The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2007
2 minuten al ... en quickstep gaat nu ook rijden.... mooi stukje Tour wat eigenlijk niet verwacht was....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
2e peloton komt gewoon terug.
Reply
2e peleton komt helemaal niet terug. gat zal alleen maar groter worden nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ach cc, zoals je weet lult Peter voor 98% onzin!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
En weer geen Boonen............ :puh:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:Ach cc, zoals je weet lult Peter voor 98% onzin!

Op het moment van posten was de achterstand net met 30 seconden geslonken, dus die post behoorde iig tot de 2%. Hakkuh
Reply
Ad Wim zal wel terug gaan komen op de discussie Valverde/Vino...... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ad Wim zal wel terug gaan komen op de discussie Valverde/Vino...... :wink:

Alsof ie nog geloofwaardig is nadat ie zei dat Valverde niet met de toppers in het hooggebergte mee kon :roll:
Reply
Genomico Wrote:
Adder Wrote:Ad Wim zal wel terug gaan komen op de discussie Valverde/Vino...... :wink:

Alsof ie nog geloofwaardig is nadat ie zei dat Valverde niet met de toppers in het hooggebergte mee kon :roll:

We hebben volgens Ad het hooggebergte nog niet gehad..dat komt pas in de Pyreneën :roll:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Rasmussen! Hij zal in de Pyreneën nog een minuut of 2/3 moeten pakken op die Evans, liefst ook wat op Kloden en hij mag tegelijkertijd niks verliezen op Vino, maar dit was echt geweldig. Notworthy
Reply
Wat een baas die Vino! Wereldprestatie! Evans ook goed en Rasmussen Notworthy
Normaal gesproken zal de Tour gaan tussen Evans en Rasmussen, maar ik vlak Vino echt nog steeds niet uit. Valverde is de loser van de dag, ben benieuwd wat er met hem aan de hand was.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Laat Vino nu de Tour maar winnen naar deze blamage van Valverde. Dadelijk krijg je Rasmussen of Evans als Tourwinnaar, of nog veel erger; Klöden.
Reply
Depor Wrote:
Genomico Wrote:
Adder Wrote:Ad Wim zal wel terug gaan komen op de discussie Valverde/Vino...... :wink:

Alsof ie nog geloofwaardig is nadat ie zei dat Valverde niet met de toppers in het hooggebergte mee kon :roll:

We hebben volgens Ad het hooggebergte nog niet gehad..dat komt pas in de Pyreneën :roll:

Het terrein van Valverde natuurlijk.
Reply
Eindelijk weer bevestiging voor mijn keuze dat ik Mayo en Valverde niet in mijn team heb genomen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Ik blijf (tegen beter weten in) hopen op Kasjeschkin.....
10 euro ingezet bij de toto. de quote was x33 op dat moment....
Kloden ook gespeeld (x 5,6)
en Leipe Levi (x12)

dus 1 van de 3..... [-o<
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
RASMUSSEN Notworthy
En deze is voor Millar :puh: :nanana:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Zo, Rasmussen heeft even een tikje uitgedeeld.. =D> =D> =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Pff wat een etappe! Schitterend dat gevecht tussen Contador en Rasmussen. Niks geen akkoortje, gewoon sprinten om de overwinning! Rasmussen pakt hele belangrijke tijd op Evans. Als hij geen tijd verliest op Contador in de komende dagen (wat ik niet zie gebeuren), dan is de kans erg groot dat Rabobank er met geel vandoor gaat. =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Wat een etappe, wat een Tour... ik vind het geweldig =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Schitterend werk ook van Saunier Duval vandaag! :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Geweldig vandaag =D>

Hopen dat Rasmussen nog wat tijd wint de komende twee ritten, want dat heeft ie nog wel nodig denk ik
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Schitterend natuurlijk, echt genieten van Rasmussen. De krant stond vandaag helaas weer bol van de dopingbeschuldigingen aan zijn adres ipv nieuws over zijn 2 fantastische dagen. Oud-mountainbiker die zegt dat Rasmussen hem vroeg een doos 'sportschoenen' (waar bloedproducten in bleken te zitten) naar Italie te smokkelen, 2 dopingcontroles op dubieuze wijze misgelopen, Rabo dat bij monde van de Rooy aangeeft dat Rabo voor de Tour te hebben getwijfeld of ze hem wel mee moesten nemen gezien zijn officiele waarschuwing en dat ze hem al een forse boete hebben gegeven voor dat alles. Hopelijk geen herhaling van de tour 2006 (beetje doemdenken moet kunnen, je ogen ervoor sluiten alsof er zeker door geen enkele top-10 renner meer gebruikt wordt vind ik naief), dan is dit echt geweldig!
Reply
Peter Wrote:Schitterend natuurlijk, echt genieten van Rasmussen. De krant stond vandaag helaas weer bol van de dopingbeschuldigingen aan zijn adres ipv nieuws over zijn 2 fantastische dagen. Oud-mountainbiker die zegt dat Rasmussen hem vroeg een doos 'sportschoenen' (waar bloedproducten in bleken te zitten) naar Italie te smokkelen, 2 dopingcontroles op dubieuze wijze misgelopen, Rabo dat bij monde van de Rooy aangeeft dat Rabo voor de Tour te hebben getwijfeld of ze hem wel mee moesten nemen gezien zijn officiele waarschuwing en dat ze hem al een forse boete hebben gegeven voor dat alles. Hopelijk geen herhaling van de tour 2006 (beetje doemdenken moet kunnen, je ogen ervoor sluiten alsof er zeker door geen enkele top-10 renner meer gebruikt wordt vind ik naief), dan is dit echt geweldig!

Dat verhaal van die mountainbiker stond in 2003 al in een boek, ouwe koeien dus.....
Overigens neemt 99% van de renners doping, op welke manier dan ook. Ze nemen allemaal wel iets om beter te herstellen etc, als je zelf zou fietsen, zou je weten dat het 'ondoenlijk' is om zoveel, zo hard, te fietsen....
Reply
maar ondoenlijk is ook doenlijk... want onweer is ook weer...
The great old Ludwig von...
Reply
Fabian Wrote:Dat verhaal van die mountainbiker stond in 2003 al in een boek, ouwe koeien dus.....
Overigens neemt 99% van de renners doping, op welke manier dan ook. Ze nemen allemaal wel iets om beter te herstellen etc, als je zelf zou fietsen, zou je weten dat het 'ondoenlijk' is om zoveel, zo hard, te fietsen....

niemand rijdt zonder, dat denk ik ook idd.

ook de reactie van rabobank op de dopingverhalen rond rasmussen: hij wordt heel vaak off competition gecontroleerd, en was tot nu toe altijd 'binnen de vastgestelde waarden' :lol:

jean nelissen zei ooit: het is pas doping als je boven de afgesproken waarden zit. en zo is het ook natuurlijk. maar er zijn linkeballen bij die spullen of methodes gebruiken die niet op te sporen zijn. en met het spul van tegenwoordig wordt een midelmatig renner een topper. dat is toch wel bedroevend....

de reactie van armstrong nadat riis geschrapt was als winnaar vind ik toch wel geestig. hij vond het hyporcriet van de fransen. riis en zabel zijn het bokje, maar oa virenque en tevenet mogen hun truien houden... :lol:
Reply
Hennie Kuiper en Steven Rooks alsnog tot rondewinnaar uitroepen omdat Thevenet heeft bekend gebruikt te hebben en bij Delgado dat zelfs aangetoond is.

In 1996 zou Oostenrijk zijn eerste Touroverwinning hebben behaald, als je alle dopinggevallen wegstreept.

Wie o wie? (niet opzoeken, gewoon uit de blote bol)
What, me worry?
Reply
Heeft die niet nog eens voor Rabo gereden?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Hennie Kuiper en Steven Rooks alsnog tot rondewinnaar uitroepen omdat Thevenet heeft bekend gebruikt te hebben en bij Delgado dat zelfs aangetoond is.

In 1996 zou Oostenrijk zijn eerste Touroverwinning hebben behaald, als je alle dopinggevallen wegstreept.

Wie o wie? (niet opzoeken, gewoon uit de blote bol)

totsnig?
Reply
goa Wrote:Heeft die niet nog eens voor Rabo gereden?

Klopt ja.

Totsniek is fout.

Rooks heeft geloof ik ook ooit wat bekend, maar weet niet precies wat.
What, me worry?
Reply
ah, ik heb hem ff opgezocht, peter l. knap dat jij weet dat hij geen doping gebruikte. :lol:

erik dekker heeft ook nooit doping gebruikt, hij is wel gepakt, maar het bandje was te strak om zijn zrm gedaan toen ze bloed aftapten... :lol:
Reply


Forum Jump: