The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Spadea probeert zijn 1e-ronde-verlies-streak-record te verbreken :8:

Netjes trouwens XL Smile
Reply
61 61 was inderdaad niet best, maar dat kan best gewoon een offday zijn. Hij deed het begin dit jaar wel redelijk en deed het vaak goed in dit toernooi. En ik wilde iemand goedkoops hebben in dit zwakke stuk. Maar het is een slechte keus geweest, dat geef ik meteen toe. Ik zag in die Cuevas geen serieuze tegenstand...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat ben ik ook weer met je eens...cuevas moet hij in elke vorm kunnen pakken...
ach jou haase en spadea maakt mijn haas weer een beetje goed.
Reply
Eindelijk zijn we weer los. Momenteel Lee-Sela en Hanescu-Troicki. Come on Dudi strijden en winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Dudi :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Los? 2 baggerpartijen dit....
Reply
We zijn toch wel los..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Voor Woerdie en Kooltje meteen al een speler aan de bak. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En de break voor Dudi! Zou mooi zijn, lang getwijfeld over Lee...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar gaat het enige obstakeltje voor Hewitt richting zijn 15punten :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
begint lekker..maar had nog geen hup lee...
hup lee!
Reply
Helpt ook niet, 1-3
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Dudi! =D> :-({|=
Reply
3-2 pas jongens..1 break..rustig maar..komt goed
Reply
Lee zal het fijn vinden dat er iemand voor hem juicht.. :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hanescy stoomt ook door Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb maar 1 speler vandaag in actie. Laat aub die Gulbis winnen anders heb ik al weer direct last van chagrijnigheid. Maar Mindlight : hoeveel spelers heb jij eigenlijk in actie vandaag :lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Laat die Hanescu maar winnen van Troicki, ik vind die Trociki toch te link tegen Roddick...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick wint heus wel van elk van die twee, don't worry.

Ohh en Stille, ik weer niemand vandaag uiteraard, :-({|= . 0 gespeeld en 1e in de ranglijst, dit moet een voorbode van een topweek zijn :8:
Reply
Gulbis mag er trouwens wel uit. :roll:
Reply
Met alle respect, maar als je Roddick neemt moet je niet bang zijn voor Hanescu/Troicki :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
totdat haggie de punten aanpast..dan sta je ondreaan :-"
iedereen gaat er ineens vanuit dat gulbis hrbaty verslaat en dan ook davydenko nog gaat pakken. ik zie dat niet gebeuren
Reply
Nee precies, Pas vanaf de kwart wordt het (iets Wink) lastiger
Reply
nee idd! wat heeft iedereen met gulbis. Ik zie hem verliezen van Hrbaty..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:totdat haggie de punten aanpast..dan sta je ondreaan :-"
iedereen gaat er ineens vanuit dat gulbis hrbaty verslaat en dan ook davydenko nog gaat pakken. ik zie dat niet gebeuren

Hrbaty denk ik ook wel dat ie pakt. Maar dat is direct het eindstation, want Davy gaat ie niet pakken.

En Kooltje, ik bekijk het liever uit een ander perspectief, als mijn spelers bij nou al naar een 1e plaats brengen zónder te spelen, nou dan kan je wel nagaan wat er gebeurt als ze straks ook daadwerkelijk partijen gaan winnen Wink :-({|=
Reply
Sela houdt zijn game. gelukkig. 4-2.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gulbis moet toch op z'n sloffen Hrbaty verslaan en met Davy weet je het nooit. Gulbis won vorige week zijn 1e ronde ook al dik en verloor nipt van Nalbi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:totdat haggie de punten aanpast..dan sta je ondreaan :-"
iedereen gaat er ineens vanuit dat gulbis hrbaty verslaat en dan ook davydenko nog gaat pakken. ik zie dat niet gebeuren

Hrbaty denk ik ook wel dat ie pakt. Maar dat is direct het eindstation, want Davy gaat ie niet pakken.

En Kooltje, ik bekijk het liever uit een ander perspectief, als mijn spelers bij nou al naar een 1e plaats brengen zónder te spelen, nou dan kan je wel nagaan wat er gebeurt als ze straks ook daadwerkelijk partijen gaan winnen Wink :-({|=

Wie moeten er veel punten halen dan? Verdasco/Youzhny/Lopez/Ljubo? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Met alle respect, maar als je Roddick neemt moet je niet bang zijn voor Hanescu/Troicki :Big Grin
Dat is op zich wel zo, maar Roddick is niet altijd even geweldig in de vroege rondes. Dan maar liever echte knakkers...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Youzhny en Ljubo idd. Lopez en Verdasco zijn respectievelijk een gokje en een backup.
Reply


Forum Jump: