FTM Forum

Full Version: Oefenwedstrijden 2007/2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Ik ga zo fijn mijn club bekijken; FC Alstätte vs FC Twente.
Ik neem aan dat jullie je allemaal verheugen op mijn wedstrijdverslag. En misschien plaats ik die wel vanavond......
Mooie poster hebben jullie ook gemaakt!

[Image: twente_360.jpg]
En wie moet de kaartjes weer regelen Xtragaap4de :8:
Treesong Wrote:Mooie poster hebben jullie ook gemaakt!

Das haben wir nicht gemacht :wink:
Schiet nou maar op!!!!!
14 juli ga ik naar VVSB - Ajax. € 15 en dat voor een oefenpot tegen amateurs, maar goed....
17 juli Reunie-Feyenoord. 10 euri. maar dan zie je wel allemaal internationale sterren natuurlijk. :8:
centre court Wrote:17 juli Reunie-Feyenoord. 10 euri. maar dan zie je wel allemaal internationale sterren natuurlijk. :8:

Reunie uit.... altijd lastig...
4e klasse zondag. Icon_twisted
Voor Feyenoord lastig zat dus :wink:
Las van de week in de krant dat Heerenveen tegen de plaatselijke SV komt ballen. Mukkus gaat uiteraard mee lijkt mij ?
Box Brother Wrote:Las van de week in de krant dat Heerenveen tegen de plaatselijke SV komt ballen. Mukkus gaat uiteraard mee lijkt mij ?

Welke van de 3?
De plaatselijke SV .. de rest is geen club te noemen Wink
0-12 :8:


De score werd geopend met een eigen doelpunt van Vfb Alstätte op aangeven van Zijler, en ook de 0-2 viel door een eigen doelpunt. Meteen daarna gevolgd door de 0-3, een bal in de kruising door Arnautovic. Na een krap half uur spelen kopte Zomer de bal strak binnen op een voorzet van Schreuder. Na eerst een grote kans te hebben gemist scoorde N'Kufo de 5-0 á la Bep Bakhuis op assist van Zijler. Hersi is duidelijk aanwezig op het veld met mooie combinaties met Zijler. Na een minuut of 40 vervangt Eljero Elia de geblesseerde (blessure zag er niet goed uit volgens onze verslaggever) Gerritsen. Elia deed er niet lang over om in de schijnwerpers te staan; eerst krijgt hij een lachwekkende gele kaart en even later scoort hij de zesde van Twente na een misser van Arnautovic. Vlak voor rust maakt Alstätter Daniel Hilbering zich onsterfelijk door zijn derde eigen goal van de wedstrijd te maken, na een vrije trap van Hersi. Eljero Elia tekent in de tweede helft voor de achtste van Twente, een fraaie actie na een lange pass van Wielaert. Even later stoomt (linksback) Zomer op aan de zijkant en scoort met buitenkantje links, na weer een steekpass van de gretig spelende Hersi. Zomer scoort ook nog zijn derde van de avond, een kopbal na een corner van Youssouf Hersi. De ingevallen Elia maakt een zeer sterke indruk volgens de verslaggever ter plaatse, Ramon Zomer speelt ook sterk. Ook Halil Colak schiet er nog een binnen, na een voorzet van Zomer, die weggestuurd werd door Hersi. Bij de 0-12 was het voor de verandering weer eens Hersi die een vrije trap panklaar voor Colak neerlegde. Deze werkte binnenkant paal de bal achter de keeper. Bij die 0-12 bleef het ook
[Image: 20070625_flyer_fcb_fct.jpg]Ook erg gezellig :cheers:
Kom je ook Mukkus :Big Grin
Kennedy Wrote:[Image: 20070625_flyer_fcb_fct.jpg]Ook erg gezellig :cheers:
Kom je ook Mukkus :Big Grin


je moet wel goed kijken of mijn keutel nog op de middenstip ligt!!!! :wink:
Sodeju....zaterdag Lelystad, donderdag Oldenzaal. Kan ik ergens blijven slapen?
En de &*%*$$#*#*@ komen ook naar Oldenzaal helaas.

Quote:Kaartverkoop voor oefenduel op sportpark aan Primulastraat begint voor niet-leden van Quick'20 maandag bij VVV en kiosk Hesselink.

OLDENZAAL - Quick'20 is er wederom in geslaagd om Ajax naar sportpark Vondersweijde te lokken. De Oldenzaalse hoofdklasser speelt op woensdag 18 juli, 's avonds vanaf 19.30 uur, een oefenwedstrijd tegen de topclub uit Amsterdam. En omdat de wedstrijd plaatsheeft in een jaar dat er geen EK of WK is, kan trainer Henk ten Cate met een volledige selectie naar Oldenzaal komen. Net als voorgaande jaren verblijven de gastvoetballers in hotel De Bloemenbeek in De Lutte, waar ze 16 juli arriveren. De selectie traint op de velden van SV De Lutte. Het duel tegen de zwart-witten gaan de Amsterdammers met plezier aan. Oud-international Frank de Boer zei laatst nog dat er in heel Nederland geen amateurclub is met zo'n prachtig hoofdveld. Leden van Quick'20 worden in de gelegenheid gesteld voorafgaand aan het oefenduel op diverse data entreekaartjes te kopen. De kaartverkoop voor niet-leden start maandag 2 juli bij de VVV Oldenzaal (St. Plechelmusplein) en kiosk Hesselink aan de Spoorstraat. De entree bedraagt 10 euro voor volwassenen en 5 euro voor de jeugd tot en met 18 jaar.
Box zit jij 7 juli niet nog in Duitsland?
Nog feyenoorders naar Oisterwijk volgende week zaterdag?

Taxandria - feyenoord is natuurlijk een must see!
Depor Wrote:Box zit jij 7 juli niet nog in Duitsland?

Eh ja.. sorry Muk... gaat het even niet worden....
Box Brother Wrote:
Depor Wrote:Box zit jij 7 juli niet nog in Duitsland?

Eh ja.. sorry Muk... gaat het even niet worden....
Is het deze zaterdag al? Dat gaat helaas niet lukken voor mij. Dan wordt het pitten bij depor, mukkus. Misschien dat NR.12 nog een plekkie voor je heeft.
Antidote Wrote:
Box Brother Wrote:
Depor Wrote:Box zit jij 7 juli niet nog in Duitsland?

Eh ja.. sorry Muk... gaat het even niet worden....
Is het deze zaterdag al? Dat gaat helaas niet lukken voor mij. Dan wordt het pitten bij depor, mukkus. Misschien dat NR.12 nog een plekkie voor je heeft.

Nr12 zit ook in Duitsland...

En aangezien ik in de week erna geopereerd word aan mijn knie ziet het er naar uit dat ik niet naar de plaatstelijke Marrokanen club kom om H'veen te bekijken.
Conclusie: Mukkus naar Lelystad en geen bekende Lelystedeling te bekennen? Ik heb zo'n gevoel dat jullie gewoon bang zijn.
Mukkus Wrote:Conclusie: Mukkus naar Lelystad en geen bekende Lelystedeling te bekennen? Ik heb zo'n gevoel dat jullie gewoon bang zijn.

Kan wel ff langswippen hoor bij SVL, maar stappen + zuipen zit er ff nie in.......
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:Conclusie: Mukkus naar Lelystad en geen bekende Lelystedeling te bekennen? Ik heb zo'n gevoel dat jullie gewoon bang zijn.

Kan wel ff langswippen hoor bij SVL, maar stappen + zuipen zit er ff nie in.......

Nee, laat maar. Nu hoeft het niet meer. Mij een beetje blij maken met een dood schaap.
Dat heeft Box gedaan.....
Die heeft ook iets met dode schapies.
Waar is Wally?

[Image: rzomeroi1.jpg]

Ben blij dat Zomer vorig jaar een minder seizoen had waardoor hij niet is weggekocht.
Kone vergeet eerste training PSV #-o
Sukkkooool
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14