The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2009
Nou er zijn gedurende de partij vanochtend wel rare uitspraken gedaan, met Haggie als toppunt die dreigde het forum te verlaten bij winst Nalbi. Dan vind ik dat je nu dankbaar in een hoekje moet zitten, maar je niet al te prominent op het forum moet laten zien.
Reply
Ik reageer alleen maar op de opmerking van Kolemans, die ie nu natuurlijk keihard in zijn gezicht terug krijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, ik had moeten quoten, reageerde niet specifiek op jou maar meer in het algemeen.
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:2-0 Nalbandian...
Hoe is dat wakker worden Ad?
Prima hoor :razz:
Babbels ineens he....
Zeg jij maar nooit meer wat over Buurs-week ofiets om je geloofwaardigheid te behouden.
Dit had je een ontzettend grote achterstand gegeven.
Zegt degene die opeens wel heel vaak op het forum te vinden is nu hij een goede week heeft Undecided
Hahahaha gaat ie weer wat anders zeggen ipv te reageren.

Meen ook AO en Marseille/BA/memphis veel online geweest te zijn...Het komt wel eens uit soms...Bij mij totaal niet afhankelijk van score want dan had ik wel weggeweest na vorig jaar maar van tijd.
Reply
Weinig reactie mogelijk op zo'n lachwekkende en gefrustreerde post. En ik reageer ook, indirect.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Nou er zijn gedurende de partij vanochtend wel rare uitspraken gedaan, met Haggie als toppunt die dreigde het forum te verlaten bij winst Nalbi. Dan vind ik dat je nu dankbaar in een hoekje moet zitten, maar je niet al te prominent op het forum moet laten zien.

Dat is natuurlijk pure frustratie op dat moment.
Met de uitschakelingen van Kohl/Ferrer/Gonzo, zou daar ook nog wel ff Nadal bijkomen.

Maar goed, ben al weg..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En nog een ding. Zal lekker gezellig zijn als ik me ook al moet terugtrekken. Is geen donder te beleven hier. :-"
Reply
Ad Wim Wrote:Weinig reactie mogelijk op zo'n lachwekkende en gefrustreerde post. En ik reageer ook, indirect.
Tuurlijk jongen...
Ik totaal niet gefrustreerd...Weet precies waar ik sta. Mensen met of Nadal of Federer of Djokol zullen boven mij eindigen en de rest onder mij.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Weinig reactie mogelijk op zo'n lachwekkende en gefrustreerde post. En ik reageer ook, indirect.
Tuurlijk jongen...
Ik totaal niet gefrustreerd...Weet precies waar ik sta. Mensen met of Nadal of Federer of Nadal zullen boven mij eindigen en de rest onder mij.

Mensen met de verliezend finalist eindigen niet boven jou!

ALS IK HET MAAR DOE!
Reply
kooltje Wrote:Babbels ineens he....
Zeg jij maar nooit meer wat over Buurs-week ofiets om je geloofwaardigheid te behouden.
Zit inderdaad totaal geen frustratie in deze post cry
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Babbels ineens he....
Zit inderdaad totaal geen frustratie in deze post cry
Nee hoor...hooguit over je gezeik met Buurs maar niet over deze uitslag..Onderdeel van het spel.
Reply
Ho Ho Haggie, je hoeft niet weg, liever niet zelfs!

Maar ik begrijp dat je vanochtend woest was over Nadal, zou ik ook geweest zijn, maar op het moment dat je je afscheidspost al gesubmit hebt, en Nadal wint dan alsnog op miraculeuze wijze, is het wellicht wijs om je even gedeisd te houden Wink

That's all!
Reply
mindlight Wrote:Ho Ho Haggie, je hoeft niet weg, liever niet zelfs!

Maar ik begrijp dat je vanochtend woest was over Nadal, zou ik ook geweest zijn, maar op het moment dat je je afscheidspost al gesubmit hebt, en Nadal wint dan alsnog op miraculeuze wijze, is het wellicht wijs om je even gedeisd te houden Wink

That's all!

Jij weet ook dat het juist andersom is. CC, Scholten, Kooltje, Buurs etc etc houden zich dan juist gedeisd en druipen af met de staart tussen de benen en ik ben dan nu weer blij.. :wink:

Ik kan me nu ff in positieve zin en blije stemming melden.
Ik heb totaal geen lekkere nacht gehad, iedereen kwijt.. :|.

En nu beginnen Kool en Buurs over geluk, mooier kan toch niet. Daar geniet ik van...... :Big Grin !

En dat is andersom net zo.. :!:
Reply
Dit is zo niet waar!!! Heb zelfs weleens commentaar gehad van ik meen Overdune dat ik alleen kwam zeuren als mijn spelers eruit vlogen!
Reply
Ad maar weer weggegaan....Weet zelf ook wel dat het een beetje ongeloofwaardig is dat hij nog lag te pitten tijden Nalbi Nadal om 8uur sochtends.
En even geen becshuldigingen weet...
Reply
Hahahaha, Buurs II hier! Alleen maar voor je uit blaten, ipv eerst even na te denken en goed te lezen. Goede timing om in te stappen trouwens, nu Buurs net aangekondigd heeft dat zijn motivatie weg is :lol:

En ik hoef helemaal niemand te beschuldigen, dat laat ik wel aan jou over.
Reply
kooltje Wrote:Ad maar weer weggegaan....Weet zelf ook wel dat het een beetje ongeloofwaardig is dat hij nog lag te pitten tijden Nalbi Nadal om 8uur sochtends.
En even geen becshuldigingen weet...

donderdag is zn vrije dag
Reply
Ad lag zeker te slapen, ik hield natuurlijk wel even in de gaten welke users er online waren Wink
Zo was Buurs al wel eerder online dan hij postte Wink
Reply
Toen ik vanochtend wakker werd en op mijn telefoon keek en 0-3 zag staan, heb ik mijn laptop nog even uit laten staan Undecided
Reply
Blijft over.... de heerlijke overwinning van roddick op ferrer. never in doubt. :-"
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ben er ook nog. :lol:
Sorry jongens, maar het is voor mij een erg drukke periode. Het heeft dus niets te maken met goede of slechte resultaten dat ik er wat minder ben.
Ik heb nog Federer en Roddick en die kunnen er samen best nog wel een mooie week voor mij van maken.
Nadal eruit had op zich wel mooi geweest voor Federer. Nalbi is ook zo'n stumper, die heeft mij al zo vaak met tennissspellen benadeeld. ](*,)

Gisteravond wel een klote avond met voetbal gehad. Hoogeveen kon de periodetitel pakken en had aan een gelijkspel genoeg. Ze missen eerst 5 opgelegde kansen en de tegenstander scoort uiteraard daarna in de 80e minuut de 0-1. Daarna de wedstrijd van Ajax vanaf de 2e helft in de kantine gezien. ](*,) Daarna met teveel bier op (doordeweeks als je de volgende dag moet werken) naar bed gegaan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Jeetje, ik heb wel wat gemist vanmorgen. Mocht ik me ook moeten verantwoorden voor het niet aanwezig zijn tijdens de kraker Nalbandian vs. Nadal: ik lag nog op één oor. Al was het maar omdat ik vannacht nog naar Ferrer (wat liep die gefrustreerd over de baan en wat maakte die veel onnodige fouten op belangrijke punten) vs. Roddick (pakt de pot dan wel, maar kon me ook niet echt bekoren) heb lopen kijken. :wink:

Ik kom wel weer gloryhunten als Verdasco aan het eind van deze week de trofee in de lucht steekt. :razz:
Reply
Chiel-Montagne Wrote:Jeetje, ik heb wel wat gemist vanmorgen. Mocht ik me ook moeten verantwoorden voor het niet aanwezig zijn tijdens de kraker Nalbandian vs. Nadal: ik lag nog op één oor. Al was het maar omdat ik vannacht nog naar Ferrer (wat liep die gefrustreerd over de baan en wat maakte die veel onnodige fouten op belangrijke punten) vs. Roddick (pakt de pot dan wel, maar kon me ook niet echt bekoren) heb lopen kijken. :wink:

Ik kom wel weer gloryhunten als Verdasco aan het eind van deze week de trofee in de lucht steekt. :razz:

:lol: Undecided
Reply
Als ik m'n gekleurde bril opzet, dan bekruipt me akelig vaak het gevoel dat ik verstand heb van tennis. Vervelende tic. :wink:
Reply
Damn, tot 5-5 was Ivan voor de verandering eens de betere, maar met 3UE verziekt hij zijn set. Zo zonde!
Reply
Vanaf heden sta ik 100% achter Federer in zijn verwerping van Hawkeye. Murray challengt een uitbal tegen beter weten in, die bal zou volgens hawkeye binnenkant lijn geweest zijn, en zowel Murray, Ljubicic, de lijnrechter als de scheids zijn ervan overtuigd dat hawkeye mis zit. Hawkeye team wordt erbij gebeld, maar call moet blijven staan van hawkeye. Te fucking triest!
Reply
Haha, wat is die Murray matig zeg. Wordt terug gebroken als ie voor de wedstrijd serveert. Jammer dat ie steeds geen tegenstand heeft...
Reply
mindlight Wrote:Vanaf heden sta ik 100% achter Federer in zijn verwerping van Hawkeye. Murray challengt een uitbal tegen beter weten in, die bal zou volgens hawkeye binnenkant lijn geweest zijn, en zowel Murray, Ljubicic, de lijnrechter als de scheids zijn ervan overtuigd dat hawkeye mis zit. Hawkeye team wordt erbij gebeld, maar call moet blijven staan van hawkeye. Te fucking triest!

En dan te bedenken dat Ljubicic de bal zo kon wegsmashen, maar inhield vanwege de call van de lijnrechter. Hij leek inderdaad dik uit! Misschien kwam het omdat Ljubicic erg dicht op de bal stond? Jammer genoeg geen tv-herhaling gezien...
Reply
Tja, maar op basis waarvan baseren al die mensen dat hij uit was dan? Dan is een computer toch betrouwbaarder dan een menselijk oog?
Reply
Nee idd, ook dat wegsmashen nog! Maar het is gewoon triest dat hawkeye als betrouwbaar te boek staat, en in zo'n duidelijk geval toch echt mis zit. Voor mij is die betrouwbaarheid nu weg in ieder geval.
Reply

Forum Jump: