The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Pfff. Tommy overleeft 4 bp's en Djoko overleeft ook een bp =D>
Vechten Tommy!

Djoko zat even in een dipje nadat hij op 1 mm een bal op bp voor 5-1 miste. Bal werd in gegeven maar Canas challengete goed.
Maar goed geconcentreerd weer de draad opgepakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu 15-40, goed bezig Andy.
Reply
En de set naar Djoko met de dubbele break na 3 UEs van Canas :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu mist Haas weer een 0-40 ](*,)
Wat een rare pot...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima weggewerkt. Door nu.
Reply
Ad Wim Wrote:En nu mist Haas weer een 0-40 ](*,)
Wat een rare pot...
15-40 :wink:
Reply
O, net zo erg Wink

Murray mag hier best winnen. Die puntjes kan ik hebben, hij gaat namelijk echt niet van Federer winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Set Djoko =D> makkie tot zover...wel leuk dat degene die nog hier zijn allemaal tegenstrijdige belangen hebben:
Omyaca Murray en Canas
Ad Wim Haas en Djoko
Ik Murray en Djoko Icon_twisted
Reply
Haas naar 4-3. Nu breaken en dan houden Tommy!

Djoko iets minder nu en Canas wordt iets beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Murray weer BP gehad, maar toch 4-3. Nu MOET hij zijn service houden.
Reply
omyaca Wrote:Ai, Murray weer BP gehad, maar toch 4-3. Nu MOET hij zijn service houden.
Nee, dat komt straks op 4-5 Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30, daar heb je het al. :x
Reply
Djoko wisselvallig nu. Goede punten wisselt hij af met makkelijke missers. Hij moet effe een stapje omhoog.
Zijn service moet ook beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een slecht punt voor 0-40. Icon_evil
Reply
En 5-3, uitserveren Tommy [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker dit.
Reply
Hij breakt nog wel terug joh.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
30-0!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JAAAAAAAAAAA, Tommy Hakkuh

Reuzendoder! Hij zorgt voor 16 punten voor 4400 euro =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moet die wederopstanding van Haas juist nu komen. 4000 weg voor 16 punten.
Wat een dramatische wendingen allemaal in de laatste anderhalf uur zeg. Icon_evil
Reply
Ai, Djoko had hier wel moeten breaken :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Moet die wederopstanding van Haas juist nu komen. 4000 weg voor 16 punten.
Wat een dramatische wendingen allemaal in de laatste anderhalf uur zeg. Icon_evil
Had wel verwacht dat 1 van de 2 in de kwart zou komen inderdaad, maar Murray is en blijft natuurlijk een drol die van heel veel mensen kan winnen maar ook van heel veel kan verliezen en totaal niet constant is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan weer een klasse game van Djoko om naar 3-2 te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de break na weer een fantastische game =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Canas komt met een paar prachtige punten op 15-40, maar Djoko speelt vervolgens 4 fantastische punten op rij om naar 5-2 te gaan. Wat een niveau nu =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En na wederom een 15-40 heel geduldig en geconcentreerd de wedstrijd uitmaken =D>

Al met al gewoon een goede pot van Djoko, muv een aantal vlagen, maar geen moment echt in de problemen gweest. 29 winners in 17 games, dat is lekker.

Ik kan met een gerust hart gaan slapen, leuke partijen gezien! Nu nog hopen op Fish en Blake, maar daar heb ik een hard hoofd in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff... Wat een kerel die Haas! Onvoorstelbaar! :dodgy: !

Fish en Blake heerlijke overwinningen! Vooral Blake, op naar de finale!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Fedex makkelijk langs Ljubicic. Maak dan nu ook aub ff Haas met de grond gelijk.

Fedex-Haas--------->Fedex
Fish-Nalbi----------->Nalbi
Waw - Djoko-------->Djoko
Blake - Nadal-------->Blake

Vanaf mag het zo gaan... en vanaf de halve finales wil ik het nog weleens zien (Finale: Nalbi-Blake [-o< )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hoe kan het zo fout gaan, wat een pech. Icon_evil
Nou ga ik alsnog op alles en iedereen punten verliezen. ](*,)
In een avond van een goede naar een dramatische week, het kan verkeren.
Reply
blake, nalbi, nadal, fish! =D>

Haas ineens in vorm is zwaar kut, net als de ''verrassing'' wawrinka die 25 punten pakt. verder loopt 't wel als verwacht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: