The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Federer & Nadal
Djoko kan hier een uitstekende uitgangspositie creëren voor het najaar, ik geef hem nog steeds een goede kans om in Cincinatti de nummer 1 positie te pakken, anders wordt het de Masters Cup.
Reply
nadal heeft weinig hoop meer...
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sporza.be/cm/sporza.be/tennis/ATP/fietserke%2Batp-toernooien/1.303614">http://www.sporza.be/cm/sporza.be/tenni ... n/1.303614</a><!-- m -->
Reply
Zelfkennis, altijd goed :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Mijn prognose±
Fedex 1100 (6075) 225 - 75 - 350 - 450
Nadal 2300 (5580) 500 - 300 - 500 - 1000
Djoko 1350 (5160) 350 - 225 - 75 - 700

Federer 175 - 350 - 125 - 350: 1000
Nadal 500 - 300 - 5 - 500: 1305
Djoko 225 - 500 - 225: 950

Federer wint 75 punten
Nadal verliest 345 punten
Djoko wint 425 punten (en won vorig jaar ook Estoril die hij nu niet speelde.

Djoko de grote winnaar tot nu toe dus. Alles wat hij op Roland Garros haalt is winst, gezien zijn spel is de halve finale zeker weer mogelijk.
Hij heeft de uitgangspositie voor het vervolg van het seizoen hiermee optimaal gemaakt, en zal dus de man zijn om Federer het moeilijk te gaan maken. Nadal heeft het zelf ingezien, hij gaat zijn nummer 2 positie binnen afzienbare tijd afstaan.

Ranking dus als we RG 2007 vast weghalen:
Federer 5975
Djoko 4775
Nadal 4585
Reply
Hoezo is alles wat DJoko op RG haalt winst? Hij heeft toch ook nog halve finale RG en Estoril te verdedigen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hoezo is alles wat DJoko op RG haalt winst? Hij heeft toch ook nog halve finale RG en Estoril te verdedigen?

Vorig jaar was het gravelseizoen van Djoko:

MC 75
Rome 125
Hamburg 125
Estoril 200
RG 450

Totaal 975

Hij heeft er nu al 950 binnen, kan dus op RG zijn winst voor het gravelseizoen gaan pakken (het is maar net hoe je het ziet, als hij er nu in de QF uitvliegt kun je ook zeggen dat hij 200 verliest).
Reply
Ranking blijft hetzelfde als voor RG. Winnaar van het gravelseizoen is voor mij toch Djokovic, die dus 425 punten stijgt in zijn ranking.

Federer 6675
Nadal 5585
Djoko 5225

Nadal en Djoko verdedigen 55 en 20 punten op Queens, Nadal gaat hier niet verbeteren denk ik en Djoko mogelijk wel (205 punten).
Federer zal 225 punten verbeteren, en daardoor zal Nadal Wimbledon moeten winnen om hem voorbij te gaan.

De loting wordt daar belangrijker dan ooit, Federer wint gewoon en Djokovic gaat het toch pas bij de Masters Cup doen.
Reply
_Tampie Wrote:Federer zal 225 punten verbeteren, en daardoor zal Nadal Wimbledon moeten winnen om hem voorbij te gaan.
Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Na Halle:

Federer 6900 (6675 + 225)
Nadal max. 5755 (5585 + 225 - 55)

Punten Wimbledon 2007 eraf:
Federer 5900
Nadal 5055

Dus alleen bij winst Nadal en vroege uitschakeling gaat hij hem voorbij. Beetje hypothetisch allemaal, je kunt na de loting pas wat zeggen. Als Djoko bij Nadal zit dan wint hij van hem en gaat hem dus voorbij. Dan is Djoko de man om rekening mee te gaan houden.
Reply
Oh oke, dat bedoel je. Ik dacht dat je ervan uitging dat Federer sowieso de halve finale wel zou halen en zonder Djoko ook de finale. Dan is het dus onmogelijk voor Nadal om hem in te halen.

Maar goed, ik denk dat jouw laatste zinnen uit gaan komen en ik denk dus ook dat Nadal dit jaar de finale niet gaat halen. Vorig jaar was het al bijna exit tegen Soderling en Youzhny. Als ie dit jaar iemand als Nalbi, Blake, Roddick (mits ie fit is) of Djoko, en misschien zelfs Ancic of Soderling, tegenkomt, is het over denk ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwah, ik geef Nadal tegen de mannen die je noemt wel 50% kans, maar dat betekent dat hij er zomaar uit kan liggen. Nadal is nog altijd een stuk kwetsbaarder op gras dan Federer op gravel, dat lijkt me duidelijk. Daardoor wel extra respect voor zijn 2 finaleplaatsen, potjes tegen Kendrick, Soderling en Youzhny die hij er toch uit sleept is wel knap.

Als hij er dit jaar in de kwarfinale of eerder al uit gaat dan is het gat van hem naar Federer weer helemaal onoverbrugbaar. Zou wel mooi zijn.
Reply
_Tampie Wrote:Mwah, ik geef Nadal tegen de mannen die je noemt wel 50% kans, maar dat betekent dat hij er zomaar uit kan liggen. Nadal is nog altijd een stuk kwetsbaarder op gras dan Federer op gravel, dat lijkt me duidelijk.
De kans dat Nadal Wimbledon wint is een stuk groter dan de kans dat Federer Roland Garros wint.
Reply
andre Wrote:
_Tampie Wrote:Mwah, ik geef Nadal tegen de mannen die je noemt wel 50% kans, maar dat betekent dat hij er zomaar uit kan liggen. Nadal is nog altijd een stuk kwetsbaarder op gras dan Federer op gravel, dat lijkt me duidelijk.
De kans dat Nadal Wimbledon wint is een stuk groter dan de kans dat Federer Roland Garros wint.

In 2008 wel ja.

Federer 3 jaar op rij in de finale, alleen door Nadal te kloppen.
Nadal 2 jaar op rij in de finale op Wimbledon, alleen door Federer te kloppen.

Door de suprematie van Nadal op gravel die wel erg groot was, zal Federer eigenlijk alleen bij afwezigheid van Nadal kans maken, in die zin heb je gelijk. Maar bij afwezigheid van Federer op Wimbledon is Nadal niet ineens veruit topfavoriet.
Reply
vorig jaar had nadal natuurlijk kunnen winnen.
hij had alle kans in de 5e set.

zo dicht is federer er nog niet bij geweest op RG.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
andre Wrote:
_Tampie Wrote:Mwah, ik geef Nadal tegen de mannen die je noemt wel 50% kans, maar dat betekent dat hij er zomaar uit kan liggen. Nadal is nog altijd een stuk kwetsbaarder op gras dan Federer op gravel, dat lijkt me duidelijk.
De kans dat Nadal Wimbledon wint is een stuk groter dan de kans dat Federer Roland Garros wint.
Dat klopt, maar de kans dat Federer de finale haalt op RG is weer groter dan dat Nadal de finale haalt op Wimbledon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Federer in zijn 1e partij er al uit Undecided

Djoko verliest in de kwart al en Nadal weer het verst in het toernooi.

En de kans is nu 85% dat Nadal na volgende week dan eindelijk nummer 1 van de wereld is =D> \Big Grin/ Notworthy

Nadal laat nu toch duidelijk zien wie de beste van de wereld is. =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal momenteel inderdaad de betere. Ondergrond maakt hem niks meer uit.
85% hoe kom je daar bij? moet hij de finale halen ofzo?
Reply
nadal staat op dit moment (halve finale) 275 punten achter.

bij winst van het toernooi komt hij volgens mij zelfs gelijk.

volgende week heeft federer 500 punten te verdedigen en nadal maar 5.

dat zou dus betekenen dat wanneer nadal 1 potje wint hij sowieso nr. 1 van de wereld is.

mocht nadal vandaag verliezen, dan blijft het gat dus 275, maar moet federer volgende week het toernooi winnen en hopen dat nadal voor de finale verliest.

nadal moet dus vanavond verliezen om federer nog een paar weken nr. 1 te laten blijven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
While Nadal could take No. 1 in Cincinnati if he reached the final and Federer suffered an early loss, any change at the top is unlikely to happen before August 18 – two weeks after Cincinnati - due to a calendar shift this season to accommodate the Olympics.

Last year, ATP Masters Series events in Canada and Cincinnati were played two weeks later in the season than they are being played this year. Because points earned by players count towards their rankings for 52 weeks, the 850 points Federer earned last year by reaching the Canada final and winning the Cincinnati title will continue to count towards his ranking during the same Masters Series tournaments this year.

Come August 18, those 850 points will no longer count towards Federer's ranking. In contrast, Nadal will drop 230 points (225 points for reaching the Rogers Cup semifinals in 2007 and five points for losing his first match in Cincinnati in 2007.)

Federer and Nadal have been No. 1 and 2 in the South African Airways ATP Rankings every week since July 25, 2005 when Nadal became No. 2. Federer has ranked a record 234 consecutive weeks at No. 1 (since Feb. 2, 2004) and Nadal for 157 straight weeks at No. 2.


Beetje geduld nog Buurs.... :8:
Reply
ik wist niet dat ze in een andere week waren.

jammer, maar het zal niet lang meer duren :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en nadal heeft dus niet genoeg aan een 1e ronde overwinning. Hij moet minstens de kwartfinale halen als ik goed reken, maar goed dat gaat waarschijnlijk ook gewoon gebeuren.
Reply
28 juli komt Toronto erbij voor Umag / Kitzbuhel / Indy 2007
4 aug komt Cincy erbij voor Sopot / Washington 2007
11 aug komt Los Angeles erbij voor Montreal 2007
18 aug komt OS / Washington erbij voor Cincy 2007
25 aug New Haven voor New Haven
8 sep Us Open voor Us Open

6600 - 5830 is nu de stand.
Als Nadal Toronto pakt is het 6605 - 6305 (Nadal levert Rotterdam tijdelijk in voor Toronto!)
Voor Cincy moet Nadal 75 pnt. van Dubai inleveren, dus 6230 vs. 6605 is de uitgangspositie. Bij winst Nadal moet Federer een QF halen voor de stand: 6730 - 6730!!!
Dat ligt echter niet voor de hand, laten we van de 'oude Federer' uitgaan en toernooiwinst in Cincy en voor Nadal een SF voorspellen: 7105 - 6455.
De week erna (11 aug; zonder te spelen): 6755 - 6305. (Nadal krijgt Dubai terug voor Montreal)
De week erna is de uitgangspositie 6255 - 6325 in het voordeel van Nadal. De punten voor de OS komen er dan echter bij. Nadal levert hiervan 25 punten in want heeft 5 non-mandatories op zijn conto, dus moet Federer 45 punten goedmaken.
Het zou wat zijn, een Olympische finale waar naast het goud tevens de nr.1 positie op het spel staat...
Reply
A title win would give Nadal 6,730 points to Federer's 6,680 next Monday. If Nadal reaches the final, he will become No. 1 on Aug. 11. With a semifinal here, Nadal will become No. 1 on Aug. 18. The only way Nadal can't become No. 1 in the next three weeks is IF he loses in the quarterfinals here and Federer wins the Olympic gold medal AND Nadal does not reach the Third Round or better at the Olympics.
Reply
Kraai Wrote:A title win would give Nadal 6,730 points to Federer's 6,680 next Monday. If Nadal reaches the final, he will become No. 1 on Aug. 11. With a semifinal here, Nadal will become No. 1 on Aug. 18. The only way Nadal can't become No. 1 in the next three weeks is IF he loses in the quarterfinals here and Federer wins the Olympic gold medal AND Nadal does not reach the Third Round or better at the Olympics.

Dat wilde ik net gaan uitrekenen. Er is dus nog een theoretische kans dat Federer nummer 1 blijft. Maar een overwinning op Lapentti zorgt ervoor dat hij verzekerd is van de nummer 1 positie, alleen de datum is dan nog de vraag. Zeer verdiend voor Rafael! En dat terwijl we enige maanden geleden hem eerder naar de nummer 3 zagen afzakken. =D> =D> =D> =D>
Reply
_Tampie Wrote:
Kraai Wrote:A title win would give Nadal 6,730 points to Federer's 6,680 next Monday. If Nadal reaches the final, he will become No. 1 on Aug. 11. With a semifinal here, Nadal will become No. 1 on Aug. 18. The only way Nadal can't become No. 1 in the next three weeks is IF he loses in the quarterfinals here and Federer wins the Olympic gold medal AND Nadal does not reach the Third Round or better at the Olympics.

Dat wilde ik net gaan uitrekenen. Er is dus nog een theoretische kans dat Federer nummer 1 blijft. Maar een overwinning op Lapentti zorgt ervoor dat hij verzekerd is van de nummer 1 positie, alleen de datum is dan nog de vraag. Zeer verdiend voor Rafael! En dat terwijl we enige maanden geleden hem eerder naar de nummer 3 zagen afzakken. =D> =D> =D> =D>

[-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kraai Wrote:A title win would give Nadal 6,730 points to Federer's 6,680 next Monday. If Nadal reaches the final, he will become No. 1 on Aug. 11. With a semifinal here, Nadal will become No. 1 on Aug. 18. The only way Nadal can't become No. 1 in the next three weeks is IF he loses in the quarterfinals here and Federer wins the Olympic gold medal AND Nadal does not reach the Third Round or better at the Olympics.

Toch nog even nagekeken, het klopt allemaal inderdaad.
Reply
Hier zit 1 van de punten die je dus aan niet fanatieke tennisvolgers niet uitgelegd krijgt. Federer is nu nr 1 en Nadal nr 2. In theorie is het dus mogelijk dat Federer nog als nr 1 aan de Olympische spelen begint, hierin in de finale Nadal verslaat, en vervolgens is hij na de OS toch zijn eerste plaats kwijt. Ergens is dit natuurlijk best vreemd....
Reply
Dat is de reden waarom indertijd de Champions Race werd ingevoerd. Kafelnikov was 8 toernooien op rij in de eerste ronde uitgeschakeld, maar wel de nummer 1, dus "de beste tennisser ter wereld".. dat vond de ATP niet kunnen, mediatechnisch gezien. Smile

(edit: Kan ook Moya zijn geweest, denk dat het Moya was on 2nd thought)
Reply
Ik dacht Kafelnikov.
Reply
Pfff, die Nadal verdient het wel zeg, wat is die gast aan een ongelofelijke reeks bezig, ironisch genoeg een Federer-achtige reeks :eeeek:

Daar kan je, zelfs ik als niet bepaald Nadal-liefhebber, alleen maar diep de hoed voor afnemen Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: