11-02-2008, 08:48 PM
och de wens is de vader van de gedachte
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Vooruit PSV !!!!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
PSV - SC Heerenveen
|
11-02-2008, 08:48 PM
och de wens is de vader van de gedachte
Vooruit PSV !!!!
11-02-2008, 08:51 PM
Bij de duidelijk gefrustreerde Fabian mag ik hopen dat je bedoelt? :p
11-02-2008, 08:51 PM
Dat is nou een open deur intrappen :lol: :wink:
Vooruit PSV !!!!
11-02-2008, 08:53 PM
Nou valt wel mee denk ik. Er zijn ongetwijfeld meer forummers die vinden dat PSV ondanks de 15 kansen ingemaakt is.
11-02-2008, 08:56 PM
Heerenveen speelde over het geheel van de wedstrijd beter. Maar wij hadden een uitblinkende keeper en die hoort ook bij het team. :razz:
Vooruit PSV !!!!
11-02-2008, 08:58 PM
Dat is waar. En over die overklassing: cornerverhouding was 10 stuks voor PSV, 1 voor SC Heerenveen. :wink: Overtredingenverhouding overigens dan weer 13 tegen 1 voor PSV. :p
11-02-2008, 10:12 PM
Fantastisch die opmerkingen van Sibon naar Gomes.. hoe groot compliment wil je je tegenstander geven
![]()
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
11-02-2008, 11:07 PM
waf Wrote:gele kaart voor doedelzak was volgens het boekje terecht. Waarom in vredesnaam? Heb het zelf niet terug gezien, maar hij deed toch echt helemaal niks? Zelfs Sibon gaf gisteravond toe dat het een belachelijke kaart was. ![]()
11-02-2008, 11:30 PM
Peter Wrote:waf Wrote:gele kaart voor doedelzak was volgens het boekje terecht. beide spelers veroorzaakten een opstootje. dan is het toch volgens het boekje geel voor beide, ongeacht wie de oorzaak is? dat ze daar steeds minder strikt de hand aan houden zegt niks over het feit dat het volgens het boekje voor beiden geel is.
12-02-2008, 12:16 AM
Och wie de wedstrijd gezien heeft, zonder enige bril, zag dat Heerenveen gewoon duidelijk de bovenliggende partij was.
Hiervoor hoef ik geen statistieken te zien en/of cornerverhoudingen. Heerenveen verdiende 3 punten, psv niet. Zoals ook beaamd is door jullie coach en diverse spelers.
12-02-2008, 12:30 AM
je verdient pas 3 punten als je meer doelpunten maakt dan de tegenstander.
12-02-2008, 09:08 AM
Verdien je ze dan, of krijg je ze ? Ik heb jou anders vaak genoeg horen zaniken en zeiken dat feyenoord zo verdiende te winnen etc etc....
![]()
12-02-2008, 10:28 AM
Fabian Wrote:Verdien je ze dan, of krijg je ze ? Ik heb jou anders vaak genoeg horen zaniken en zeiken dat feyenoord zo verdiende te winnen etc etc.... bron?
12-02-2008, 10:45 AM
Peter Wrote:Als je 1 van die ballen maakt is het 2-0 en (hoe onterecht ook) al bijna gespeeld. Als de vader van Bakkal in de jaren 70 geen toilet-schoonmaker was geworden bij DAF Trucks in Veldhoven, was Otman Bakkal nu de plaatselijke geitenneuker in een gehucht op het marokkaanse platteland en had ie nooit de 1-0 kunnen binnenkoppen. Feit is gewoon, en dat geef je zelf ook aan (PSV was rijp voor de sloop), dat Heerenveen PSV volledig bij de strot had, maar dankzij Gomes kreeg PSV nog wat lucht. Hoezo, je zat er niet naast? 1) Je suggereert dat Heerenveen niet met de druk zou omgaan. Dus wel. 2) Je verwacht dat Heerenveen niet aanvallend zou spelen. Dus wel. 3) Je verwacht niet dat Heerenveen ook op zo'n manier zou spelen tegen een topclub PSV, zoals tegen AZ, Vitesse, Heracles en de Graafschap. Dus wel. 4) Je verwacht dat het goede spel van Heerenveen wel een keer zal stoppen. Nu dus nog steeds niet. Neuh, hoor. Je zit er niet naast. En ik ben een opgevoerde brommer.
Oh, my god, we bought Kenny!
12-02-2008, 11:31 AM
Broem Broem
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
12-02-2008, 12:45 PM
Fabian Wrote:Och wie de wedstrijd gezien heeft, zonder enige bril, zag dat Heerenveen gewoon duidelijk de bovenliggende partij was. Met deze post van je ben ik het eens, maar als je 3 punten verdiend betekent dat mi niet automatisch dat je de tegenstander overklast hebt. Van overklassing is pas sprake bij 90 minuten eenrichtingsverkeer een een dikke uitslag. Als je niet eens wint heb je je tegenstander zeker niet overklast.
12-02-2008, 12:48 PM
Mukkus Wrote:Hoezo, je zat er niet naast? 1) suggereerde ik niet, ik was er benieuwd naar. Blijkbaar konden ze het, heel mooi! 2) en 3) zijn hetzelfde en zoals ik al aangaf was dat aanvallen logisch gezien de 1-0 na 45 seconden. Denk je dat Heerenveen ook zo hard gestormt het eerste kwartier als zij meteen 1-0 voor waren gekomen? Ik denk van niet. 4) Nu zeker nog niet en als ze zo spelen winnen ze de komende 10 wedstrijden allemaal, maar toch denk ik nog steeds dat de flow wel een keer verdwijnt (wrs in een op papier makkelijk duel).
12-02-2008, 01:04 PM
harry_bierdop Wrote:Fantastisch die opmerkingen van Sibon naar Gomes.. hoe groot compliment wil je je tegenstander geven Dit noem ik geen winnaarsmentaliteit! :wink:
12-02-2008, 01:33 PM
Flixieluv Wrote:harry_bierdop Wrote:Fantastisch die opmerkingen van Sibon naar Gomes.. hoe groot compliment wil je je tegenstander geven Van wie niet?
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
12-02-2008, 02:28 PM
harry_bierdop Wrote:Fantastisch die opmerkingen van Sibon naar Gomes.. hoe groot compliment wil je je tegenstander geven Dus als Sibon tegen een mongool roept: "doe eens normaal", dan is dat fantastisch en als Perez tegen een neger: "kankerneger" roept staat NL op zijn kop??? :-k
Make tea, not war
12-02-2008, 02:43 PM
Wat is dit allemaal joh ineens???
Als jij als Gomes zijnde in de goal staat en er staat een zwaar gefrustreerde oud teamgenoot naar je te tieren omdat je bal na bal van de lijn haalt vind ik dat een zwaar compliment voor Gomes. (waar ie waarschijnlijk ook nog eens nog beter door gaat keepen) De opmerking van flixie snap ik niet echt... ik vind het juist getuige van veel winnaarsmentaliteit van Sibon. Hij is zwaar gefrustreerd dat ie er geen bal in krijgt en dus niet kan winnen.. zo gefrustereerd dat ie de keeper maar de huid vol scheld :razz:
Simr ('90+2)
12-02-2008, 03:54 PM
harry_bierdop Wrote:Wat is dit allemaal joh ineens??? :oops: Was niet goed aant opletten, dacht dat je (echte) complimenten van Sibon aan het adres van gompes bedoelde...
12-02-2008, 04:20 PM
Peter Wrote:Denk je dat Heerenveen ook zo hard gestormt het eerste kwartier als zij meteen 1-0 voor waren gekomen? Ik denk van niet. Ik denk het wel. Wel bij de 3 voorgaande wedstrijden, die ik gezien heb (Az, Vitesse en VVV). Heerenveen komt voor en gaat gewoon door met hun spel. Vooral tegen Vitesse was dat mooi om te zien. Na de 2-0 viel het even stil, maar daarna ging het weer gewoon verder. Als het allemaal zo automatisch gaat.....maar helaas zullen we dat nooit weten. Ik ben het wel met je eens, dat de wedstrijd uit tegen Heracles misschien nog wel moeilijker is dan PSV uit. Zoals jij suggereert dat de 'flow' zal stoppen tegen een wat lager geklasseerd team.
12-02-2008, 04:28 PM
Hmm maar dat waren thuisduels tegen kleintjes (zelfs AZ is dit jaar een kleintje ja). Dan gaat zelfs PSV na de 1-0 door met aanvallen. In toppers zie je de ploeg die voorkomt altijd wat terug gaat leunen. Kan me niet voorstellen dat Afellay en Dzudzsak ook zo alleen voor v/dBussche waren gekomen als Heerenveen een voorsprong had. Dan schuif je geen verdedigers door in zulke duels en krijgt de tegenstander dus niet de mogelijkheid tot zulke counters.
En Heracles winnen jullie nog wel, zij missen Maas en Wuytens. Of het moet zijn dat Sibon niet uit de voeten kan op dat klote'gras' daar.
12-02-2008, 05:50 PM
Peter Wrote:Hmm maar dat waren thuisduels tegen kleintjes (zelfs AZ is dit jaar een kleintje ja). Dan gaat zelfs PSV na de 1-0 door met aanvallen. In toppers zie je de ploeg die voorkomt altijd wat terug gaat leunen. Kan me niet voorstellen dat Afellay en Dzudzsak ook zo alleen voor v/dBussche waren gekomen als Heerenveen een voorsprong had. Dan schuif je geen verdedigers door in zulke duels en krijgt de tegenstander dus niet de mogelijkheid tot zulke counters. Wuytens zorgde destijds bijna persoonlijk voor die 9-0 hier in Heerenveen. Ik heb liever wel dattie meedoet. :waf:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|