The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Gulbis de baan op, hup Ernests! Safin moet nog even wachten aangezien de dames er een 3e set van maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind het zo langzamerhand tijd voor de volgende afgang van Safin, hup Bobby! =D>
Reply
Ahh is dat de reden, baanindeling heb ik hier niet...

Hup Dominik #-o
Reply
Ad Wim Wrote:Gulbis de baan op, hup Ernests! Safin moet nog even wachten aangezien de dames er een 3e set van maken...
nieuwe jomanda? jomanad?
Reply
Ah, het is toch nog geen derde set, die chick mist 2 sps Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gulbis de baan op, hup Ernests! Safin moet nog even wachten aangezien de dames er een 3e set van maken...

Hup Dominik Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tipsa-Lu trouwens ook nu. Dat mag Tipsa wel even winnen: minder vaak gekozen en ik had eerst Lu ipv Becker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb Benneteau en Minar maar alvast bijgewerkt. Moest Hanescu toch nog veranderen! 8-[
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Tipsa-Lu trouwens ook nu. Dat mag Tipsa wel even winnen: minder vaak gekozen en ik had eerst Lu ipv Becker...


LU LU LU LU LU :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Gulbis de baan op, hup Ernests! Safin moet nog even wachten aangezien de dames er een 3e set van maken...
nieuwe jomanda? jomanad?

Jomanad Undecided :lol:
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Tipsa-Lu trouwens ook nu. Dat mag Tipsa wel even winnen: minder vaak gekozen en ik had eerst Lu ipv Becker...


LU LU LU LU LU :-"
Zin in een koekje?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sugiyama lijkt het toch uit te maken in de TB dus we krijgen wel Safin. Paar redelijk belangrijke potjes tegelijk nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Tipsa-Lu trouwens ook nu. Dat mag Tipsa wel even winnen: minder vaak gekozen en ik had eerst Lu ipv Becker...


LU LU LU LU LU :-"
Zin in een koekje?

Van jou altijd Adje
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op Hrbaty, kijk eens hoeveel mensen denken dat je verliest, laat dit je motiveren!!!!

andre
stille
woerdie
buurs
omyaca
ad wim
kraai
Chiel-Montagne
aadje
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gulbis meteen lastige game maar hij pakt hem wel, belangrijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hrbaty pakte vorige week toch een setje tegen Haase? Dan is nu ook alles mogelijk :8:
Reply
Maak eens een lijstje van mensen die denken dat Clement verliest Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maak eens een lijstje van mensen die denken dat Clement verliest Wink

Zolang Clement ons twee heeft, wint ie.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En zet mij daar niet op Wink
Reply
Ai, meteen bp gemist door Ernests...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dominik moeizaam, via een bp'tje, naar 1-1
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lu loopt de 1e set ook steeds achter de feiten aan. 0-1 achter nu. Maak gelijk Lu'tje.. Come On!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Oei, 2bp's tipsa :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tipsa breakt, fijne start.. Dead
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
3-0 Tipsa, Lu 1 punt gemaakt :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Reynolds-Safin de baan op. Evenvaak gekozen, maar ik begin het wel link te vinden als Safin hier wint, dus hup Reynolds!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kun je LU geen koekje geven ipv mij? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Daar moet dan wel wat inzitten, 16-1 in punten voor Tipsa :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
oke LU vooruit, nog een break tegen dan maar, en nog steeds maar 1 schamel puntje.. 0-4! Ga je nog beginnen? :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gulbis probeert het tenminste nog. Lu lijkt geen zin te hebben.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: