30-08-2007, 08:32 AM
Onzin.
Oh, my god, we bought Kenny!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
"Het Afonso A.-topic"
|
30-08-2007, 09:25 AM
Wat moet AZ met nog een spits?
Ben erg benieuwd wat er vandaag en morgen nog allemaal gaat gebeuren op de transfermarkt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
30-08-2007, 10:41 AM
Quote:ââ¬ËAZ biedt acht miljoen plus ââ¬ËKoefââ¬â¢ voor Alvesââ¬â¢
30-08-2007, 11:18 AM
Mukkus Wrote:Koevermans heeft gisteren aangegeven slechts nog naar Feyenoord te willen verkassen. Halen die gast!
Niets is sterker dan dat ene woord...
30-08-2007, 11:23 AM
Gaat niet gebeuren.
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
31-08-2007, 08:09 AM
Zou het dan toch?
Quote:D-Day! Afonso Alves rond met AZ, maar Heerenveen houdt de poot stijf
31-08-2007, 02:53 PM
3x raden, wie er vandaag niet op de training was......
31-08-2007, 02:58 PM
Alves natuurlijk.. die moet vanavond spelen met AZ en trainen en spelen op 1 dag lijkt me iets teveel van het goede.
31-08-2007, 03:03 PM
wat moet mukkus nou doen als zijn paradepaardje alves straks bij az speelt ? :-k
Bangkok resident.
31-08-2007, 03:06 PM
Ricochan Wrote:wat moet mukkus nou doen als zijn paradepaardje alves straks bij az speelt ? :-k Nadenken wat we met 20 miljoen euro kunnen doen.....
31-08-2007, 03:45 PM
Zolang je maar geen posters van je kamer haalt... :lol:
31-08-2007, 07:45 PM
Gelukkig....mac heeft er nog geen slotje op gedaan:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=5515">http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=5515</a><!-- m --> Met de groeten aan Dirk.
31-08-2007, 07:46 PM
Als Alves nog speelminuten krijgt........
Verbeek is een koppig mannetje hoor.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
31-08-2007, 07:54 PM
Het bod van AZ was 12 miljoen + een % bij doorverkoop.....
31-08-2007, 07:55 PM
Mukkus Wrote:Het bod van AZ was 12 miljoen + een % bij doorverkoop..... Nou 1/3e deel voor Heerenveen bij doorverkoop en ze hebben alsnog hun 20 miljoen bij Heerenveen voor Alves.
31-08-2007, 08:04 PM
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Het bod van AZ was 12 miljoen + een % bij doorverkoop..... 1/3e deel? 33%? Stel AZ verkoop Alves voor 15 miljoen. 33% = 5miljoen. 12 miljoen + 5 miljoen = 20 miljoen? Ongelooflijke Aad de Mos. Principekwestie. Heerenveen bepaalt of Alves vertrekt (niet zijn zaakwaarnemer of een belangstellende club) en bepaalt voor hoeveel (niet zijn zaakwaarnemer of een belangstellende club). Hulde aan het Heerenveen-bestuur! =D>
31-08-2007, 08:06 PM
Hulde aan het Heerenveen-bestuur als ze Alves nu nog een paar maanden op de tribune laten nadenken over wat hij geflikt heeft!
31-08-2007, 08:11 PM
Peter Wrote:Hulde aan het Heerenveen-bestuur als ze Alves nu nog een paar maanden op de tribune laten nadenken over wat hij geflikt heeft! D'r is iets aan de hand, maar niemand die dat te horen krijgt. Er speelt iets in de prive-sfeer van Alves en die Tiburcio heeft daar iets mee te maken, zo gaan de geruchten. Het bestuur en ook Verbeek hebben niets tegen op de persoon Alves. Hopelijk krijgen we dat ooit nog te horen.
31-08-2007, 08:18 PM
Hebben Alves en Tiburcio een geheime affaire? Lijkt me sterk dat er iets speelt in de privé-sfeer. Lijkt me veel waarschijnlijker dat hij een beetje is gaan zweven nu hij voor Brazilië mag uitkomen en zich te goed voelt voor een Nederlandse subtopper.
31-08-2007, 08:19 PM
Peter Wrote:Hebben Alves en Tiburcio een geheime affaire? Lijkt me sterk dat er iets speelt in de privé-sfeer.[gay]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
01-09-2007, 12:05 AM
Het AZ-spelletje:
Quote: Afonso Alves kon veel meer verdienen, maar AZ speelde een beetje vals KNVB, graag een onderzoekje naar de gang van zaken!
01-09-2007, 01:11 PM
Mukkus Wrote:Het AZ-spelletje: Gebeurt overal, maar ik vind het een klasse actie van Heerenveen =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
01-09-2007, 01:17 PM
vraag me af of hij ooit nog gaat voetballen voor heerenveen. wie zegt dat hij na die interlands wel gewoon terug komt?
01-09-2007, 01:43 PM
centre court Wrote:vraag me af of hij ooit nog gaat voetballen voor heerenveen. wie zegt dat hij na die interlands wel gewoon terug komt? Hij zal wel moeten, als hij in beeld wil blijven bij Dunga en de grote clubs zal ie toch moeten gaan voetballen. En dat kan in zijn geval alleen hier.
01-09-2007, 02:40 PM
Mukkus Wrote:centre court Wrote:vraag me af of hij ooit nog gaat voetballen voor heerenveen. wie zegt dat hij na die interlands wel gewoon terug komt? Volgens mij is die Dunga ook wel een vent die een schijthekel heeft aan vedettegedrag
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
02-09-2007, 04:14 PM
Quote:Afonso Alves kan zijn mislukte transfer naar AZ maar moeilijk verkroppen. Een dag nadat zijn ploeggenoten van SC Heerenveen gelijk speelden tegen Sparta (3-3) verscheen de Braziliaan niet op de uitlooptraining. ,,Hij was er weer niet", zei trainer Gertjan Verbeek. Heerlijk zo'n speler.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
02-09-2007, 09:26 PM
die komt niet meer hoor. in de winterstop alsnog weg voor een miljoentje of 10.
02-09-2007, 09:34 PM
Gewoon niet meer betalen die kerel. beetje wegblijven als je niet krijgt wat je wil #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|