The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2009
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ljubicic :-({|=
Ongelofelijk dit :crazy: Notworthy
Ik heb het gezien, het was echt te grappid, die Andreev Undecided

Ik had werkelijk waar geen stuiver over gehad voor de kansen van Ljubicic, hij werd compleet weggespeeld gedurende de eerste twee sets. Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Nadal nu.
Reply
Andreev had op 6-5 in de derde set iets van 6 mps op Ivans service. 3x een ace en 3x een rally waarin Andreev een hele grote kans had. Op deuce sloeg ie hem elke keer weg, maar op mp ging het telkens mis. En in de TB weet je dan natuurlijk hoe het gaat :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:6-1 nadal 3e set.

zo goed is Nalbi niet.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Andreev had op 6-5 in de derde set iets van 6 mps op Ivans service. 3x een ace en 3x een rally waarin Andreev een hele grote kans had. Op deuce sloeg ie hem elke keer weg, maar op mp ging het telkens mis. En in de TB weet je dan natuurlijk hoe het gaat :Big Grin

Hehe ja dat klopt. Dit is wel einde Ljubo nu, maar voor 180 punten zou ik vooraf uiteraard hebben getekend.
Reply
Prima Rafa, je moet altijd 1 moeilijke partij hebben in zo'n toernooi =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Andreev had op 6-5 in de derde set iets van 6 mps op Ivans service. 3x een ace en 3x een rally waarin Andreev een hele grote kans had. Op deuce sloeg ie hem elke keer weg, maar op mp ging het telkens mis. En in de TB weet je dan natuurlijk hoe het gaat :Big Grin

Hehe ja dat klopt. Dit is wel einde Ljubo nu, maar voor 180 punten zou ik vooraf uiteraard hebben getekend.
Hij is wel the odd one out, Tsonga en Simon zijn de enigen die falen van de grote jongens...
Reply
Nou ik vind dat Monfils toch ook behoorlijk gefaald heeft als grote jongen zijnde (zo zie ik hem althans).

Feli mensen met Nadal, mijn woede is inmiddels iets gezakt. Wel oog van de naald dit!
Reply
Icon_twisted Oke. Hier heb je nu van geleerd. Je grootste angstgegner verslagen, nu gaat iedereen eraan Icon_twisted
Reply
Het is inmiddels wel 2 uur 's nachts daar, maar ik zie dat Rafa gelukkig een dagje vrij krijgt morgen. Wel apart, spelen ze de 4e rondes allemaal op 1 dag, gaan ze het daarna weer spreiden :roll:
Reply
mindlight Wrote:Nou ik vind dat Monfils toch ook behoorlijk gefaald heeft als grote jongen zijnde (zo zie ik hem althans).

Feli mensen met Nadal, mijn woede is inmiddels iets gezakt. Wel oog van de naald dit!

heel klein oogje :wink: ! 6 mp's tegen. 4 op eigen service, 2 op die van Nalbi.. :lol:
Reply
mindlight Wrote:Nou ik vind dat Monfils toch ook behoorlijk gefaald heeft als grote jongen zijnde (zo zie ik hem althans).
Zeker, maar daar staat iig nog Potro, en die twee konden er niet samen staan. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Reply
Ohh zo, ja dat klopt inderdaad.
Reply
Zoveel geluk als de managers met nadal hier hebben krijgt dennis buurs dit hele jaar niet meer. wat balen zeg. die managers hadden gewoon einde seizoen gehad als nadal hier voor 14000 eurootjes met 90 punten was afgedropen. Zul je zien dat ie nu in de finale Federer pakt. Dan scheelt me dat 910(nadal) + 400(federer) = 1300 punten.
Jullie merken wel dat de frustratie groot is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer is trouwens wel balen. Maar goed, dat was een bewuste keuze en kan ik dus wel mee leven.
Reply
centre court Wrote:Zoveel geluk als de managers met nadal hier hebben krijgt dennis buurs dit hele jaar niet meer. wat balen zeg. die managers hadden gewoon einde seizoen gehad als nadal hier voor 14000 eurootjes met 90 punten was afgedropen. Zul je zien dat ie nu in de finale Federer pakt. Dan scheelt me dat 910(nadal) + 400(federer) = 1300 punten.

100% mee eens.

dit gaat nergens over
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Zoveel geluk als de managers met nadal hier hebben krijgt dennis buurs dit hele jaar niet meer. wat balen zeg. die managers hadden gewoon einde seizoen gehad als nadal hier voor 14000 eurootjes met 90 punten was afgedropen. Zul je zien dat ie nu in de finale Federer pakt. Dan scheelt me dat 910(nadal) + 400(federer) = 1300 punten.

Ohh zo herkenbaar CC, maar ik heb mijn kookpunt bij de break in de tweede set al bereikt. Slecht eigenlijk dat ik toen de auto in gegaan ben...
Reply
Ongeluk? :|
Reply
buurs Wrote:

100% mee eens.

dit gaat nergens over

Voor deze keer;

Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Reply
Ad Wim Wrote:Ongeluk? :|

Ohh nee hoor, totaal niet. Maar realiseerde me net pas dat het eigenlijk onverantwoord was. Ik zat te schelden en was niet echt met verkeer bezig. Had beter even kunnen wachten.
Reply
Dat zou trouwens helemaal wat zijn. Dat Nadal ook nog verantwoordelijk wordt voor een auto-ongeluk van mij Wink
Reply
buurs Wrote:

100% mee eens.

dit gaat nergens over
Weet je ook eens hoe wij ons voelen, om dat geluk tegen te krijgen \Big Grin/
Reply
mindlight Wrote:Dat zou trouwens helemaal wat zijn. Dat Nadal ook nog verantwoordelijk wordt voor een auto-ongeluk van mij Wink
Dat zou inderdaad wat zijn. "Auto-ongeluk veroorzaakt door tenniswedstrijd" :lol:

Zou wel mooi ons fanatisme weergeven...
Reply
Hehe absoluut, maar richting derden een beetje moeilijk te verkopen :8:
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:

100% mee eens.

dit gaat nergens over
Weet je ook eens hoe wij ons voelen, om dat geluk tegen te krijgen \Big Grin/

Nu hopen voor jou, dat jij je nog een keer zo gaat voelen zoals ik :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou, dat hoop ik toch niet, ik heb weinig zin in het eeuwige net-niet gevoel :|
Reply
Buurs:

spelers: 18
spelers over: 0
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:2-0 Nalbandian...
Hoe is dat wakker worden Ad?
Prima hoor :razz:
Babbels ineens he....
Zeg jij maar nooit meer wat over Buurs-week ofiets om je geloofwaardigheid te behouden.
Dit had je een ontzettend grote achterstand gegeven.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
Babbels ineens he....
Zeg jij maar nooit meer wat over Buurs-week ofiets om je geloofwaardigheid te behouden.

Undecided
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
Babbels ineens he....
Zegt degene die opeens wel heel vaak op het forum te vinden is nu hij een goede week heeft Undecided
Reply
ja jij ook Hag
Reply

Forum Jump: