The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2009
Sweeting slaat 4 df in 1 game, derhalve break Potro Undecided
Reply
Waanzinnige avatar ML! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Rainer naar 3-1! =D>
Reply
Haggie Wrote:Waanzinnige avatar ML! :Big Grin

Thnx!
Haas stelt mij week na week teleur, het is dus ook even klaar met die jongen als hij dit verliest.
Reply
buurs Wrote:gvd!!!

haas mist 4 bp en schuettler breakt daarna wel ](*,)

ik lees nu dat ancic opgaf wegens ziekte en gaat straks wel dubbelen...

wat een pech alweer :|
Hehe :lol:

Wat een pech heb je toch altijd Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het niveau bij Djoko zakt met de game. Het is dat MVA ook tot niets in staat is.
Reply
mindlight Wrote:

Thnx!
Haas stelt mij week na week teleur, het is dus ook even klaar met die jongen als hij dit verliest.
Tja, volgens mij kan ie al jaren niet op volle kracht serveren, maar hij blijft maar door kwakkelen. Denk niet dat het nog ooit wat met hem wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi rijtje mensen met Haas, o.a. de nummers 2,3,4,5,7,8 uit de top 10:

mindlight,Overdune,kooltje,tampie,buurs,monsterachtig,Chiel-Montagne,raging bull,andre en arco.

(Wat zou het lekker zijn [-o< )
Reply
mindlight Wrote:Het niveau bij Djoko zakt met de game. Het is dat MVA ook tot niets in staat is.
Het is idd nu niet best meer...
Reply
MVA breakt Djokovic Undecided
Reply
Haggie Wrote:Mooi rijtje mensen met Haas, o.a. de nummers 2,3,4,5,7,8 uit de top 10:

mindlight,Overdune,kooltje,tampie,buurs,monsterachtig,Chiel-Montagne,raging bull,andre en arco.

(Wat zou het lekker zijn [-o< )
Loop nou niet op de zaken vooruit :-$

Maar de H2H geeft ook wel vertrouwen.
Reply
mindlight Wrote:MVA breakt Djokovic Undecided

Ik durf hier nog even niet om te lachen, ben bang dat hier vanavond komt te staan.

Berrer breakt Nadal Undecided .................. :oops:
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Thnx!
Tja, volgens mij kan ie al jaren niet op volle kracht serveren, maar hij blijft maar door kwakkelen. Denk niet dat het nog ooit wat met hem wordt...

Precies, dat denk ik eigenlijk ook. Maar durfde hem niet te laten liggen met deze loting.
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:MVA breakt Djokovic Undecided

Ik durf hier nog even niet om te lachen, ben bang dat hier vanavond komt te staan.

Berrer breakt Nadal Undecided .................. :oops:

Dat zou helemaal geniaal zijn =P~
Reply
Ach ja, lachen zou ook nergens op slaan. Elke 1e ronde is lastig, zeker als die tegenstanders al een wedstrijd gespeeld hebben, en ook nog eens aardig in vorm zijn. Federer, Cilic en Tsonga hadden het ook niet bepaald makkelijk.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Thnx!

Precies, dat denk ik eigenlijk ook. Maar durfde hem niet te laten liggen met deze loting.
Dat is dan ook wel weer zo, vrij zeker 25 punten en goede kans op 45.
Reply
Sweeting breakt Potro :roll:
Reply
Federer is niet gebroken, en zelfs dat zou minder lachwekkend zijn dan dit.

MVA die Djoko op HC breakt, dat kan echt niet hoor.
Reply
Haas heeft natuurljk nog lang niet verloren. Hij kan zo door de service gaan van de andere laffe duitser.. :-&
Reply
Hij brak zichzelf met UEs. En ik vind het allemaal wat overdreven. Hoevaak zie je niet lastige 1e rondes voor toppers? Als ie hier zou verliezen, zou het lachwekkend zijn. Cilic die een set verliest van fucking Darcis, dat is pas lachwekkend, maar daar hoorde ik je niet over...
Reply
Haggie Wrote:Haas heeft natuurljk nog lang niet verloren. Hij kan zo door de service gaan van de andere laffe duitser.. :-&

=; #-o

Schuettler heeft natuurlijk nog lang niet verloren. Hij kan zo door de service gaan van de andere laffe duitser.. :-&
Reply
Zeg maar gewoon niks meer, Hag!
Reply
Ad Wim Wrote:Hij brak zichzelf met UEs. En ik vind het allemaal wat overdreven. Hoevaak zie je niet lastige 1e rondes voor toppers? Als ie hier zou verliezen, zou het lachwekkend zijn. Cilic die een set verliest van fucking Darcis, dat is pas lachwekkend, maar daar hoorde ik je niet over...

Daar heb ik gisteren m'n commentaar wel op geleverd hoor. En verlies zou inderdaad diep triest zijn.
Reply
Ad Wim Wrote:Hij brak zichzelf met UEs. En ik vind het allemaal wat overdreven. Hoevaak zie je niet lastige 1e rondes voor toppers? Als ie hier zou verliezen, zou het lachwekkend zijn. Cilic die een set verliest van fucking Darcis, dat is pas lachwekkend, maar daar hoorde ik je niet over...

Uiteindelijk winnen Djoko, Potro en Haas gewoon deze wedstrijd wel, maar best is het allemaal niet!

Haas maakt zo natuurlijk geen enkele kans tegen Roddick bijvoorbeeld
Reply
mindlight Wrote:

Daar heb ik gisteren m'n commentaar wel op geleverd hoor. En verlies zou inderdaad diep triest zijn.
In wel heel andere bewoordingen :roll:
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Gek he, Cilic staat in m'n team. Dan kan ik het moeilijk lachwekkend noemen als hij moeite heeft met Darcis. Maar dat je me er niet over hoorde is dus onzin, daar ging het even om.
Reply
Haggie Wrote:

Uiteindelijk winnen Djoko, Potro en Haas gewoon deze wedstrijd wel, maar best is het allemaal niet!

Haas maakt zo natuurlijk geen enkele kans tegen Roddick bijvoorbeeld
Maar dat zeg ik nou juist, de ene ronde is de andere niet. Zo'n eerste partij hoeft absoluut niet bepalend te zijn voor het niveau van de rest van het toernooi. Vaak zie je dat het niveau alleen maar omhoog gaat.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Gek he, Cilic staat in m'n team. Dan kan ik het moeilijk lachwekkend noemen als hij moeite heeft met Darcis. Maar dat je me er niet over hoorde is dus onzin, daar ging het even om.
Maakt het uit dat dan, of hij in je team zit? Cilic zit toch ook in mijn team?

En die laatste zin klopt niet, want ik had het erover dat ik je er niet over hoorde dat je het lachwekkend vond, terwijl het een soortgelijke situatie is/was. Dat is niet consequent, en daarin heeft het wel of niet in je team zitten weinig mee te maken natuurlijk...
Reply
Djoko na 0-30 alsnog de set, waarbij het punt op 15-30 erg goed was. Nu zal het hard gaan.
Reply
De hoop in deze "sessie" wedstrijden is gericht op Schuettler.. [-o<
Reply

Forum Jump: