The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2009
Feli Ad
Reply
andre Wrote:Feli Buurs!
Op mijn kwaliteit (meervoudige BV) afgetroefd.

thxs andre
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik weet niet of je er nog bent, Mitch, maar denk ook even na over volgende week. Dan hebben we nl weer dat gezeik dat er toernooien zijn in Amerika en in Europa, dus dat loopt dan door elkaar heen. Voor de 1e ronde is het nog niet zo'n probleem, maar daarna wordt het lastig, vooral de deadlines.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deadline staat toch gewoon op 11 uur smorgens CET? Dan beginnen de europese potten, en er zijn dan geen USA potten meer bezig. En de polls gaat over de dagen, dus dat moet te doen zijn toch?

Ma + di eerste ronde = poule-poll, en waarschijnlijk de complete 2e ronde (wo+do) als QF poll.
Reply
Maar dan heb je dus eigenlijk maar van ca. 8 tot 11 's ochtends om de poll in te vullen en dan moet iemand die poll er ook net voor dat tijdstip opzetten. En de vraag is of het schema van die avond bekend is voor Noord- en Zuid-Amerika. Toch wel een gedoe, en we moeten er bovenop zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat er zo weinig deelnemers zijn dat we geen extra ronde nodig hebben en dat we gewoon de complete 2e ronde als onze QF kunnen pollen. Dan hebben we de order of play niet nodig.
Reply
De poll leeft volgens mij wel aardig volgens mij, en het zou goed kunnen dat men, tijdens of na de AO finale hier komt en even de poll meepakt.

Maar goed, we moeten het maar even bekijken. Het zou goed kunnen zijn dat het allemaal soepel verloopt, maar er moet iig wel helder gecommuniceerd worden wat er gebeurt. En aangezien Mitch er niet is, leek het me slim om even aan te kaarten. Misschien wat vroeg, maar bij deze heb ik dat dus gedaan :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij wast zijn handen in onschuld Wink
Reply
Feli Ad =D>

verdiende overwinning.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli ADje...
Reply
Feli Ad! dat is 2
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Feli Ad. =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Dank allen, mooie overwinning was het inderdaad.

Beetje jammer wel dat niemand er nog een poll opgezet heeft; dat is dus precies wat ik eerder bedoelde. Ik zal kijken of ik nog tijd heb om het te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Ad Wimt (*) zijn 2e titel op rij, en het was toevallig een Grand Slam. Feli. Hij verstevigt zijn ranking behoorlijk, maar zijn eeuwige rivaal is nu opgeklommen naar de 2e stek dankzij de finaleplaats. De achterstand is echter nog behoorlijk groot. Maar goed, tot aan Wimbledon ligt het verdedigende werk toch vooral bij Ad, dus wie weet.
Kuiper stijgt van 6 naar 4 en opvallend is het stijgen van Omyaca van 8 naar 7 terwijl hij helemaal niet speelde. Reden is het niet verdedigen van de titel door São Paulo, die daardoor van 3 naar 8 duikelt. Verder maakt ook Mindlight een grote sprong, ondanks dat het in de poulefase voor hem aan een redelijk dun draadje hing allemaal.

Welkom ook aan Raging Bull als nieuwe speler, die in de QF de 2e beste score van allemaal had, maar hij trof precies de verkeerde opponent. Welkom en Succes!

(*) slecht woordgrapje ik weet het.

Loting Johannesburg/Vina del Mar/Zagreb: 18 deelnemers deze week.
17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
Ad Wim (1) - Kooltje (7) - Juan Zueco - Elikian
Mist (3) - Andre (6) - De Kabaggaan - Scholten!
Kuiper (4) - Chiel-Montagne (8) - Haggie - Musse - Raging Bull
Buurs (2) - Centre Court (5) - Mindlight - Cruijff - Kraai

Win P1 - N2 P4
Win P2 - N2 P3
Win P3 - N2 P1
Win P4 - N2 P2
Reply
Ik mis mezelf?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik zie van jou ook geen poll?
Reply
:eeeek: heb gister toch echt zitten pollen en submitten :eeeek:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mitch is er denk ik niet, dan moeten we zelf uitrekenen:

Mist-André-De Kabaggaan-Scholten 26-26-23-23

BV: 10-9-8-8

Mist (2e) en André (1e) naar de volgende ronde.
Reply
Hierbij een sheet waarmee je de stand kunt uitrekenen.
Het enige wat je hoeft te doen is in de kolommen A t/m E de voorspellingen te kopiëren (en in kolom R de uitslag in te vullen).
Nu kun je in kolom Q zien of er verschillen zijn en in de kolommen T t/m X de scores.


Attached Files
.xls   TP standen.xls (Size: 49 KB / Downloads: 10)
Reply
Thanks andre

Zegt voor mij nu
Ad Wim - Kooltje - Juan Zueco - Elikian: 6 - 9 - 8 - 9
2 - 2 - 2 - 1 Q/LL vs. Nicolás Lapentti ( ECU )
2 - 1 - 1 - 1 (7) Agustín Calleri ( ARG ) vs. Nicolás Massú ( CHI )
2 - 1 - 1 - 1 Fabio Fognini ( ITA ) vs. Q/LL
1 - 2 - 2 - 2 Qualifier vs Ernests Gulbis (LAT)
2 - 1 - 1 - 2 Simone Bolelli (ITA,8) vs Viktor Troicki (SRB)
1 - 2 - 2 - 1 Denis Istomin (UZB) - Santiago Ventura (ESP)
1 - 2 - 2 - 1 Kevin Anderson (RSA) - Ivo Minar (CZE)
2 - 1 - 1 - 2 Frederico Gil (POR) - Daniel Koellerer (AUT)
Reply
Haha net te laat andre. Alles handmatig zitten kutten :wink:
Had ik beter niet kunnen doen, want ik ben dramatisch..................... Undecided

Kuiper-Chiel-Musse-Haggie-Raging Bull 4-9-6-2-4

1-1-2-2-2 Calleri-Massu
1-1-1-2-1 Fognini-Decoud
1-2-1-1-2 Junquira-Dabul
2-2-2-1-2 Tursu-Gulbis
1-2-1-1-1 PHM-Karanusic
1-2-1-1-1 Melzer-Korolev
1-1-2-1-1 Anderson-Minar
1-2-1-1-1 Cipolla - Chiudinelli
2-1-2-2-2 Merwe - Becker

BV: 8-12-8-9-10
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zou lullig zijn trouwens als Juan het niet haalt door het missen van het "zekere" punt van Cilic op Clement door de wedstrijd vergeten te pollen.
Reply
Buurs - CC - Mindlight - Cruijff - Kraai: 10 - 7 - 13 - 10 - 11

2-2-2-1-2 Junqueira - Dabul
1-2-2-1-2 Melzer - Korolev
1-1-2-1-1 Istomin - Ventura
1-1-1-1-2 Cipolla - Chiudinelli
2-2-1-2-2 Sela - Ferrer

9-8-12-11-15
Reply
Buurs - CC - Mindlight - Cruijff - Kraai: 10 - 8 - 14 - 10 - 13

2-2-2-1-2 Junqueira - Dabul
1-1-2-1-1 Istomin - Ventura
2-2-1-2-2 Sela - Ferrer

9-8-12-11-15
Reply
Ad Wim - Kooltje - Juan Zueco - Elikian: 6 - 11 - 10 - 9
2 - 2 - 2 - 1 Q/LL vs. Nicolás Lapentti ( ECU )
2 - 1 - 1 - 1 (7) Agustín Calleri ( ARG ) vs. Nicolás Massú ( CHI )
2 - 1 - 1 - 1 Fabio Fognini ( ITA ) vs. Q/LL
1 - 2 - 2 - 2 Qualifier vs Ernests Gulbis (LAT)
2 - 1 - 1 - 2 Simone Bolelli (ITA,8) vs Viktor Troicki (SRB)
1 - 2 - 2 - 1 Denis Istomin (UZB) - Santiago Ventura (ESP)

Zou toch wel heel treurig zijn. Ad en ik hadden op tijd gepolld, en Kooltje en Juan te laat. En dan gaan we er alsnog uit? Big Grin
Kooltje en Juan geen verschillen meer, dus Kooltje blijft Juan iig voor.
Reply
Bedankt voor het rekenwerk Eli...Gulbis wint ook...dus in ieder geval door =D>
Reply
Hmmm, dit was echt een zeldzaam dramatische ronde van mij. In 5 seconden pollen werkt dus niet... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim - Kooltje - Juan Zueco - Elikian: 9 - 12 - 11 - 13
Calleri-Massu is niet meer van belang.

Zelfs al had Juan Cilic-Clement ingevuld, dan had hij het op de BV van Kooltje verloren.
Reply
Als ik het goed heb, wordt dit de kwartfinale:

Elikian - Mindlight
André - Musse
Chiel Montagne - Kooltje
Kraai - Mist
Reply
Hehe, ik ben weer terug van vakantie. Er ligt echter wel een berg werk op me te wachten. Sad Icon_evil
Vanaf komende week zal ik de poll weer oppakken. :Big Grin
Reply


Forum Jump: