The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
mindlight Wrote:
Mac Wrote:Misschien moeten we Haggie ook maar eens aan de medicijnen krijgen zodat ie niet mag drinken...zal het gat een stuk doen slinken!

(hoop btw dat t niks ernstigs is mindlight)

Ohh nee hoor, pijnstillers, maar wel behoorlijk sterke. (kiezen laten trekken). Als ik kijk naar hoe dat spul reageert met water durf ik de combi met bier in mijn buik echt niet aan Dead
Ibuprefen zeker? Dat ziet er erg spannend uit als je het in een bekertje water gooit.
Ik heb er vrijdag ook twee uit laten halen, en van die lekkere zoete drankjes mogen genieten. :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:O jee :|

Zijn nederlaag tegen Lopez vond ik schandalig. Mijn voorkeur gaat niet naar hem uit deze week. Sorry Ad.
Lopez? :roll:

Je bent echt dronken hè?
Djokovic eruit Ad, lijkt me nu toch vrij duidelijk. :razz:
Reply
Hier ook niet hoor, maar ik ga ook niet meer wisselen. Dan ligt het achteraf iig niet aan last-minute wissels...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:O jee :|

Zijn nederlaag tegen Lopez vond ik schandalig. Mijn voorkeur gaat niet naar hem uit deze week. Sorry Ad.
Lopez? :roll:

Je bent echt dronken hè?
Djokovic eruit Ad, lijkt me nu toch vrij duidelijk. :razz:
De aanhouder wint Yoeri, dus ik blijf gewoon de logische keuzes maken. Het moet toch een keer normaal vallen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb weer voor me favoriet gekozen ad...je gaat me weer dom vinden...
Reply
Hewitt?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haase gaat toch minimaal de kwartfinale halen, Haggie?
Even voor de zekerheid.
Reply
tegen Vemic, Monaco en Canas in straight en Djokovic wordt zijn eerste krachtmeting.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
canas gaat het doen deze week...gaat dat je eerste fout worden hag Wink
Reply
kooltje Wrote:ik heb weer voor me favoriet gekozen ad...je gaat me weer dom vinden...
Davy?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Canas wordt nog eerder weer op doping betrapt dan dat hij weer iets gaat presteren :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik hoop echt zo dat haggie weer een ontzettend lachwekkende keuze maakt en dat die weer goed gaat uitpakken. Undecided

probeer robredo, andreev, moya of kohli gewoon haggeman. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:ik hoop echt zo dat haggie weer een ontzettend lachwekkende keuze maakt en dat die weer goed gaat uitpakken. Undecided

probeer robredo, andreev, moya of kohli gewoon haggeman. :8:
Of allevier!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:ik heb weer voor me favoriet gekozen ad...je gaat me weer dom vinden...
Davy?

nalbi
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:ik hoop echt zo dat haggie weer een ontzettend lachwekkende keuze maakt en dat die weer goed gaat uitpakken. Undecided

probeer robredo, andreev, moya of kohli gewoon haggeman. :8:

Jongens. Let nu toch aub op je eigen team. Zorg dat je mij niet hoeft uit te lachen of belachelijk hoeft te maken als ik goede/verkeerde keuzes maak. Probeer deze week eens trots op jezelf te zijn. Amen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:ik heb weer voor me favoriet gekozen ad...je gaat me weer dom vinden...
Davy?
nee die andere
Reply
Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch nog op tijd thuis.
Zijn er nog afzeggingen?
Reply
andre Wrote:Toch nog op tijd thuis.
Zijn er nog afzeggingen?
niet dat wij weten
Reply
Wie neemt er Nalbi? Ik alleen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Wie neemt er Nalbi? Ik alleen?
Volgens mij hebben wij deze week hetzelfde team. :|
Reply
ik dacht er heel lang aan...toch niet gedaan
Reply
:-&
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:
Mac Wrote:Misschien moeten we Haggie ook maar eens aan de medicijnen krijgen zodat ie niet mag drinken...zal het gat een stuk doen slinken!

(hoop btw dat t niks ernstigs is mindlight)

Ohh nee hoor, pijnstillers, maar wel behoorlijk sterke. (kiezen laten trekken). Als ik kijk naar hoe dat spul reageert met water durf ik de combi met bier in mijn buik echt niet aan Dead
Ibuprefen zeker? Dat ziet er erg spannend uit als je het in een bekertje water gooit.
Ik heb er vrijdag ook twee uit laten halen, en van die lekkere zoete drankjes mogen genieten. :wink:

Brufen heet het idd. En echt zoet is die meuk niet te noemen :-#
Er moeten er nog 2 bij mij, maar zie er nu al tegenop, heb er behoorlijk last van deze week.

Heb jij de combi met bier wel aangedurfd Omyaca? :-&
Reply
Ik heb Nalbi ook Smile
Reply
Haggie Wrote:Wie neemt er Nalbi? Ik alleen?

present!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kom op radek dan maar!
Reply
Ik ook natuurlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmmm, 1 troef dus weg, dan hou ik alleen nog Blake en Llodra over...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou jongens, de deadline nadert... Ik ben maar eens voo alle kleintjes gegaan, een tactiek die ik meestal vermijd, maar nu maar eens moet hanteren. Heb een half uur van Haggie al twee verrassende namen gehoord, ben benieuwd of hij die namen ook daadwerkelijk in zijn team heeft gelaten :8:
Reply
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:Wie neemt er Nalbi? Ik alleen?
Volgens mij hebben wij deze week hetzelfde team. :|

Roddick/Nalbi/Murray heb ik sowieso..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: