The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
centre court Wrote:MP#5 Blake. Maak 'm eens joh!

:Big Grin Notworthy


TUURLIJK KLASSSE!! BINNEN!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Maar oke, nu je het zo zegt kijk ik nu ff anders! Ik hoop dat youzhny zichzelf de volgende keer knock out slaat op die manier, dan kan ik erom lachen! Jezelf pijn doen is idd beter dan iemand anders spullen kapot maken!

Maar nog steeds ben ik van mening dat Youzhny zichzelf compleet belachelijk maakt en dat hier iets aan gedaan moet worden! Kerel is niet wijs!
Het eerste is goed, maar waarom dan dit laatste deel, dat snap ik dan weer niet :roll:

hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Dit heeft toch niets met tennis te maken. Schorsen die kerel, tot dat hij zich kan beheersen!
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens en ik snap ook niet dat je dat zegt als je jezelf ook wel eens laat gaan...

Ik sport niet in de spotlights Ad. Dit wordt door de hele wereld gezien.
Tja, dan kun je de helft van de tennissers wel schorsen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaa!! Zo belangrijk! Blake door! Steppie eruit! Blake gepolld! \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blake pielt zich er weer doorheen. Exit tegen Nadal, zoals ik al eerder zei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pfff dure nederlaag dit...
nu moet berdych het toernooi winnen om mijn week te redden
Reply
Ad Wim Wrote:Blake pielt zich er weer doorheen. Exit tegen Nadal, zoals ik al eerder zei.

[-X

Blake stond goed te spelen. en je weet 't... hij pakt nadal altijd. Icon_twisted

breakje andreev trouwens. =P~
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3-0 Andreev :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided

hup igor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Blake pielt zich er weer doorheen. Exit tegen Nadal, zoals ik al eerder zei.

[-X

Blake stond goed te spelen. en je weet 't... hij pakt nadal altijd. Icon_twisted

breakje andreev trouwens. =P~
Hij speelde alleen de eerste set goed, in de tweede set was het overleven.

En volgens mij ben je vorige week alweer vergeten :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
LKKER aNDREEV!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Maar oke, nu je het zo zegt kijk ik nu ff anders! Ik hoop dat youzhny zichzelf de volgende keer knock out slaat op die manier, dan kan ik erom lachen! Jezelf pijn doen is idd beter dan iemand anders spullen kapot maken!

Maar nog steeds ben ik van mening dat Youzhny zichzelf compleet belachelijk maakt en dat hier iets aan gedaan moet worden! Kerel is niet wijs!
Het eerste is goed, maar waarom dan dit laatste deel, dat snap ik dan weer niet :roll:

hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Dit heeft toch niets met tennis te maken. Schorsen die kerel, tot dat hij zich kan beheersen!
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens en ik snap ook niet dat je dat zegt als je jezelf ook wel eens laat gaan...

Ik sport niet in de spotlights Ad. Dit wordt door de hele wereld gezien.
Tja, dan kun je de helft van de tennissers wel schorsen...

Een racket op de grond smijten wordt ook bestraft met een waarschuwing. Ik weet niet of Youzhny bestraft is (lijkt me niet meer dan logisch!)! Maar jezelf zo slaan, is niet lachwekkend meer! Ik vind het een schande. Als 2 voetballers van een eigen team in het veld, met elkaar op de vuist gaan, worden ze ook geschorst, terwijl ze ook niets met de tegenstander doen! Youzhny is daarin wel vergelijkbaar. Het heeft gewoon totaal niets met tennis te maken. Als je zoiets doet, zit er een steekje los. :crazy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Blake pielt zich er weer doorheen. Exit tegen Nadal, zoals ik al eerder zei.

[-X

Blake stond goed te spelen. en je weet 't... hij pakt nadal altijd. Icon_twisted

breakje andreev trouwens. =P~
Hij speelde alleen de eerste set goed, in de tweede set was het overleven.

En volgens mij ben je vorige week alweer vergeten :roll:

Vertrouwen kweken is dat, jezelf zoveel moed inpraten dat je er zelf in gaat geloven :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:WAT EEN ONGELOOFLIJKE STUMPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Die gek beukt ff met dat tennisracket op zijn eigen kop.. :o

wat een debiel joh. maar dat fanatieke mag ik ook wel. wat helemaal niet genoemd wordt is dat almagro op dat moment gewoon voor de wedstrijd serveerde. Icon_evil
Eigenlijk is 't dus ook gewoon een stuk competitievervalsing. Hij haalt er almagro onwijs mee uit z'n flow. die werkt net bp weg en wil 2 aces op rij gaan slaan om 't uit te maken natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Andreev mist even een smash op bp #-o

Je moet wel geduld hebben voor deze pot trouwens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:WAT EEN ONGELOOFLIJKE STUMPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Die gek beukt ff met dat tennisracket op zijn eigen kop.. :o

wat een debiel joh. maar dat fanatieke mag ik ook wel. wat helemaal niet genoemd wordt is dat almagro op dat moment gewoon voor de wedstrijd serveerde. Icon_evil
Eigenlijk is 't dus ook gewoon een stuk competitievervalsing. Hij haalt er almagro onwijs mee uit z'n flow. die werkt net bp weg en wil 2 aces op rij gaan slaan om 't uit te maken natuurlijk.

dit is niet fanatiek meer. Jij kunt ook erg zijn CC, maar jij zult jezelf nooit voor je kop slaan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wat staat die andreev weer heerlijk te beuken zeg met die geweldige forehand van 'm. =P~

doodzonde dat canas 'm wel terugbreakt met een punt die andreev gewoon moet winnen. smash via de netband makkelijk weg te leggen voor canas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik vind dat jullie het overdrijven en jezelf tegenspreken aangezien jullie zelf ook weten hoe het is. Ik snap niet dat je dit debiel vind, maar wel zelf een kast kapot slaat. Maar goed, dat is een meningsverschil...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:WAT EEN ONGELOOFLIJKE STUMPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Die gek beukt ff met dat tennisracket op zijn eigen kop.. :o

wat een debiel joh. maar dat fanatieke mag ik ook wel. wat helemaal niet genoemd wordt is dat almagro op dat moment gewoon voor de wedstrijd serveerde. Icon_evil
Eigenlijk is 't dus ook gewoon een stuk competitievervalsing. Hij haalt er almagro onwijs mee uit z'n flow. die werkt net bp weg en wil 2 aces op rij gaan slaan om 't uit te maken natuurlijk.

dit is niet fanatiek meer. Jij kunt ook erg zijn CC, maar jij zult jezelf nooit voor je kop slaan!

figuurlijk gezien wel, maar letterlijk lijkt 't me geen pretje nee. hij beukt vol 3x met z'n frame op z'n kop. dit gedrag irriteert me minder dan z'n lucky overwinning van vannacht. als ie tipsa ook pakt kost dat echt teveel punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Andreev is het even helemaal kwijt. Deze pot ga ik dus echt niet kijken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Maar oke, nu je het zo zegt kijk ik nu ff anders! Ik hoop dat youzhny zichzelf de volgende keer knock out slaat op die manier, dan kan ik erom lachen! Jezelf pijn doen is idd beter dan iemand anders spullen kapot maken!

Maar nog steeds ben ik van mening dat Youzhny zichzelf compleet belachelijk maakt en dat hier iets aan gedaan moet worden! Kerel is niet wijs!
Het eerste is goed, maar waarom dan dit laatste deel, dat snap ik dan weer niet :roll:

hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Dit heeft toch niets met tennis te maken. Schorsen die kerel, tot dat hij zich kan beheersen!
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens en ik snap ook niet dat je dat zegt als je jezelf ook wel eens laat gaan...

Ik sport niet in de spotlights Ad. Dit wordt door de hele wereld gezien.
Tja, dan kun je de helft van de tennissers wel schorsen...

Een racket op de grond smijten wordt ook bestraft met een waarschuwing. Ik weet niet of Youzhny bestraft is (lijkt me niet meer dan logisch!)! Maar jezelf zo slaan, is niet lachwekkend meer! Ik vind het een schande. Als 2 voetballers van een eigen team in het veld, met elkaar op de vuist gaan, worden ze ook geschorst, terwijl ze ook niets met de tegenstander doen! Youzhny is daarin wel vergelijkbaar. Het heeft gewoon totaal niets met tennis te maken. Als je zoiets doet, zit er een steekje los. :crazy:

is dit jouw vorm van een 1 april grap ofzo? maak je serieus een vergelijking tussen een situatie waarbij 2 mensen elkaar aanvallen en waarbij iemand zichzelf (letterlijk in dit geval) voor zn kop slaat? De dag dat ik gestraft wordt voor het slaan van mezelf is de dag dat ik verhuis ergens naar een of andere jungle. Kom op zeg.

Dat van CC kan ik nog begrijpen, dat ie een waarschuwing krijgt omdat ie ermee zorgt voor afleiding/uitstel etc. Maar toch echt niet omdat ie zichzelf slaat. Waar ga je dan in godsnaam de grens leggen? Heel veel mensen (vrouwen vooral) geven zichzelf een 'klap' op de heup om zichzelf op te peppen moet je dat ook gaan bestraffen? dat kan ook pijn doen! Of alleen als er bloed is? dus als ik mezelf krab ofzo?
Reply
ik pleit niet voor straffen in zo'n situatie maar haggie heeft wel een punt. als je je racket kapot slaat krijg je straf, waarom dan niet als je je kop kapot slaat? in beide gevallen ben je niet in staat verder te spelen op dat moment. eigen schuld dus. wellicht moet je dan dus de lijn trekken bij 't wel of niet verder kunnen spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is natuurlijk onzin als je het wel of niet verder kunnen spelen als criterium gaat stellen. Het gaat natuurlijk om gedrag, dat wordt gestraft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat is die canas een akelige verdedigende speler zeg!

bp andreev voor 5-3!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een dramatische pot om te kijken daar, laat Tursunov-Berdych maar beginnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
set andreev!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Het is natuurlijk onzin als je het wel of niet verder kunnen spelen als criterium gaat stellen. Het gaat natuurlijk om gedrag, dat wordt gestraft...

oneens. hetzelfde gebeurd toch als je je racket op de grond slaat? als je door kan zeggen ze niks, als je moet wisselen krijg je straf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ben het met Baak eens, er had wel een waarschuwing mogen volgen, aangezien Almagro hier flink door benadeeld is. Dat Youzhny zijn eigen hoofd aan gruzelementen wil slaan moet ie wmb zelf weten.
Reply
Hup Canas =D>
Reply
Hmm nu lijkt het echt een verloren week te worden... #-o
Reply
6-4 3-1 andreev. [-o<

Zal niet de eerste keer zijn dat canas 't met een narrow escape moet doen...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: