FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Allen,

Vrij vroeg dit jaar, maar ik heb er alvast zin in.

Ik ben inmiddels al enthousiast bezig met de nieuwe site voor volgend seizoen en er staan weer een aantal mooie verbeteringen op het programma:
- inside scrolling, waardoor belangrijke informatie altijd bovenaan blijft staan
- beschikbare budget nu constant zichtbaar in de bovenregel
- pagina's in de stand, waarbij je eigen regel gehighlight is
- betere overgang van weken waarbij de statistieken van de week ervoor blijven staan als de database open is en de huidige statistieken komen als de database gesloten is
- meer mogelijkheden om te sorteren bij de statistieken
- algemene statistieken worden automatisch geupdate eens per dag
- teams van deze week en de week ervoor op de profiel pagina als de database open is
- automatische 80% berekening voor 0 scores

Ook voor de admins zijn er weer wat verbeteringen waardoor het werk van hun weer minder tijd in beslag zal nemen.

Uiteraard hoop ik dat jullie allemaal volgend jaar ook weer meedoen.

Mochten jullie nog ideeen hebben voor meer verbeteringen zet ze dan even neer in dit topic, dan kan ik er de komende maanden mee aan de slag!
wellicht is het goed om de mensen die nu officieel niet meespelen, maar wel af en toe een team maken een mail te sturen om mee te spelen.
Ik stel voor dat Buurs volgend jaar begint op een puntenaantal van -5000 ter compensatie van het geluk dat hij altijd heeft.
is uiteraard een mogelijkheid, maar dat soort mensen zijn meestal niet de serieuze deelnemers die je eigenlijk zoekt. Maar ik zal wel een mail de deur uit doen als de registratie voor het nieuwe seizoen geopend is naar iedereen die dit jaar ook meedoet.
Klasse Maccie. Ik ben er zeker bij.

Wellicht stats van de top 10 volgend jaar?
Beginnen we dan weer in de 2e week om in de 1e week te testen? Of gaan we gelijk los
als je nu bij de stats een speler aanklikt, krijg je een lijst van deelnemers wie deze speler hebben. zou dit misschien kunnen dat dan de stand in beeld komt met alleen de namen en puntenaantal totaalstand.degene die desbetreffende speler hebben dan opgelicht worden? dan is t lkkr overzichtelijk, vooral als je dan de stats nog kunt splitsen in top5/top10/totaal. wat denk je mac? snap je m?
Dat is een beetje vergelijkbaar met wat ik voorgesteld heb in het admin gedeelte, dat de wie-heeft-wie statistiek gesorteerd kan worden op de weekstand, alleen wil jij het dan zien voor de totaalstand? Kun je direct zien welke troeven je nog hebt ten opzichte van je concurrenten.
Zou fijn zijn dat als je op de teampagina achter elke speler ziet hoe vaak ie gekozen is. Kun je in een oogopslag zien wie je troeven zijn.

En natuurlijk die inlog/SQL-bug eruit.
@stille: kans is groot dat we inderdaad in week 2 beginnen. Alhoewel ik dit jaar wel vroeger begonnen ben dan vorig jaar en er dus misschien wat meer tijd is om te testen. Ga voorlopig maar uit van week 2.

@haggie, ja hoor iets in die trant is wel mogelijk. zal wel even kijken of ik daar wat van kan maken.

@ad wim: zal eens kijken of ik zoiets op een mooie manier voor elkaar kan krijgen. die sql bug kan ik helaas niks aan doen, dat is aan de host.
Ik snap dat het de host is, maar jij bent de contactpersoon en dit lijkt mij het belangrijkste wat er gemaakt moet worden. Het is echt vrij irritant als je de helft van de tijd niet kunt inloggen. En hun aanvankelijke oplossing is blijkbaar niet de juiste...
dan ben ik blij dat je dit blijkbaar pas opgelost wilt zien bij ftm2011 en dat het huidige seizoen je dus blijkbaar niet zoveel uitmaakt. Anders snap ik niet waarom je dat hier neerzet.
Ik heb het ook al 2x in het 2010-topic gezet.
Ik vind het nu niet zo erg meer dat het die paar weekjes nog gebeurt. Maar in 2011 zou het fijn zijn als het weg is, vandaar hier.
Overdune Wrote:Dat is een beetje vergelijkbaar met wat ik voorgesteld heb in het admin gedeelte, dat de wie-heeft-wie statistiek gesorteerd kan worden op de weekstand, alleen wil jij het dan zien voor de totaalstand? Kun je direct zien welke troeven je nog hebt ten opzichte van je concurrenten.

Nu staat er onder elke speler in de statistiekenlijst een willekeurig rijtje van ons wie een speler heeft, ik zou het graag zo zien;

Gekozen speler: Fernando Gonzalez 3x
stats top 5:

plek:.....naam:.......totaalpunten
1............Roger...........1000
2............Andy..........999
3.............Novak........998
4............Andy.............997
5..............Fernando............996
6............Rafa................995

Zodat je snel kunt zien, de groene in dit geval, wie Gonzalez wel heeft...
Zet je nou Buurs op 1? [gay]
nee hoor :razz:
=D>
centre court Wrote:Zet je nou Buurs op 1? [gay]

Logisch toch :8:
Ik vind dat Ad veel te hoog staat
zoiets?
Ik heb een lastig deel van het jaar gehad, met veel druktes op het werk en de geboorte van mijn tweede zoon. Komend jaar heb ik er toch wel weer veel zin aan om de handschoen op te pakken! Ik weet dat als ik het niet doe, ik er na een aantal weken spijt van heb.
@ MAC Notworthy Notworthy
Heel mooi Mac!

Ook top dat Tamp er volgend jaar weer bij is.
Haggie op 1 =D>
14 man met Blake Undecided
Jij hebt 'm ook :wink:
Reeël plaatje met mij ergens onderaan de ranking met Blake in mijn team :8:
Ik ben er volgend jaar niet meer bij
Je moest onder Roffa ingelogd denk ik?
1x is leuk Haggie