The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg
OMG. die man is goed :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
nette 7-5 7-5 overwinning.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gonzalez - Monaco over een uurtje. Hoezo belangrijk? :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben nog wakker. Gonzo-Monaco gaat zo beginnen. 1e set maar ff via betfair kijken dan :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ga maar slapen. Monaco wordt compleet overlopen door Gonzalez. *3-0 op zijn gemak. :o Icon_evil
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-0 6-2. Wat een klasbak.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Gonzo =D>
Nog 6 van de 12 over. alle finalisten zitten er voor mij niet meer in:

Het ideale scenario zou zijn:
Gil - Chardy
Gonzalez/Cuevas - Acasuso
Ancic - Cilic
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Laat nou maar gewoon alle favorieten winnen...Dus Tsonga, Gonzalez en Cilic...
Reply
Ik ben de enige met de combinatie Tsonga-Ancic-Cilic-Gonzo-Cuevas, en een van de weinigen met Tsonga-Ancic-Gonzo dus als Gonzo, Tsonga en Ancic het toernooi winnen, doe ik toch nog best goede zaken. En in de nieuwe puntentelling worden de echte punten verdeeld bij toernooiwinst. En winst van Ancic, Tsonga en Gonzo lijkt me ook niet onaannemelijk gezien hun vorm en loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben de enige met de combinatie Tsonga-Ancic-Cilic-Gonzo-Cuevas, en een van de weinigen met Tsonga-Ancic-Gonzo dus als Gonzo, Tsonga en Ancic het toernooi winnen, doe ik toch nog best goede zaken. En in de nieuwe puntentelling worden de echte punten verdeeld bij toernooiwinst. En winst van Ancic, Tsonga en Gonzo lijkt me ook niet onaannemelijk gezien hun vorm en loting.

Dat idee heb ik ook. En zeker bij grote toernooien, GS en Masters.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nee niet onaannemelijk nee, maar Robredo/Cilic/Ferrer zou ook zomaar kunnen.
Reply
Chardy wint met 11-9 de 2e set TB van Ferrer. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Chardy begint wel erg vervelend te worden. Hij mag eigenlijk niet de finale halen, dat moet Ferrer toch kunnen voorkomen. 3-3 Nu in de 3e set.
Reply
Wat is die backhand van Ferrer slecht zeg
Reply
Ferrer werkt een BP weg bij 5-5.
Reply
ik kom erin bij 4*-2 voor Chardy in de 3e set tb!

Allez [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 mp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Chardy beslist het met een prachtige volley =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat is balen. Deze had Ferrer moeten winnen. Gelukje voor de mensen met Chardy.
Reply
klasse Chardy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een knuppel die Ferrer, die kan echt niet meer dan verdedigen. Wat een plassert. Terechte overwinning van Chardy, maar wel balen voor FTM ](*,)
Reply
Ferrer 5 Matchpoints gehad..... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Reply
Kraai Wrote:Ferrer 5 Matchpoints gehad..... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kraai Wrote:Ferrer 5 Matchpoints gehad..... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Wat een grap Undecided

Maar goed, wel goed voor Tsonga natuurlijk, Chardy is een eitje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga breakt in de tweede set met een paar prachtige ballen, maar hij is meer aan het zeiken dan dat ie blij is. Kun je nagaan wat een poeptoernooi dit is, als hij in slechte vorm nog met twee vingers in de neus in de finale komt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ancic verdomme de hele set een break voor maar laat zich breaken als ie voor de set serveert. nu mb achter tegen hernych in de tb.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb toevallig gekeken vanf 5-3 en het is compleet verdiend dat Hernych hier de set wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic sleept hem eruit na 3 uur 05 minuten =D> =D> =D>
Reply
Hernych stond 6-4 voor in de tie-break.
Reply
HOPPAAAAA lekker acasuso =D> =D>
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply


Forum Jump: