17-03-2009, 11:57 PM
Grote klasse Djoko =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells 2009
|
Grote klasse Djoko =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
GSM Djoko, wel verdiend.
17-03-2009, 11:58 PM
wat een kans voor melzer om deze pot te pakken ](*,)
nu gaat het heel lastig worden potro leidt met 5-4*
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-03-2009, 11:58 PM
Melzer is natuurlijk choker nummer 1, dus die gaat dit echt niet meer winnen, jammer.
17-03-2009, 11:59 PM
Djokoooooooooooooooooooooooooooo =D> =D>
Never in doubt :8:
18-03-2009, 12:03 AM
Kut dat Sport1 dit met een game vertraging uitzendt.
18-03-2009, 12:05 AM
BP Melzer [-o<
18-03-2009, 12:06 AM
wat een kans ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-03-2009, 12:07 AM
Tiebreak zou een mooi eind zijn voor deze wedstrijd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
18-03-2009, 12:08 AM
Wat een niveau :|
18-03-2009, 12:08 AM
wat een kansen voor melzer in de rally...
dit gaat niet goedkomen :|
18-03-2009, 12:09 AM
6-5 Potro, nu kan je natuurlijk invullen wat er gaat gebeuren. Isner, loop maar vast warm
18-03-2009, 12:10 AM
Die Potro ook. Zo'n makkelijke loting en dan nog zoveel moeite. Wat een matige speler is het toch eigenlijk ook...
18-03-2009, 12:10 AM
mindlight Wrote:6-5 Potro, nu kan je natuurlijk invullen wat er gaat gebeuren. Isner, loop maar vast warm Nu pas? met 10minuten ist wel over.. :wink:
18-03-2009, 12:11 AM
Mwa, hij wint zijn moeizame potten wel vaak, is wel een kwaliteit. Paar keer ook niet natuurlijk, maar hij staat niet voor niets zo hoog op de ranking.
18-03-2009, 12:14 AM
is al beslist
18-03-2009, 12:16 AM
schijtzooi.... wat een pech
ik ga op bed
mindlight Wrote:Mwa, hij wint zijn moeizame potten wel vaak, is wel een kwaliteit. Paar keer ook niet natuurlijk, maar hij staat niet voor niets zo hoog op de ranking.Hebben we het eerder over gehad mbt Simon, ik vind dat dus geen kwaliteit. Alleen zijn constance zou je evt een kwaliteit kunnen noemen. Gewoon een farce dat zo'n jongen top 5 staat straks. Maar goed, dat gaat nog wel veranderen met de puntentelling dit seizoen. Maar als hij zulke makkelijke lotingen blijf krijgen in de grote toernooien, volgende ronde Isner of Safin :lol:
buurs Wrote:schijtzooi.... wat een pechDit is geen pech, dit is Melzer en dat heb ik van tevoren al gezegd. Melzer, Mathieu en Kiefer, wat moet je ermee?!
buurs Wrote:schijtzooi.... wat een pech Morgenvroeg alleen nog Ferrer over, Buurs! Het is niet anders!
18-03-2009, 12:17 AM
Tja, hier kun je de klok op gelijk zetten. Melzer heeft volgens mij nog nooit een close pot gewonnen...
18-03-2009, 12:18 AM
Dat overkomt iedereen wel eens zo'n loting, kan bij de volgende masters totaal anders zijn.
Maar er zijn jongens met wel heel veel kwaliteit (ik noem een Gasquet), die de moeizame potten stelselmatig blijven verliezen. Terwijl qua tennis Potro in mijn ogen echt de mindere is van Gasquet. Dan komt die ranking van Potro blijkbaar toch ergens anders vandaan, en juist daar heb ik respect voor.
18-03-2009, 12:18 AM
Het lijkt wel alsof Melzer zich er gewoon bij neerlegt, zo gelaten reageert ie
18-03-2009, 12:20 AM
coming up next:
Nalbandian - Troicki Safin - Isner Nadal pas naar Safina - Claybass en dat staat *1-0 :lol:
18-03-2009, 12:23 AM
Maargoed, ook ik ga maar eens pitten, morgen weer een lange dag voor de boeg.
Succes Isner, Roddick, Tursunov en Chardy vannacht =D>
18-03-2009, 12:29 AM
mindlight Wrote:Dat overkomt iedereen wel eens zo'n loting, kan bij de volgende masters totaal anders zijn.Respect oke, maar ik hou er niet zo van. Dan hou ik eerder van mooie tennissers die misschien (nog) niet alles eruit halen, dan van zulke houthakkers die de helft van hun punten halen door van top 50-100 spelers te winnen...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|