The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bangkok / Beijing
6-5, wat een spannende pot.
Reply
6-5, doe het maar Jesse!

Tb zie ik niet zo zitten :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
30-30 2nd serve
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ai, 2e service op 30-30, dat had mp kunnen zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu Bai - Soeda. Zo'n strategisch management keuze van omyaca. Leuke speler.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
TB, 7 puntjes Sam, doe het

Hup Bai :lol:
Reply
nu TB. :-s

Let op, 2e 3setter tiebreak die ik verliezen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geldt voor mij ook Hag, 1 van ons gaat er 2 op rij verliezen
Reply
Minibreak Querrey... :dodgy:

Tsonga 10x gekozen en Querrey 8x gekozen gaan winnen in 3e set tiebreak.
En dan zou Buurs nooit mazzel hebben.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Nu Bai - Soeda. Zo'n strategisch management keuze van omyaca. Leuke speler.
Tja, Soeda is natuurlijk een vrij zekere 3 punten en voor dat geld niet gek. Voor mij was het Soeda of Berrer. En je weet natuurlijk nooit zeker of Gonzo wel komt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Minibreak Querrey... :dodgy:

Tsonga 10x gekozen en Querrey 8x gekozen gaan winnen in 3e set tiebreak.
En dan zou Buurs nooit mazzel hebben.
En vergeet niet dat de tegenstanders ook nog eens allebei een break voorstonden in de derde set :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Sam....hele wedstrijd achter de feiten aanlopen en toch winnen =D>
Reply
En ja hoor, we kunnen het alweer bijna een Buurs-week noemen, en dan zelf nog gaan zeiken ook een uurtje geleden Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Minibreak Querrey... :dodgy:

Tsonga 10x gekozen en Querrey 8x gekozen gaan winnen in 3e set tiebreak.
En dan zou Buurs nooit mazzel hebben.

kom ik idd goed weg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:En ja hoor, we kunnen het alweer bijna een Buurs-week noemen, en dan zelf nog gaan zeiken ook een uurtje geleden Undecided
Buurs had Safin hoor...en dit zijn twee logische overwinningen al ging het "wat" moeizaam.
Beetje overdreven dit Ad...
Reply
Super Sam =D>
Reply
Safin is gewoon een dramatische keuze.

En het gaat niet om de logische overwinning, het gaat er natuurlijk om hoe, Kolemans...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En ja hoor, we kunnen het alweer bijna een Buurs-week noemen, en dan zelf nog gaan zeiken ook een uurtje geleden Undecided

een Buurs-week :-k

tsonga had het idd super lastig, maar wint tb overtuigend.
geen mp tegen gehad ofzo.

querrey kon beide kanten opvallen.
maar als hij de volgende ronde verliest, schiet het niet op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Safin is gewoon een dramatische keuze.

En het gaat niet om de logische overwinning, het gaat er natuurlijk om hoe, Kolemans...

Mwa ik snap wel wat je bedoelt, maar dat is ook de kracht van de grotere speler, om een achterstand derde set om te buigen, en toch nog te winnen natuurlijk.
Maar het is kut als deze allebei verkeerd vallen natuurlijk.
Reply
Klopt ML...daarom kies je een duurdere speler...
Reply
Ik had er natuurlijk ook niet op gerekend, maar het was toch wel erg fijn geweest als een van beiden had gewonnen en niet dat ze allebei verliezen terwijl ze er vrij dichtbij zaten.

Maar goed, je moet letten op je eigen spelers en later vandaag komen nog Monfils en Melzer in actie en die zijn veel belangrijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd Ad, Monfils eruit zou wel erg relaxed zijn. Net als dat Bobby nu mag gaan stunten =D>
Reply
ik heb ook geen querrey en tsonga. wat een drama uitslagen weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Troicki is de man voor mij
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Troicki is de man voor mij

ik heb hem ook lange tijd in mijn team gehad.

maar hield met hem steeds 250 over...

kwart moet iig mogelijk zijn.
daarna eraf tegen Jo :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Simpele winst Verdasco helaas. Hup Bai
Reply
krijgen we nog wat?
Reply
ja


<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.livescore.com/tennis.dll">www.livescore.com/tennis.dll</a><!-- w -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Monfils hele pot niet in de problemen en gebroken als hij voor de wedstrijd serveert...nu 6-5 Kendrick.
Reply
het was 6-5 monfils

hij heeft dus 2x voor de wedstrijd geserveerd en toen gebroken...

gelukkig heeft hij het in de tb afgemaakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: