The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
@Roos: Je kan alleen spelers uit de top-150 van de rankings kiezen. Tomic staat op dit moment niet in de top150 en is dus niet kiesbaar. Dat geldt waarschijnlijk ook voor de andere spelers waar geen aanvinkhokje voor staat. Mocht je denken dat er iemand niet kiesbaar is terwijl die wel in de top150 staat laat dit dan even weten, een foutje kan altijd natuurlijk.

@Andre: Klopt, zijn 2 dingen waar ik van op de hoogte ben. Vanaf morgen heb ik weer tijd en ga ik er naar kijken.

Over betalende/niet betalende deelnemers maak ik me niet zoveel zorgen. Ik verwacht dat de meeste mensen wel betalen en dat de mensen die niet betalen niet zo fanatiek zijn. We hebben afgesproken dat dit jaar mensen uit de stand verwijderd worden als ze 5 weken hun team niet hebben gemaakt. Ik zou zeggen laten we tot aan de AO ervanuit gaan dat iedereen betaald en daarna kijken hoe groot de groep is.
Reply
@ Mac, die vraag van Andre mbt de spelers waar geen toernooi bij staat kunnen wij zelf handmatig aanpassen. Dat speelde vorig seizoen soms ook en is een kleine moeite.
Reply
Met als aanvulling nog dat het over de top 150 gaat van de week voor de huidige speelweek.

En ik vind het prima om het op z'n beloop te laten qua betalingen, maar de kans is aanwezig dat iemand die voor de gein meedoet en het even aan wil kijken, een monsterscore haalt op de AO en vervolgens teampjes blijft maken en hoog in de stand blijft. Zonder te betalen. En dat is volgens mij onwenselijk als ik zo de berichten hier lees.
Dus ik denk dat er iig iets duidelijk moet zijn voordat het spel daadwerkelijk begint. Anders jaag je straks wellicht nog mensen weg, omdat zij het zien als SD-praktijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan kunnen we altijd een aparte stand maken voor mensen die wel/niet betalen.
Reply
Ik ben nog steeds voorstander van : niet betalen is niet meedoen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat gaat sowieso niet gebeuren Stille. Je kunt dat wel blijven roepen, maar dat heeft dus geen zin.
Reply
Is die beslissing dan al genomen? Jammer maar het wordt dan een zooitje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Altijd weer leuk om die terug te halen. Viper, zie hier de ware aard van buurs.

Dus als ik het goed begrijp is buurs de Jan van Halst van dit forum?
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Stille Wrote:Is die beslissing dan al genomen? Jammer maar het wordt dan een zooitje

Mac verwacht niet dat er heel veel zijn die (fanatiek) meedoen en niet betalen. Mocht dat wel zo zijn dan komt er wrs een gescheiden stand. Mensen die vijf weken geen team maken worden sowieso verwijderd. Keurig geregeld dus en helemaal geen zooitje. Een beetje vertrouwen Stille. Wink
Reply
Ah bedankt voor jullie reacties! Is me gelijk weer een stuk duidelijker!
Ik zal het geld inderdaad ook even overmaken, hoe meer er echt mee doen, hoe leuker natuurlijk!
En het zijn alleen de ATP toernooien? Niet de WTA?
Reply
Klopt Roos, vrouwentennis is geen tennis :8:

Nee flauwekul natuurlijk, maar daar wordt hier vrij weinig over gepraat.
Reply
Najaa zeg! Sloof ik me daarom al die jaren uit?Wink
Vond het vrouwentennis juist net weer wat leuker worden met Clijsters weer back in the game!
Geld is btw overgemaakt.
Reply
Ahh je tennist zelf? Haha ben jij dan de roos(marijn) die ik ook op de pagina toptennissers.nl terug kan vinden? :8:. Want als dat waar is mag je Buurs een keer met 6-0 van de baan meppen, weet ik zeker dat je volle tribunes treft! :-({|=
Reply
Haha ja ik tennis zelfWink Uhm, ja dat zou kunnen ja! Haha ooh kijk aan, vrouwen kunnen wel de mannen verslaan?Wink
Vrouwentennis is geen tennis... Ahum...Wink
Reply
Quote:vrouwen kunnen wel de mannen verslaan?

mannen mannen...buurs.
Reply
Nou nou ik zal niet zeggen dat vrouwen mannen kunnen verslaan, maar dat een vrouw Dennis Buurs kan verslaan acht ik niet onmogelijk :8:
Reply
Whehehe nice Mac.
Reply
ML pak je wel met 6-0 6-0 6-0, maar mij ons zal het andersom zijn :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Met onderhands serveren won ik 2x met 6-1 van cc, dus dames kom maar op :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wanneer is die forumdag ook alweer? Heb het gevoel dat ik maar eens een paar weken moet gaan trainen.
Reply
Ik ben ook hevig in voorbereiding. Bij gemixt dubbel wil ik bij Roos, die rating bevalt me wel :8:.
En inderdaad Buurs, Roos wint 6-0 van mij, maar ik maak tegen haar meer punten dan jij zult doen....
Reply
mindlight Wrote:Ik ben ook hevig in voorbereiding. Bij gemixt dubbel wil ik bij Roos, die rating bevalt me wel :8:.
En inderdaad Buurs, Roos wint 6-0 van mij, maar ik maak tegen haar meer punten dan jij zult doen....

gemixt dubbel :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
op de tennisbaan of erbuiten?
Reply
Jemig wat brengt dit allemaal op gang.
Als ik het zo bekijk, is Buurs het pispaaltje hier?!(A)
Haha tennissen jullie zelf allemaal niet dan?!
Reply
Roos Wrote:Jemig wat brengt dit allemaal op gang.
Als ik het zo bekijk, is Buurs het pispaaltje hier?!(A)
Haha tennissen jullie zelf allemaal niet dan?!

Ze kunnen het moeilijk verkroppen dat ik de koning van TM/FTM ben.

In de laatste 8 jaar ben ik 2x 1e geworden en 5x 2e. 1x 4e.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben paar jaar geleden gestopt met tennis.

Ik had toen speelsterkte 6.
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Aaah is dat het Buurs! Jaloerse mensen hier?!Wink

Ah gestopt Viper? 6 is netjes toch!
Reply
Ach, het is een combinatie van.

Fanatisme, onbedoelde arrogantie van mijn kant...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm nou als het hier maar gezellig is/blijft, vind ik alles primaWink
Heb zin in volgende week, is ff kijken hoe goed iedereen is!
Reply
Mooie is dat bepaalde mensen zichzelf keer op keer voor paal zetten.

In dit topic staat op 1 van de eerste pagina's wel een voorbeeld met Ad Wim.
Hij kraakt mij eerst af, maar blijkt zelf geen gelijk te hebben :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: