The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




C-8
Adder Wrote:
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Ik heb de mids 1500 aangeboden( kon niet minder). De FC's gaan 6000 krijgen.
FL/FR kunnen in 1e instantie mee gaan met de korte pass dus krijgen( nog) niet extra.
Verdedigers laat ik ook nog ff voor wat het is.
Uiteraard gaan de FC's naar beneden al ze pt6 hebben.


Als de club in financieele problemen komt, gaan eerst de FC's en daarna de verdedigers iets naar beneden.

Vallen MR en ML ook onder mids? Ik heb namelijk geen ander contract gekregen maar zou er geen problemen mee hebben. Ik vraag me alleen af of een beetje dribbelen en voorzetten voor de MR's en ML's toch niet handig zou zijn? Weet niet hoe het er in de 2d uitziet maar in de statistieken van de afgelopen wedstrijden wordt er door die spelers redelijk wat gedribbeld en voorgezet.


Ben jou vergeten.... :oops:
De ML en MR spelen veel af op de FL/FR. Dan wel rechtdoor of cross. Dus ze spelen meer in dienst van, maar als ik de tegenstander in de toekomst wil verrassen( dus met 2 FC 's) dan hebben de ML en MR idd ook voorzet en dribbel nodig.
Voorlopig komen die nog niet aan bod voor jullie, want er staat sowieso nog eerst pass( kort sowieso, misschien lang) en tackle te doen.

Icon_twisted Schandalig, geef ik eindelijk eens een assist word ik vergeten... :cry: :wink:

Heb het contract geaccepteerd, als we veel afspelen op FR/FL is korte pass idd belangrijker nu.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Nieuwe contract geaccepteerd.
Insane life.
Reply
Speel ik voor de grap een keer zonder agt, word ik gelijk man van de wedstrijd! Hakkuh :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
opstelling tegen MC:

loon
koot
andriolo
vinkeroy
bultnyck
adriaanse
sandino
darwinkel
groningen
korte
dover



Denk niet dat het hoeft, maar ik ga evt. de laatste wedstrijd zo manipuleren dat we geen play off hoeven te spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
W'rom.
Reply
Fitheidsverlies beperken?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Aragorn Wrote:W'rom.

Wat Ronnie al zegt. Elke wedstrijd is er 1 te veel. Het ervarings tekort wat we nu opbouwen, zullen we vanaf ons 20e, 21e ruimschoots goed maken.
Ik verwacht namelijk dat de U21 coach niet om ons heen kan, aangezien onze skills skyhigh zullen zijn ( dit geldt ook voor onze Belgische vrienden).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hmm, voor mij jammer dat ik achter die 2 andere MC's aanloop. Zal wel vaste reserve worden dan dus.
Reply
Als zij spelen, heb jij geen fitnessverlies. Zodoende kun jij weer effectiever trainen en de achterstand inlopen. Dus wacht nog maar even met het zitten op die bank!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
kooltje Wrote:
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Heb jij een emailadres ofzo waar ik een MH kan contacten die snel een reactie geeft Adder?


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www3.footstar.org/ver_treinador.asp?coach=6188">http://www3.footstar.org/ver_treinador.asp?coach=6188</a><!-- m -->


Die moet je hebben, SM Stef
Helaas geen goedkeuring.
Baal er van. Gaat zwaar ten koste van Adriaanse.

Toch goedkeuring gekregen...
Valentijn Lindner (942) is geboren...Graag snel bij het team betrekken!
Reply
contract aangeboden.
Lindner wordt dus een MC.
Wat willen de heren Adriaanse, Sandino en Rijs?
met z'n 3-en rouleren op 1 plek?
gewoon om de week spelen?
iets anders?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Kunnen wel even rouleren om de trainings "achterstand" in te halen vind ik.
Reply
nieuwe opstelling tegen MC:

loon
koot
andriolo
vinkeroy
bultnyck
lidner
sandino
darwinkel
groningen
korte
dover
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Kunnen wel rouleren, maar is dat wel verstandig voor die nieuwe.
Reply
Naar mijn weten is "die nieuwe" alleen maar geboren om jullie achterstand in te halen.

But correct me if I'm wrong
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
die nieuwe is wat mij betreft idd om de 3 te ontlasten, maar ik heb wel het verzoek aan Lindgren om gewoon zonder vermoeidheid te laten spelen zo dat zijn ervaring sneller omhoog gaat.
Je weet het nooit in de toekomst......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:die nieuwe is wat mij betreft idd om de 3 te ontlasten, maar ik heb wel het verzoek aan Lindgren om gewoon zonder vermoeidheid te laten spelen zo dat zijn ervaring sneller omhoog gaat.
Je weet het nooit in de toekomst......
Meer ervaring maar minder vaardigheden?
Ik vind het goed hoor...jij bepaalt!
Reply
kooltje Wrote:
Adder Wrote:die nieuwe is wat mij betreft idd om de 3 te ontlasten, maar ik heb wel het verzoek aan Lindgren om gewoon zonder vermoeidheid te laten spelen zo dat zijn ervaring sneller omhoog gaat.
Je weet het nooit in de toekomst......
Meer ervaring maar minder vaardigheden?
Ik vind het goed hoor...jij bepaalt!


Nou niet helemaal.
Het lijkt misschien dat ik ( af en toe?) een dictator ben, maar met Lindgren maakt het me niet zo heel veel uit wat er mee gebeurd, omdat hij toch nooit een basisspeler zal worden. Daar is zijn achterstand gewoon te groot voor.
Dus als jij liever voor de skills gaat, vind ik het ook best.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Laat hem maar met vermoeidheid spelen... dan krijgt de rest minder fitnessverlies.
Reply
opstelling tegen Heerenveen:

loon
cleton
willems
bleeker
leeuwaarden
Lidner
Rijs
Renirie
tergau
Jaspers
Haute
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
laatste pot om de keizers baard:


loon
koot
andriolo
vinkeroy
bultnyck
adriaanse
lindgren
darwinkel
groningen
korte
dover
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Toch een mooie prestatie, de 3e plek.
Hoekschop van ons is dodelijk met Darwinkel en Vinkeroy. De 2d een stukje gekeken en wat opvallend is zijn de cross passen van ons.Van ML naar MR, naar FL en dan of naar de FC of toch nog ff naar de FR die vewrvolgens naar de FC passed. Tegenstander loopt zich het schompetorretje en wij staan gewoon goed, qua positie. Terwijl de meesten nog met AGT spelen geeft dat veel hoop voor de toekomst. Dan heb ik me ook nog totaal niet verdiept in de IO's. Zal me niet verbazen als er komend seizoen al wat opgeroepen worden voor de U21.
Degenen moeten zelf maar kijken of ze bij het NT ook met AGT spelen. Kan dus wel zijn dat je er dan uitgerot wordt( bij het NT, niet bij CT).
Je pakt daarentegen wel veel ervaring bij het NT( kan later erg belangrijk worden.), als je gewoon speelt
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
3 goals als verdediger verdient toch wel een contractaanpassing he ;-)
Reply
Methos Wrote:3 goals als verdediger verdient toch wel een contractaanpassing he ;-)


Ik ben blij dat ide club geen optie in je contract heeftt voor gescoorde goals.....
De club zou leeglopen op je. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Toch 5 goals dit seizoen inderdaad. Volgend seizoen ga ik voor 10 doordat het kopspel in orde zal zijn dan Icon_twisted
Reply
opstelling tegen AA:

Loon
cleton
willems
bleeker
leeuwaarden
paez
lindgren
renirie
tergau
knaap
haute
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:opstelling tegen AA:

Loon
cleton
willems
bleeker
leeuwaarden
paez
lindgren
renirie
bakhuis
knaap
haute


Kleine aanpassing. Heb al een teambericht naar iedereen gestuurd, maar hier ook nog maar ff:

Deze 2 huurspitsen( 8 en 12 weken) spelen alles, dus de vaste kern speelt minder dit seizoen( wel meer trainen dus)
Wie echt een probleem hebt met weinig spelen, moet dit maar aangeven dan zullen we wel naar een oplossing zoeken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lindgren is Lindner neem ik aan?
Reply
kooltje Wrote:Lindgren is Lindner neem ik aan?

ja, sorry maar ik vergis me wel eens met namen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
wissels:


89' - - - Martijn Vinkeroye Kay Bleeker
89' - - - Simon Andriolo Willem Willems
89' - - - Dennis Koot Martin Cleton
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: