The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg
mindlight Wrote:Juist, die Veic stelt niets voor, Korolev wordt een puntenmachine deze week. =D>

als je kunt winnen van canas, kan je korolev natuurlijk ook verslaan :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Denk dat zijn geld op is nu.
Reply
ai, veic mist 0-40 #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
als korolev dit wint mag cilic er best af. dat is Eli vast wel met me eens. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ook in Zuid Afrika gaan ze eindelijk beginnen :o
Reply
centre court Wrote:als korolev dit wint mag cilic er best af. dat is Eli vast wel met me eens. Icon_twisted

En ik ook..
Reply
Korolev =D>
Cilic =D>
Van der Merwe Notworthy
Reply
mindlight Wrote:Veic =D>
Cilic =D>
Becker =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik moet weg, diner Sad
Hup Korolev, Cilic en vd Merwe =D>
Reply
Prima Cilic..erg simpel
Veic maakt het Korolev in ieder geval lastig
Ook Becker niet eenvoudig verder..allemaal goed...nu volhouden
Reply
Kom net thuis en heerlijk om te lezen over PHM. Iedereen die denkt dat ie gaat verliezen en dan zo sterk terug komen en winnen in de 3e set, met het publiek tegen zich. Wat een held is het! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
oh Serra en Koro terug in de set..Had ik me mond maar gehouden
Edit: Becker verliest de set :lol:
Reply
Waar zijn trouwens Mayer en GGL op het SB? Dat is een cruciale pot voor mij. Of is die baan nog niet droog?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waar zijn trouwens Mayer en GGL op het SB? Dat is een cruciale pot voor mij. Of is die baan nog niet droog?
Geen idee..Moeten ze nog beginnen of zijn er al games gespeeld?
Reply
die partij wordt morgen gespeeld

hoe bevalt het werk, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
montanes - cuevas begonnen....

mijn gedachten gaan terug naar een regenachtige dag in Amersfoort :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik vind cilic niet goed spelen.
vooral die volleys kunnen veel beter.

geef karlo een goede kans :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Belangrijkste pot voor mij begonnen...Kom op Montanes...weg met Cuevas!
GSM Cilic..prima
Reply
Set Veic... =D>
Reply
Veic wint de 2e set. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zal echt perfect zijn als becker hier meteen verliest. Die Van Merwe verdiend het wel aan alle kanten als je de stats zo ziet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Granollers verliest de eerste set in Zuid Afrika...
Becker in de tweede tb...hopelijk met dezelfde uitslag
Kom op Troicki...Weg met ljubo...Scheelt Karlo weer extra inspanning
Reply
GSM Merwe =D>

Edit: Troicki breakt Ljubo meteen..het kan niet op
Reply
Mooi dat Becker weg is. Nu mag Grannollers daar ook wel verliezen. Ljubo en Cuevas zie ik 't niet redden vandaag, helaas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Korolev heeft natuurlijk ook veel te veel moeite met die pummel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Korolev heeft natuurlijk ook veel te veel moeite met die pummel.
Volle bak voor jou in Zagreb CC...Karlo en Ljubo en Koro en Cilic. Niet te hopen dat Stakhovsky op herhaling gaat...Wink
Reply
Achteraf geen hele goede tactiek maar hoop nu natuurlijk wel dat ze allemaal verder gaan komen. Mss gooit Troicky wel roet in 't eten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Korolev gaat zometeen gewoon verliezen joh. :crazy:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Die Korolev gaat zometeen gewoon verliezen joh. :crazy:
*3-2 Veic :eeeek:
Reply
Match suspended bij Baghdatis :roll:

Montanes verspeelt zijn voorsprong Sad
Reply


Forum Jump: