The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Elbow
Dubbelen jullie ook, of alleen singles? Ik dubbel samen met Edwin Kerkhoven Smile
Reply
Ik vind het netspel nog te moeilijk, kan het moeilijk plaatsen. Week 1 heb ik een dubbel gespeeld, maar was te moeilijk...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jaaaa nieuw hoogtepunt!

Na 3 overwinningen in de Q's, nu ook de 1e ronde in de MD gewonnen \Big Grin/

Cuba F2:

R1: Haggeman - Simmonds(2) 6-2
R2: Haggeman - Oudsema ....
Reply
Als je al met 6-2 van de 2nd seed wint, dan begint het op te schieten

Heb met Edwin Kerkhove de 2e set gewonnen: 0-6 6-4. Ik vind dat dubbelen juist een goeie manier om dat netspel een beetje te oefenen. Nu de derde set Smile
Reply
Haggie Wrote:Jaaaa nieuw hoogtepunt!

Na 3 overwinningen in de Q's, nu ook de 1e ronde in de MD gewonnen \Big Grin/

Cuba F2:

R1: Haggeman - Simmonds(2) 6-2
R2: Haggeman - Oudsema ....

R2: Haggeman - Oudsema 6-1 Hakkuh
QF: Haggeman - Bloomfield ..
Reply
haggie =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Als je al met 6-2 van de 2nd seed wint, dan begint het op te schieten

Heb met Edwin Kerkhove de 2e set gewonnen: 0-6 6-4. Ik vind dat dubbelen juist een goeie manier om dat netspel een beetje te oefenen. Nu de derde set Smile

Het is nu de rally aangaan en bij de eerste de beste halfcourt bal van de tegenstander proberen met de forehand af te maken, gaat uitstekend!!
Reply
SJONGE JONGE!!

Kut bloomfield.. zo snel aan het net en ik net niet scherp genoeg. 4-6. Sad

edit: Bloomfield wint toernooi :x
Reply
Ik heb de 3e set in het dubbel ook verloren met 3-6. Wel nog 2 MP afgeweerd, maar de 3e was teveel.
Reply
Ik kap er ff mee. Stond 5-1 voor, nam het iets te makkelijk en vervolgens kwam ik er niet meer aan te pas. De ballen die ik er normaal langs op sla, gingen nu uit.. het momentum lag ineens bij hem... =; 6-7(2) DRAMA!
Reply
Ik heb ook een *6-5 weggegooid tot een 6-7(4) Sad Ik was gewoon beter dan die gast.
Edit: en 4-6 . damn.
Reply
Ben ook weer aan ht spelen. Win eigenlijk van iedereen vrij makkelijk in die futures, behalve van die kut defenders...

Misschien ook maar junior 10 gaan spelen en dan erbij neerleggen dat ik tegen die defenders verlies...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind zelf dat het goed is dat het nu "te" moeilijk is in het begin. Je wordt zelf als speler steeds beter, en ook je manneke wordt steeds beter. Dus als je begint met "het is te doen", dan is het straks te makkelijk denk ik.
Reply
Precies Eli. Zo vind ik het ook.

Ben nu op het Italiaanse gravel aan het knallen. De Q's met 6-3, 6-4 en 6-2 gewonnen.

R1: Haggeman - Pablo Amado 6-2
R2: Haggeman - Dorsch .. (maar eerst ff eten, als ik terugkom wil ik mijn 1e titel met Junior 10)
Reply
Klopt.

Hoe zitten jullie trouwens qua topspin? Ik vind het heel vervelend als mijn tegenstanders dat spelen, maar ik heb het zelf heel laag gezet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb het op 35% staan, de default geloof ik.
Reply
Ben ook maar opnieuw begonnen, in de junior 10, zodat we allemaal op hetzelfde niveau spelen. Wel zo leuk om te vergelijken. Zo groot is het verschil niet.

Ik win net zelfs voor het eerst van een defender, en nog vrij afgetekend ook met 6-3 :eeeek:
Reply
Netjes Ad! Volhouden! Ik begin nu weer, terug van het eten! *3-3 in de 2e ronde maindraw
Reply
Ik ga ook weer verder, come on! Wink
Reply
en meteen naar 3-5* ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Reply
ik word hier zo moe van he... Dead
Reply
Aaaaaaaaaaaah, verlies ik met 7-5 in de 2e ronde na me zo fantastisch terug geknokt te hebben van 2-5 naar 5-5 :letitallout:
Reply
Ff op pauze gezet, ivm eten, maar sta alweer 4-1 achter :dodgy:
Reply
Ad Wim Wrote:Aaaaaaaaaaaah, verlies ik met 7-5 in de 2e ronde na me zo fantastisch terug geknokt te hebben van 2-5 naar 5-5 :letitallout:

Qualies of maindraw?
Reply
MD.

Ben nu weer in de 3eR qualis.
Reply
Als je de maindraw haalt van een toernooi en bijvoorbeeld 1e of 2e ronde eruit vliegt, vraagt ie meteen of je je wil kwalificeren voor het toernooi, de week erop. Het is ook verstandig om eens weekje niet te spelen. Dan gaat hij trainen en kun je meer ervaringspunten verdelen over je stats. Kwam ik zojuist achter, weet niet of jullie dit al wisten..

Ik ram mezelf net ff met 3x 6-0 door de Q's in Griekenland heen.. :o Easy :-"
Reply
Maar je krijgt dan toch niet meer trainingspunten? Je kunt er meer verdelen ja, maar je houdt toch hetzelfde aantal trainingspunten?
Reply
Niveauverschil is trouwens wel erg groot. Soms win je 6-2 van een gast en verlies je nipt van een gast die net zo hoog staat op de ranglijst...
Reply
Kijk, dit bedoel ik, nu word ik compleet van de baan gemept met 6-1. En niet eens tegen een defender, maar tegen een aanvaller. Gast ramde alles weg :|
Reply
Ad Wim Wrote:Maar je krijgt dan toch niet meer trainingspunten? Je kunt er meer verdelen ja, maar je houdt toch hetzelfde aantal trainingspunten?

je houdt wel het aantal punten te verdelen, maar je kunt niet alles verdelen als je niet genoeg trainingsuren hebt. Je kunt je aantal trainingsuren verdelen, waneer je zoveel ervaring hebt..
Reply

Forum Jump: