The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Idd, dacht ik ook al uit opslag af te kunnen leiden....
Reply
Clement knalt iig lekker door naar 5-3 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een kutdag
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ze zijn iig weer begonnen bij Ancic. Wellicht toilet break...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
misschien moest hij schijten en daarna simon nog een keer en toen de scheids :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:misschien moest hij schijten en daarna simon nog een keer en toen de scheids :8:

Hahaha :lol:
Reply
MP Clement
Reply
2e mp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
GSM Clement, klasse gedaan :-({|=
Reply
Lekker Arnaud =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Clement wint.

weer een goede keuze van haggerman =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
NU gaat Youzhny zeker dit stukje winnen, of niet dan Mindlight Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Absoluut maar daar zijn nooit twijfels over geweest. Ferrer vind ik wel problematisch, maar ik reken op Verdasco.

Fish eruit is wel erg prettig, meest gekozen speler natuurlijk. Nu Ancic nog en dit wordt een topdag
Reply
Fish Undecided
Het zat er zo dik in, en dan toch in mijn team. #-o
Maakt vorige week nog eens extra zuur, hij had daar dus ook gewoon van Mayer kunnen verliezen. :x
Reply
Fish inderdaad meest gekozen, dat is lekker. Heb altijd mijn twijfels gehad, ik ben blij dat ik uiteindelijk ervoor gekozen heb hem niet te nemen. Was ook pas toen ik Youzhny had :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Fish inderdaad meest gekozen, dat is lekker. Heb altijd mijn twijfels gehad, ik ben blij dat ik uiteindelijk ervoor gekozen heb hem niet te nemen. Was ook pas toen ik Youzhny had :razz:

Haha bij mij was het andersom, ik had Youzhny en dus Fish niet :8:
De keuze om niet voor de Ancic backup te gaan ben ik voorlopig ook blij mee.
Reply
buurs Wrote:Clement wint.

weer een goede keuze van haggerman =D>
Nouja, als hij gewoon van Almagro verliest, wat ik zeker verwacht, dan is het niet bijzonder.
Maar uiteraard wel een stuk beter dan Fish.
Reply
Ja idd, maar die op het oog bizarre keuzes van Haggie zijn wel geinig zo natuurlijk.
Reply
Ik ga er eens een update in knallen :8:
Reply
Haha, Ad en mindlight rekenen zich nu al rijk met Youzhny terwijl die er gewoon afgaat tegen Reynolds.
Reply
omyaca Wrote:Haha, Ad en mindlight rekenen zich nu al rijk met Youzhny terwijl die er gewoon afgaat tegen Reynolds.

:lol: [-X
Reply
Dat zou best kunnen maar we zijn iig blij dat we Fish niet hebben.

Break Ancic!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb liever fish voor 1 punt, dan youzhny voor 1 punt

ancic breakt naar 3-1
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als Youzhny verliest van Reynolds had je beter Fish kunnen hebben. :wink:
Reply
hup ancic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
omyaca Wrote:Als Youzhny verliest van Reynolds had je beter Fish kunnen hebben. :wink:

Jaja, mooie wishful thinking, maar Youzhny gaat volledig los deze week Big Grin
Reply
ik denk dat youzhny wel 15 punten haalt nu.

safin en fish in vorm waren lastiger geweest
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom serveert Ancic opeens zo slecht?
Maar 70% op 1e en 45 op 2e service. :|
Reply
Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.
Reply
buurs Wrote:ik denk dat youzhny wel 15 punten haalt nu.

safin en fish in vorm waren lastiger geweest
Safin in vorm Undecided
Zullen we het ooit nog gaan meemaken?
Reply


Forum Jump: