The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Dammit en Blake mazzelt zich er ook langs... Wat een dramaweek wordt dit zo.
Reply
prima radek...
jammer van blake...toch zie ik hem niet heel ver komen...
belangrijke pot nu..kom op Tomas!!!
Reply
Prima uitslagen weer :Big Grin
Stepanek die wint en Blake die de wedstrijd er letterlijk uitsleept =D> =D>
Reply
6-1 voor berdych..erg goede keuze kool, :lol:
Reply
Blake! \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en de break op love in de tweede...nu tursunov...dat kan jij tomas!!
Reply
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/
Reply
Ik heb de wedstrijd Lopez-Tursunov gezien eerder vanavond, en wat is die Tursunov een vervelende kerel zeg. :eeeek:
Stond de hele wedstrijd als een zoutzak alles en iedereen af te zeiken. Constant agressief tegen lijnrechters, ballenjongens/meisjes, scheidsrechter en publiek. Twee waarschuwingen gehad en uitgefloten door vrijwel het gehele publiek, en dat alles terwijl hij niet eens aan het verliezen was. Echt heel erg triest.
Reply
Idd heb me ook vreselijk geergerd (komt ook omdat ik Lopez in mijn team heb Wink)
Wel erg knap van Berdych, die heeft het ineens weer helemaal te pakken.
Reply
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

dat wordt voor mij de wedstrijd van 't toernooi. want die winnaar gaat veel punten pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

dat wordt voor mij de wedstrijd van 't toernooi. want die winnaar gaat veel punten pakken.

Mooi dan dat ik ze beide heb \Big Grin/ :8:
Reply
centre court Wrote:
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

dat wordt voor mij de wedstrijd van 't toernooi. want die winnaar gaat veel punten pakken.
Fuck, die Blake had ik er wel graag afgezien voor 7 punten. Maar ik denk idd dat hij van Stepanek verliest, die maakt wel indruk. En de winnaar hiervan gaat er natuurlijk af tegen Rafa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allemaal klote-uitslagen tot nu toe. Hopelijk kunnen Gonzo en Anderson er nog wat aan veranderen vanavond.

Ik zie nu trouwens pas dat Davy tegen Bolelli speelt, daar had gewoon fucking Gulbis moeten staan, dan had ie 15 punten gehaald Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

Ik zal toch nog wel een beetje geluk hebben deze week! Gelukkig kan ik het niet zo heel goed volgen allemaal, maar het lijkt allemaal nergens op wat mijn jongens presteren. Hup Blake :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Canas :8:
Reply
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

Ik zal toch nog wel een beetje geluk hebben deze week! Gelukkig kan ik het niet zo heel goed volgen allemaal, maar het lijkt allemaal nergens op wat mijn jongens presteren. Hup Blake :-"
Jij hebt je portie geluk deze week al gehad in de vorm van 44 punten te weinig voor Murray :wink:
Maar het zal me niets verbazen als Roddick-Blake de finale gaat worden hoewel ze er beide al uit hadden kunnen/moeten liggen.
Reply
Jammer van Anderson, maar die heeft zijn plicht wel gedaan. Nu hopen dat niet Canas daar de halve finale gaat halen. :|
Reply
omyaca Wrote:Jammer van Anderson, maar die heeft zijn plicht wel gedaan. Nu hopen dat niet Canas daar de halve finale gaat halen. :|

Berdych maakt veel indruk

Halve finales zullen weleens

Federer - Davy/Youzhny

Berdych - Nadal

kunnen worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
als federer van soderling wint komt hij een heel eind.

dan zal 't wel federer-davy en berdych-blake worden gok ik op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nadal gaat de finale halen.
geen bp tegen gehad tegen kiefer.

blake speelde niet best.

voor youzhny ligt het na een overwinning tegen almagro ook open.

ik geef almagro nog wel een goede kans trouwens, gezien zijn vorige partij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En de laatste twee uitslagen ook verkeerd en weer nipt, verdomme. Dan maar alle hoop op vanavond met Roddick, Youzhny en Ancic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Ik heb de wedstrijd Lopez-Tursunov gezien eerder vanavond, en wat is die Tursunov een vervelende kerel zeg. :eeeek:
Stond de hele wedstrijd als een zoutzak alles en iedereen af te zeiken. Constant agressief tegen lijnrechters, ballenjongens/meisjes, scheidsrechter en publiek. Twee waarschuwingen gehad en uitgefloten door vrijwel het gehele publiek, en dat alles terwijl hij niet eens aan het verliezen was. Echt heel erg triest.
En dat heb ik dus ook precies bij Murray, zo'n negatieve instelling, bah!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan die lelijke baard van Tursunov ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

Ik zal toch nog wel een beetje geluk hebben deze week! Gelukkig kan ik het niet zo heel goed volgen allemaal, maar het lijkt allemaal nergens op wat mijn jongens presteren. Hup Blake :-"
Jij hebt je portie geluk deze week al gehad in de vorm van 44 punten te weinig voor Murray :wink:
Maar het zal me niets verbazen als Roddick-Blake de finale gaat worden hoewel ze er beide al uit hadden kunnen/moeten liggen.
Hoezo had Roddick eruit kunnen/moeten liggen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
roddick kreeg in de 3e game van de 3e set 6 bps tegen, waarvan 2 niet te missen waren.
hij had weinig kans op de service van troiki en die won ook de meeste rally's
roddick speelde gewoon ver onder zijn kunnen.

tegen heel veel andere spelers had hij er zeker uitgelegen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zoals ik al eerder zei, was ik niet al te blij met Troicki, dat is toch wel een gast die het heel veel mensen lastig kan maken.
Ach, ik ben iig blij dat het gewonnen heeft. Hij moet nu toch wel redelijk eenvoudig de kwart kunnen halen en dan maar kijken hoe Federer ervoor staat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zoals ik al eerder zei, was ik niet al te blij met Troicki, dat is toch wel een gast die het heel veel mensen lastig kan maken.
Ach, ik ben iig blij dat het gewonnen heeft. Hij moet nu toch wel redelijk eenvoudig de kwart kunnen halen en dan maar kijken hoe Federer ervoor staat...

Benneteau/Tsonga zal geen w.o. worden lijkt mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel kut trouwens dat ik mijn compuler weer aantal dagen kwijt ben.
Nu kan ik vanavond geen Federer - Soderling live zien en morgen geen Canas - Andreev Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zeg ook niet dat het een w/o wordt, maar hij is nu de altijd lastige eerste ronde voorbij en als hij zijn vorm weer een beetje oppakt, wat ie kan doen tegen een knakker als Minar, moeten die jongens geen probleem zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Minar Rochus makkelijk verslaat en wint van Chela dan kan hij het roddick ook lastig maken denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: