Threads: 26
Haggie Wrote:De online versie speel je tegen de computer, je kunt ook een online spel spelen die gelijk loopt aan de ATP. Eli en ML gingen deze al spelen en ik denk dat ik zelf ook ga spelen. Online is tegen echte spelers natuurlijk
Threads: 67
Elikian Wrote:Haggie Wrote:De online versie speel je tegen de computer, je kunt ook een online spel spelen die gelijk loopt aan de ATP. Eli en ML gingen deze al spelen en ik denk dat ik zelf ook ga spelen. Online is tegen echte spelers natuurlijk 
haha ja oke. De ECHTE versie speel je tegen de computer :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Klotezooi. Win ik weer een future, stijg ik maar 73 plaatsen, mag ik nog de challenger niet in..
Threads: 97
En mijn eerste challenger dus ook gewonnen en zomaar 300 plekken op de wereldranglijst gestegen naar plek 279 :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Het wordt steeds mooier voor jou. Ik heb morgen vrij, dus kan er iets langer aan zitten. Laat me weten als je een top100 speler met 6-0 inmaakt, dan kap ik ermee :wink:
Of in ieder geval iemand met meer dan 1200 skillpunten ofzo :p
Tja, ik speel ook niet eens veel, zit nu pas in week 10 of zo. Zit er ook aan te denken om opnieuw te beginnen in de pro, al zitten er nu nog wel eens leuke wedstrijdjes tussen. Maar dat zal alleen maar minder worden naarmate mijn mannetje beter wordt, denk ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Kijk eerst maar eens wat je in de ATP maakt... met een ranking van laag 300 moet je toch bijna in de kleine ATP kunnen komen toch? Het rare is gewoon dat behalve je manneke je zelf ook nog steeds beter wordt, ik iig wel.
Ik weet niet of ik zelf echt beter word. Er is gewoon een vaste manier om punten te winnen, en dat heb ik al tijden. Alleen mijn netspel is drama, maar dat heb ik tot nu toe ook nooit echt nodig gehad. Maar ik ga morgen eens kijken of ik qualiôs kan spelen voor een ATP-toernooi.
Ik merk dat netspel best ok kan zijn als je door je 4(?) winner-slagen heen bent, en dat te onzuiver en risky wordt.
Dat kan ik me voorstellen, maar tot nu toe kom ik er altijd wel met winners van achteruit of door een fout van hen af te dwingen. En ik kan wel iets meer dan 4 slagen voluit slaan voordat ie moe wordt. En als het dan onzuiver wordt, ga ik grinden en alles terug brengen en wachten op de fout. Of wachten totdat ie naar het net komt.
IK WORD ZO SCHEITZIEK VAN DIE SERVE VOLLEYERS, DIE EIGENLIJK TOTAAL NIET KUNNEN VOLLEREN EN ALLES HARDCOURT ERGENS LAF NEERLEGGEN..
Threads: 2
Iemand van hier ervaring met het betalen via 'n overschrijving?
Haggie Wrote:IK WORD ZO SCHEITZIEK VAN DIE SERVE VOLLEYERS, DIE EIGENLIJK TOTAAL NIET KUNNEN VOLLEREN EN ALLES HARDCOURT ERGENS LAF NEERLEGGEN..  Halfcourt? 
En als je niet beter bent qua techniek moet je het op tactiek winnen. En zo te zien lukt ze dat aardig.
En nee, geen ervaring met overschrijving
Wat is je ranking dan? Dan moet je echt wel kleine challengers kunnen spelen.
400. In de week die ik nu wilde spelen kon het niet. Dus eerst maar ff nog een future er doorheen knallen.
Wss net fout gekeken. Zojuist mijn 4e future gewonnen en nu direct in de maindraw van de challengers! :
Ik zit nu helaas in een paar weken zonder ATP-toernooien dus ik kan niet checken of ik mee kan doen in de qualis. Ik moet me voor grote challengers nog steeds kwalificeren, en dat ga ik ook maar gewoon doen.
Threads: 99
Chiel-Montagne Wrote:Iemand van hier ervaring met het betalen via 'n overschrijving? Ja...Buitenlandse overscrijving is dat.
Duurt vijf dagen voor je key krijgt.
Ik eindelijk begonnen met het spel...
Je kunt ook al als topper instromen?
Ik ben als junior met 5 op tussenniveau begonnen.
Heb me eerste twee kwalificaties verloren voor een future maar toch ervaringspunten erbij.
Ben pas 17 dus als ik nog drie jaar verlies dan ben ik op mijn 20ste alsnog een topper? of werkt het zo niet? Graag wat uitleg over junior/pro/tussenniveau...thnx!
Junior 5 is aardig om mee te beginnen. Maar als je alleen maar verliest, kun je ook lager beginnen om eerst wat beter te worden, heb ik ook gedaan. Dan kun je later altijd nog opnieuw beginnen met juniors 10, waarin wij nu spelen.
Je kunt ook blijven verliezen en je mannetje beter laten worden. Op zich wel realistisch. Ik ben nu nl nog steeds maar 17 en sta al 250e...
Ik heb eindelijk weer eens mijn meerdere gevonden in Carlos Berlocq, de nummer 131 van de wereld. Een defender met onwijs veel topspin en dan ook nog eens op gravel, niet doorheen gekomen.
Maar goed, wel gekwalificeerd voor zo'n grote challenger, jammer dat ik tegen de nr 1 geplaatst uit kom...
Aha, ik heb nou de ranking om voor kleine ATP-toernooien te kwalificeren. Ben nu bezig ijn Valencia. 1e wedstrijd met 6-0 gewonnen, maar ga nu slapen.
Kun je ook ergens instellen dat je standaard Arcade wilt?
vandaag een dag Elbowen...Moet het eindelijk eens beter gaan. Nog geen pot gewonnen tot nu toe.
Edit: wat is de beste knop om een volley mee te slaan?
volley doe ik (nog) niet aan. Ik kan je dus ook geen antwoord geven en had beter niet kunnen antwoorden :wink:
Mijn volley waarden zijn heel slecht, omdat ik al mijn skillpunten aan service, back- en forehand heb besteed. Daarom sla ik met de eerste key... de tweede is altijd te langzaam en haalt de tegenstander hem nog. De 3e knop is voor mijn skilllevel te riskant.
Jaaa mijn eerste challenger gewonnen! Nu de grootste challenger doen met o.a. Seppi, Vliegen, Pashanski en de als 2e geplaatst Djokovic :o
Daar is dan de eerste overwinning! Tegen Juab Sebastian Cabal (603)...Een betere tegenstander kon ik niet treffen met zn 23 onnodige fouten. Wel leuk dat deze overwinning in Scheveningen is voor eigen publiek :lol:
Nu tegen Christian Lopez.
Threads: 31
Klasse Kool =D>
Vanaf nu gaat het alleen maar makkelijker.
|