02-09-2007, 04:01 PM
Ik snap dat daar nog geen topic over is :x
Henkie gaat het zwaar krijgen de komende tijd.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Ajax-Groningen
|
02-09-2007, 04:01 PM
Ik snap dat daar nog geen topic over is :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
02-09-2007, 04:05 PM
Lamme Lennie Wrote:Ik snap dat daar nog geen topic over is :x 1-2 Nuff said :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
02-09-2007, 04:06 PM
Treesong Wrote:Lamme Lennie Wrote:Ik snap dat daar nog geen topic over is :x
Bangkok resident.
02-09-2007, 04:09 PM
Pfft zelf Dordrecht voetbalt beter #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
02-09-2007, 04:11 PM
2-2 huntelaars
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
02-09-2007, 04:14 PM
Drama weer...doei doei Henkie
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
02-09-2007, 05:18 PM
Wat een ongelofelijk drama weer, collectieve wanprestatie.
Vooral achterin gaat het elke keer weer mis. En dan na de wedstrijd bij de hoofdingang gaan rellen en roepen om het hoofd van Jaakke, trieste bende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-09-2007, 05:19 PM
Quote:Jurgen Colin begon voor het eerste in een officiële wedstrijd dit seizoen op de bank maar dat was voor het teleurgestelde aanhang van Ajax kennelijk niet genoeg. De rechtsback werd zo hard uitgefloten dat hij trainer Henk ten Cate dankbaar mocht zijn dat hij niet vanaf het eerste fluitsignaal moest beginnen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
02-09-2007, 09:15 PM
Quote:''De verschillen tussen de recente prestaties van Ajax en FC Groningen zijn niet zodanig dat er kan worden gesproken van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering'', oordeelde de commissie.
02-09-2007, 09:21 PM
Iedereen loopt wel te zeiken over Colin, maar Stam is nou niet bepaald een defensieve leider te noemen de afgelopen weken. :|
03-09-2007, 09:10 AM
Ricochan Wrote:Die oersaai is ook een lekkere versterking =D> De eerste keer dat hij goed invalt en een 2e treffer 'forceert', kom jij met zo'n domme oneliner.... Naprater.....
03-09-2007, 09:15 AM
Fabian Wrote:Ricochan Wrote:Die oersaai is ook een lekkere versterking =D> Succes volgende week !
Bangkok resident.
03-09-2007, 09:42 AM
Rico lach maar.....Hoe doet ADO het eigenlijk in de Jupiler League?
Haarlem is ook altijd lastig! Misschien het dames elftal van ADO maar eens opstellen dat wint namelijk wel.
03-09-2007, 09:59 AM
Ajax mist duidelijk wat creativiteit op het middenveld. Ik weet nog wel een leuke middenvelder die in Spanje speelt. Zowel rechts- als linksbenig en heeft een goede vrije trap in huis.......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
03-09-2007, 10:03 AM
En die heeft 3x gescoord in 2 duels?
03-09-2007, 10:41 AM
Ajax speelde erg slecht.
Ik begrijp niet dat HTC begon met gabri als rechts back. Ik snap dat hij Heijtinga op het middenveld wilt houden, want daar speelt hij ijzersterk, maar hij heeft Gregory van der Wiel op de bank en die speelde vorig seizoen toch echt naar behoren. En waarom geen Delorge en wel Maduro. Delorge speelde tegen Heerenveen een prima pot. Stam vond ik overigens prima spelen, te makkelijk om hem van beide goals de schuld te geven. Laatste 10 minuten speelde hij in de spits als "breekijzer", dat was gevaarlijker dan de 80 minuten daarvoor. Wel kenmerkend dat Groningen 2 x op identieke manier weet te scoren. Moet wel eerlijk bekennen dat ik Groningen, met name verdedigend, erg goed vond spelen. Ik vrees voor een zware periode, aankomende weekend vrij komt niet op een verkeerd moment denk ik
The great old Ludwig von...
03-09-2007, 10:43 AM
Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper. :roll:
Stelletje hypocrieten!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
03-09-2007, 10:47 AM
kuiper Wrote:Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper. :roll: Heb ik altijd gevonden, wijsneus!
We can't, can not get, we can not get enough!!
03-09-2007, 10:56 AM
kuiper Wrote:Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper. :roll: Ik denk niet dat er 1 forummer te vinden is die Sneijder een slechte speler vind. :| Dat het een verschrikkelijke kwal is en was staat echter buiten kijf.
03-09-2007, 11:04 AM
gittermaster Wrote:Stam vond ik overigens prima spelen, te makkelijk om hem van beide goals de schuld te geven. Mwoah, hij verliest 2x een kopduel van Berg. En om nou te zeggen dat Berg groter en sterker is dan Stam....
Oh, my god, we bought Kenny!
03-09-2007, 11:12 AM
Stam was inderdaad wederom vrij matig. Hij zat mis bij een van de goals, de andere was Maduro, en maakte nog wel meer foutjes, onder andere toen Berg er bij hem langs ging en nipt voorlangs schoot na die vreemde redding van Stekelenburg.
En Groningen was helemaal niet goed, Ajax was gewoon bedroevend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
03-09-2007, 11:15 AM
Mss was het wel mede de verdienste van Gro, adje.
We can't, can not get, we can not get enough!!
03-09-2007, 11:16 AM
gittermaster Wrote:Stam vond ik overigens prima spelen, te makkelijk om hem van beide goals de schuld te geven. alleen de 2de goal toch, ik kon niet goed zien wie stond te schutteren bij de 1ste goal. de rechtsback denk ik? voor de rest zag ik op tv wel wat meer on-stamse slippertjes. duidelijk een ploeg zonder vertrouwen, daar heb ik vorig seizoen een heel jaar naar gekeken, dus ik weet er alles van. wel een erg geestig spandoek 'als we voor alle inzetloze kutwedstrijden een graatis kaartje krijgen...' :lol: Kuiper Wrote:Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper. ah, dat geldt dus ook voor mij :roll: . word eens concreet man, net als peter ken ik er ook geen een.
03-09-2007, 11:22 AM
Ekslem Wrote:Mss was het wel mede de verdienste van Gro, adje.Het is altijd mede de verdienste van de tegenstander, maar dit keer lag het toch echt aan Ajax zelf. Groningen heeft vrijwel geen kans gecreëerd. Ajax ook niet, en dat is bedroevend.
03-09-2007, 11:30 AM
Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Mss was het wel mede de verdienste van Gro, adje.Het is altijd mede de verdienste van de tegenstander, maar dit keer lag het toch echt aan Ajax zelf. Groningen heeft vrijwel geen kans gecreëerd. Ajax ook niet, en dat is bedroevend. Geen kans gecreëerd? Toch wel een kansje of 3-4 gezien. Dat het spel van Ajax met "tikkie breed" Maduro/Urby/Vermaelen niet echt lekker loopt lijkt me duidelijk. Wanbeleid, welke lul gaat er nou 5 aanvallers (Suarez, Kennedy,Rommedahl, Luque, Ursaiz) halen en geen extra middenvelder die creatief is en wat extra's kan brengen (Ik zeg Sanmartean van Utreg?, Engelaar van Twente?, Medunjanin van AZ?) Vervolgens brengt die Ten Cate Ursaiz steevast 20 minuten voor tijd in, wat dus inhoud dat er 20 minuten lang hoge ballen ingepompt gaan worden, lekkere Ajax manier van spelen. Dat die Ursaiz nu de 2e goal forceert is leuk, maar de andere 4 invalbeurten heeft die dikke papzak niets gebracht. Ik hoop op een wonder maar vrees dat dit een echt k*tseizoen gaat worden.
03-09-2007, 11:36 AM
Quote:Ik hoop op een wonder maar vrees dat dit een echt k*tseizoen gaat worden. Nee, niet weer!!! :lol: :yeah:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!! |
« Next Oldest | Next Newest »
|