The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Wat een rampbegin. Wissel op het laatste moment : Almagro out en Hernandez/Vasallo en Cuevas in. Valt het
helemaal fout, gvd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Kohl, Benneteau en Ghareeeeeb!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Wat een rampbegin. Wissel op het laatste moment : Almagro out en Hernandez/Vasallo en Cuevas in. Valt het
helemaal fout, gvd

hoezo helemaal fout...?

je hebt al 65 punten met kans op nog +45....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Meteen break Kohlie! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Wat een rampbegin. Wissel op het laatste moment : Almagro out en Hernandez/Vasallo en Cuevas in. Valt het
helemaal fout, gvd

Ja zie het probleem ook niet, als MVA niet zo gemazzeld zou hebben had je het veel slechter gehad.
Reply
4-2 Ghareeb! Undecided

Kohli gaat lekker!

Benne mag wel winnen voor de poll maar is niet zo belangrijk verder.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Simon breakt terug als die hoofddoek voor de set serveert. hij speelt ook wel tegen een pannekoek natuurlijk en hij zal nu ook best met 7-5 6-1 winnen maar 't valt me steeds vaker op dat Simon mentaal wel sterk is. Laatst brak ie ook al terug toen Dimitrov voor de match serveerde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar nu breakt Ghareeb weer =D>
Reply
Volgens mij ben je juist mentaal heel zwak als je je niet kunt opladen tegen pannenkoeken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu gaat Ghareeb 'm wel pakken! 30-0!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij ben je juist mentaal heel zwak als je je niet kunt opladen tegen pannenkoeken...

Nee vind ik niet, slecht spelen, achterkomen, en uiteindelijk toch winnen is gewoon sterk.
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij ben je juist mentaal heel zwak als je je niet kunt opladen tegen pannenkoeken...

heeft vooral met instelling te maken.

Als je de wedstrijd toch wint, ondanks achterstand dan lijkt me dat mentaal sterk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een neus heeft die Ghareeb zeg. Zou zo uit Amsterdam kunnen komen :lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, je kunt toch niet ontkennen dat Simon hier schandalig bezig is en dat heeft waarsch voornamelijk te maken met het feit dat hij er te licht over denkt.

De grote kracht van Nadal, mentaal een van de sterksten, is dat hij altijd gefocust is en vanaf de eerste bal scherp is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, je kunt toch niet ontkennen dat Simon hier schandalig bezig is en dat heeft waarsch voornamelijk te maken met het feit dat hij er te licht over denkt.

De grote kracht van Nadal, mentaal een van de sterksten, is dat hij altijd gefocust is en vanaf de eerste bal scherp is.

Maar Nadal is daar dan ook een zeldzaamheid. Federer heeft het ook nog, verder vrijwel niemand. Dus om nou het hele veld "schandalig" te noemen... Kijk ook naar Murray gisteren, uiteindelijk is het winst dat telt, niet hoe..
Reply
Ad, jij haalt instelling/professioneel en mentaal volgens mij door elkaar heen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
12-0 simon in de 2e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kohli gaat ver komen. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We hebben het hier wel over de nummer 469 van de wereld hè, dat is even wat anders dan Stakhovsky.

Ik blijf erbij dat ik het mentaal zwak vind van Simon, en denk dat hij zich gewoon niet kan opladen voor potjes tegen knakkers. Sowieso heb ik bij hem het gevoel dat hij maar zelden echt makkelijk wint, en dat hij het zich regelmatig onnodig moeilijk maakt. Dat hij dan wint, is knap, maar voorkomen lijkt me in deze veel beter dan genezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zit nou eenmaal in hem, en zolang hij presteert lijkt het me geen enkel probleem. Hij heeft het nodig zich tijdens een partij boos te maken, en dan gaat hij ineens 3 klassen beter tennissen. Als dat zijn manier van winnen is, tsja, misschien niet de gemakkelijkste manier, maar wel doelmatig vooralsnog.
Reply
Die Ghareeb speelt zijn belangrijkste partij van het jaar, ATP-toernooi vlak bij huis en een hoop dollars.
Daar kan hij zich wel voor opladen, dan speelt hij een set lang op de top van zijn kunnen. Het is voor Simon geen schande om een set te verliezen. Volgens mij heeft Federer het ook wel eens enigszins lastig gehad tegen hem.
Reply
Ghareeb breakt terug
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Goed benneteau. Maak het maar af nu!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Troicky! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Forza Bolelli!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Forza Bolelli!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bolelli naar 5-3 Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Troicki en Youzhny =D>
Reply
Youzhny!!!!!!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ai Troicki, van jou had ik toch wat meer verwacht.
Reply


Forum Jump: