vertonghen zijn enkel had gebroken, maar uit onderzoek in het ziekenhuis blijkt dat de Belgische middenvelder de banden van zijn linkerenkel heeft beschadigd.
Door deze blessure zal Vertonghen vier weken niet aan voetballen toe kunnen komen, meldt de Amsterdamse club op haar website. De twintigjarige Ajacied moest een kwartier voor tijd van het veld tijdens het oefenduel met VVSB (4-0 winst Ajax).

Vertonghen keerde deze zomer terug bij Ajax, nadat de Amsterdammers hem de tweede helft van afgelopen seizoen hadden uitgeleend aan RKC Waalwijk. Alhoewel hij degradeerde met de Brabantse club, speelde hij naar behoren. Hij verdiende er zelfs een uitverkiezing mee voor de Belgische nationale selectie, waarvoor hij in juni debuteerde tijdens het kwalificatieduel met Portugal.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#51
Quote:Lazovic en Perez scoren tijdens PSV-debuut

14/7/2007 22:11

Kenneth Perez en Danko Lazovic (foto) scoorden tijdens hun debuut voor PSV. De Eindhovenaren rolden de amateurs van Wilhelmina'08 op: 0-10.
Coach Ronald Koeman gunde Lazovic de meeste minuten. De Servische spits stond 75 minuten op het veld, werkte hard, nam het doel vaak onder vuur, maar was doeltreffender met zijn voorbereiding dan met zijn schoten.

De nieuwe spits scoorde zelf één keer: de 0-5 op aangeven van Ibrahim Afellay. Lazovic bereidde nog wel de 0-1 van Perez voor, terwijl John de Jong de rebound binnenknalde nadat Lazovic halverwege de eerste helft de kruising had geraakt: 0-3.

PSV nam pas na rust ruim afstand door zeven keer te scoren. Mika Väyrynen en Paul Voss scoorden beiden tweemaal. Koeman liet in totaal 22 spelers meevoetballen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#52
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Fey wint met 12-0. Jammer dat de eerste helft de keeprtrainer speelt die drie blunders maakt. Voor de rest was het maar een laag tempo. Niet echt iemand had er zin in, leek het. Slory speelde vrij slecht, kwam slechts een paar keer op snelheid langs zijn tegenstander maar werd meerdere malen de bal ontfuntseld en daarna gedold :lol: . Castelen was een stuk beter.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe die schele Vlaar aan zo'n geile vriendin komt? :eeeek:


beeldmateriaal?

Op feyenoord.nl

Maat van me staat er ook op in duel met Sahin. Lachuh foto........
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#53
Ekslem Wrote:
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Fey wint met 12-0. Jammer dat de eerste helft de keeprtrainer speelt die drie blunders maakt. Voor de rest was het maar een laag tempo. Niet echt iemand had er zin in, leek het. Slory speelde vrij slecht, kwam slechts een paar keer op snelheid langs zijn tegenstander maar werd meerdere malen de bal ontfuntseld en daarna gedold :lol: . Castelen was een stuk beter.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe die schele Vlaar aan zo'n geile vriendin komt? :eeeek:


beeldmateriaal?

Op feyenoord.nl

Maat van me staat er ook op in duel met Sahin. Lachuh foto........


Hij heeft natuurlijk weer zo'n voetbalhoer a la nena.
Bangkok resident.
Reply
#54
FC Twente scoort tien keer in Hengelo.
El Ahmadi met een knap afstandsschot in de kruising.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#55
Dat is inderdaad knap, met 1 afstandsschot tien keer in de kruising scoren.
May The Schwartz Be With You
Reply
#56
Zeker een grote Stuiterbal?
Insane life.
Reply
#57
Marokkaanse baltovenaar he...
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#58
Vret Mien Gras Wrote:Marokkaanse baltovenaar he...

Daar weet Fabs zusje alles vanaf...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
je held alves heeft gescoord :wink:
Bangkok resident.
Reply
#60
Ricochan Wrote:je held alves heeft gescoord :wink:

ik begreep dat hij de hele wedstrijd op de bank heeft gezeten.
Reply


Forum Jump: